Hoofdstuk 18

2.2K 34 1
                                    

Pov. Lizzy

Sem opent de deur, en daar zie ik hem dan nonchalant onderuit op de bank zitten, met nog 2 anderen guys. De een sowieso wat ouder dan de ander. Dan merkt hij mij op, en onze blikken ontmoeten elkaar. "Hee, voelt mijn prinsesje d'r al wat beter? Kom is hier schatje." Hij wenkt me.

Ik kijk Sem aan, die me een bemoedegend knikje geeft en me daarna een zacht duwtje in de rug geeft. Ik stap rustig op Jay af, en hoor Sem mij volgen en zie hem daarna langs me lopen en bij Jay en de jongens op de bank neer ploffen. Ik sta voor Jay en de jongens, en staar maar wat ongemakkelijk naar de grond. Dan trekt hij mij ineens onverwachts op zijn schoot. Ik wil weer gaan staan, maar hij houd me tegen. "Blijf zitten." Fluistert hij in mijn oor, met een dwingende ondertoon in zijn stem. Ik voel zijn hand op mijn heup rusten en zijn warme adem in mijn nek. Ik ril. Het lijkt mij voor nu het beste om hem maar beter gewoon zijn zin te geven..

"Ik wil je voorstellen aan.. Denzel." Hij wijst naar de wat jongere jongen. Die mij daarna een groetend knikje geeft en zich daarna weer volledig richt op zijn mobiel. "En dit is.. Micheal." Nu wijst die naar de wat oudere guy. Die mij grijnzend aankijkt en een knipoog geeft. Ik krijg er de rillingen van. "Leuk je te ontmoeten Lizzy." Die stem... De man uit het bos.. Het wapen! Ik kijk hem met een dodelijke blik aan, wat hem nog meer doet grijnzen.

"Oké, en nog iets.. We gaan verhuizen, en deze boys gaan mee." Zegt hij dan. Ik kijk hem verbaasd en met grote ogen aan. "Verhuizen?.. Waar naar toe!?..." Ik begin lichtelijk te paniekeren. "Jup, en we vertrekken morgen al. Alles staat al klaar en is al geregeld. En waar naar toe blijft nog een verassing." Brengt hij grijnzend uit. Ik zucht boos en geïrriteerd en rol met mijn ogen. "Stop daarmee!" Ik schrik van zijn harde stem en krimp in elkaar.

"Dusss.. Laten we nog even een filmpje kijken, en nog wat eten. En voor daarna allemaal maar beter niet te laat gaan slapen. Want het word morgen een drukke dag.

~

Ik rol met mijn ogen en zucht geïrriteerd. Zo kan ik toch never nooit in slaap vallen.. Ik lig hier nu voor mijn gevoel al uren.. Ik lig op mijn zij, in het bed van Jay, met Jay die ook op zijn zij achter mij ligt, met zijn armen strak om mij heen geklemd. Ik voel zijn warme adem in mijn nek blazen. Ik ril, en er rolt weer een eenzame traan over mijn wang. Die ik gauw weg veeg. Mijn gedachtes vliegen uit naar morgen. Waar word ik morgen nou weer heen gebracht?.. kom ik hier hierna ooit nog uit?... Straks word ik zo ver weg genomen dat ze me helemaal niet meer kunnen vinden.. Er spookt zoveel door me hoofd heen. Ik word er moe van, en mijn oogleden worden zwaarder en zwaarder..en beginnen daarna langzaam aan dicht te vallen.

...

Heeyy peepz,

Hst. 18 hier!!

VOTE

COMMENT

FOLLOW!!!!!!

Luvv💕

BYEEE💛🐣

Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu