( Hier nog een foto van Dave. Lizzy's vriendje/ex vriendje )
Pov. Dave
Ik neem nog een trekje van mijn sigaret en blaas de rook uit en staar diep in gedachte voor me uit. Ik heb het een paar dagen geleden te horen gekregen dat Lizzy is vermist. En het komt ook overal in het nieuws.
Ik was der eerlijk gezegt best wel van geschrokken en ben nog steeds in shock. Ik kreeg al gelijk een schuld gevoel vanaf het eerste moment dat ik het hoorde, omdat ik stiekem toch ondanks alles nog altijd van haar ben blijven houden... Maar mijn vrienden denken daar heel anders over.
"Waar ben je Liz?.." fluister ik zacht in mezelf.
Ik voel een hand op mijn schouder en kijk om en zie dat het Nate is. 1 van mijn vrienden, maar staar daarna weer doelloos voor me uit.
"Vergeet haar bro, wees blij dat je van die preutse chick af bent. Als ze der eigen vriend na zo'n lange tijd nog niet dat kan geven, dan is ze in mijn ogen niks waard." Hoor ik hem dan zeggen en hoor de anderen jongens op de achtergrond lachen en hem gelijk geven.
Ik baal mijn vuist. Hoe kunnen mensen zo gevoelloos reageren op zoiets als dit? Denk ik in mezelf. Alle woede van de afgelopen dagen begint bij me naar boven te borelen. Ik gooi mijn sigaret weg en draai me met een ruk om en raak Nate dan keihard met mijn vuist tegen zijn kaak. Blijkbaar heb ik ook zijn neus geraakt, omdat er een straaltje bloed uit komt lopen.
Hij gaat met zijn hand naar zijn kaak en neus en kijkt mij eerst geschokt, maar daarna boos aan.
"Wtf bro! Wat is je probleem!?"
Ik lach spottend. "Wat is mijn probleem? Wat is mijn probleem!? Ik zou eerder zeggen van WTF IS JULLIE PROBLEEM!!?" Ik was eigenlijk nooit van plan om het uit te maken met Lizzy, zij was altijd de enige die mij echt begreep en altijd voor mij klaarstond en me door dik en dun steunde en me door de wat moeilijke tijden heen hielp. En wat doe ik? Ik laat haar keihard vallen! Lizzy heeft al die tijd gelijk gehad, maar toch wou ik maar niet naar haar luisteren en bleef ik jullie maar met me domme kop verdedigen! Hoe kon ik verdomme zo dom zijn!? Ik heb me al die tijd door jullie laten beïnvloeden, maar daar komt vanaf nu en voor altijd voor goed een einde aan.
Ik draai me met een ruk om en stap op mijn moter en scheur hard de donkere straat uit. Ik hoor Nate nog achter me schreeuwen en roepen.
"DAVE! KOM TERUG! WAAR GA JE NAAR TOE!? DAVE!!"
Maar ik besteed der geen aandacht meer aan, want ik heb nu nog maar 1 doel. En dat is mijn meisje terug vinden, en ik zal haar vinden. Al kost het mijn eigen leven. Zolang zij maar in veiligheid is.
...
Hii peepz,
Hier nog een hoofdstukkie!!
Wat vinden jullie trouwens van Dave?😏 laat het me weten in de comments. Ben benieuwd 😋. Love you guys!❤️VOTE
COMMENT
FOLLOW
Doei doei😘
JE LEEST
Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )
Misterio / SuspensoLizzy's grootste nachtmerrie komt uit als ze op een nacht ontvoerd wordt door voor haar nog een onbekende maar niet voor lang. Niet wetende wat haar allemaal nog staat te wachten en dat die nog onbekende haar leven tot een hel gaat maken... ~~~~~~~~...