Taehyung pov.
,,Taehyungie vieš, dneska som tak rozmýšľal, že je vážne krásny deň pl-"
,,Nie Namjoon, nejdem ti po pivo do obchodu."
"Ale prečo!?" Urazene si odfrkol a zapozeral sa na moju maličkosť.
Ležal som na svojej posteli a viac sa prikryl pod moju dečku, ktorú by som nikdy nikomu nedal ani do rúk.
,,Ešte spím."
,,Však už je 7 hodín, práve sa otvára coop jednota!"
,,Veď práve, taká nekresťanská hodina."
Počul som len zvuk koliesok jeho posuvnej stoličky a už som mohol cítil jeho vahu na mojom tele. Zalapal som po dychu a nohami sa ho snažil zhodiť z postele, no neúspešne.
,,Do piči."
Uprel som svoj rozospatý pohľad na zem, kde boli rozbite súčiastky môjho budíka, ktorý mi práve Namjoon zhodil.
,,Môj budik žil 3 dni a 2 noci, príjemná zmena."
,,To bol veľký omyl! Mal si pekne vstať a nič by sa nestalo!"
Rukami si uchopil moje líčka a začal mi ich naťahovať. Keby nebol môj milovaný hyung, asi by už letel von oknom. Týmto gestom ma len viac zobudil a ja som nemal na výber, než naplno otvoriť oči.
,,Bože ty si zlatučký v tom srdiečkovom pyžame."
,,Chcem spať, konečne je víkend a ja chcem svoj život zasvätiť posteli."
Cítil som zdvihnutie deky a Namjoon sa votrel do môjho osobného priestoru, ktoré bolo vyhraté mojou maličkosťou.
,,Namjoonie máš studené ruky."
Skoro som až zakričal, keď jeho ruky zablúdili na môj chrbát a tým vytvorili zimomriavky po celom mojom tele.
,,Dobre, dobre pochopil som, idem do obchodu," postavil som sa a začal som si pretierať oči.
Namjoon sa len zasmial a ani sa nepohol z mojej vyhriatej postele. Prečo som si vybral za spolubývajúce takúto deštruktívnu osobu?
Zobral som z mojej stoličky sveter a obliekol som si ho. Týmto bol môj outfit dokončený a mohol som odísť. Keďže chodím do obchodu blízko intrakov snáď každú chvíľu, už im ani nevadí, že som vždy v pyžame.
Nenávistným pohľadom som sa pozrel na okno, kde sa práve nachádza Namjoon. Hneď na to mi začala hrať moja obľúbená znelka pesničky, ktorú mám ako zvonenie.
,,Tae ideš do obchodu, že?" Jej až moc milučký hlas neznamel nič dobre, ale kladne som jej odpovedal.
,,Potrebujem od teba vážne maličkú službičku."
,,No daj."
,,Kúp mi vložky, always, nočné, trojvrstvové."
Zastavil som a pozrel sa do jedného z vyšších okien, kde mi zamávala Shu s mobilom pri uchu.
,,Ja sa v tomto nevyznám!"
,,Všetko je na tebe Taehyung, inak umriem chápeš, umriem!"
,,Nemusíš to takto dramatizovať," prekrútil som očami a už videl pred sebou dvere obchodu.
Zrušil som hovor bez žiadneho vysvetlenia a vstúpil. Moja obľúbená predavačka mala dneska službu a už ma s úsmevom privítala.
,,Tých 20 plechoviek s pivom som už zaúčtovala Namjoonovi na účet," pozrel som sa na pokladňu, kde už predavačka položila požadovaný nákup.
Slušne som sa poďakoval a obišiel snáď celý obchod než som našiel kozmetiku. Stál som pred vložkami s obalmi snáď všetkých farieb dúhy. Zobral som si jedny do ruky a pozrel som sa na značku.
,,Bože prečo práve ja," zanadával som si v hlave a položil balíček znova do poličky.
Neni to jedno aké jej zoberiem? Aj tak bude do nich krvácať či budú dvoj alebo päť vrstvové. Popadol som vložky v modrom sáčku a jediné čo som si zapamätal bola značka always.
,,Není to Taehyung?" Započul som hlasy a otočil sa na pravú stranu.
Boli tam dve dievčatá s košikom v ruke a druha jej hneď na to začala niečo šepkať. Schoval som si vložky za chrbát a s červenými tvárami som odišiel k pokladni. Ja fakt tu Shu zabijem.
,,Takže 20 plechoviek pív, dvadsať deka šunky, nočné vložky a žuvačky," prikývol som a všetko napísal na Namjoonov účet. Však čo sa ja budem.
Zdolal som posledné schody mierené k Shu a potom len zaklopal na dvere. Polovične sa otvorili a bolo jej vidieť len kúsol hlavy, ale keď zistila, že som to ja tak ich otvorila dokorán.
,,Môj záchranca," hodila sa mi do náručia, že ma skoro pridusila a hneď na to mi strelila facku, keď videla vložky v mojej ruke.
,,Chcela som trojvrstvové Tae," kto sa ma v tých ženách vyznať, že?
,,Buď rada, že nejaké máš."
,,Ale ja chcem trojvrstvové!"
,,Zavolaj mi keď ti kramy skončia, ďakujem," hneď na to zabuchnem dvere a mierim na nižšie poschodie na chalanskú stranu.
Vytiahnem si kľúče a otvorím si dvere svojej izby v domienke, že sa konečne vyspím hneď, čo dám Namjoonovi nákup do ruky.
,,Sexi pyžamo," otočím sa za hlasom a uvidím Yoongiho s Hoseokom sedieť u nás v izbe.
,,Namjoonie ja chcem spať."
,,Však spi ja si tu len s nimi niečo preberiem."
,,Yoongi leží v mojej posteli!"
,,Ty idiot vypadni z jeho postele!"
Čím som si ja zaslúžil takýto život? Moja najlepšia kamarátka si zo mňa robí otroka tak isto ako môj spolubývajúci, ktorý ma tých najotravnejších kamarátov na svete.
YOU ARE READING
Unpleasant surprise
FanfictionAko dopadne Taehyungov milostný život, keď si konečne uvedomí, že nechce byť sám? Jeden veľký chaos.