- 12.kapitola -

95 3 0
                                    

Určite poznáte ten pocit, keď sa vám nechce vyliezť z postele a ani poriadne dýchať. Ten stav som práve teraz mala. Jediné, čoho som bola schopná tak vymeniť teplo postele za bublinkovú kúpeľ. Cítila som sa ako zbitý pes. Ponorila som si hlavu pod vodu a mala som chuť zo seba vypľuť všetky myšlienky a spomienky.

William sa v mojej hlave zakliesnil ako otrasný kliešť, ktorého som sa nevedela zbaviť. Veľa krát mi prebehli mysľou jeho dlhé prsty a jeho veľký...

Rýchlo som sa vynorila a pokrútila som hlavou. K tomu všetkému som sa snažila nemyslieť ani na Sebastianov tvrdý penis v nohaviciach. Nechcela som vedieť, kam by to smerovalo keby ho naozaj zavolám hore. Musela som vymyslieť to, ako jeho penis udržím v gatiach bez toho aby sa na mňa urazil a zničil našu pracovnú spoluprácu.

„Raven!" ozval sa Scott od dverí.

„Som vo vani!" zakričala som mu späť. Aj keď som to nečakala, možno by mi pomohol on.

Scott so širokým úsmevom nabehol ku mne do kúpeľne. Veľavýznamne roztvoril dvere, naširoko sa postavil a pár krát podvihol obočie.

„Chcela si ma ?" opýtal sa ma zvodne a ja som sa zasmiala. Pena zakrývala moje nahé telo aj keď niekedy niečo vytŕčalo, no so Scottom sme sa videli v takých stavoch, že nahota bola to najmenej, čo mohlo byť.

„Ako dopadla včerajšia návšteva na koláči?" opýtal sa ma a posadil sa na zem. Prekrížil si nohy do tureckého sedu a ruky si prehodil cez nich. Scott nás nechal v pokoji odísť, aj keď mi pred tým venoval začudované povytiahnuté obočie. Scott nikdy nebol fanúšik Sebastiana, čo sa týkalo nadväzovania osobných vzťahov. Aj keď si nikdy neodpustil poznámku, že on by ho dal tiež.

„Pobozkal ma," vypľula som zo seba a pozrela som sa na strop.

„Ajaj," sykol Scott a čakal, čo poviem ďalej.

„A pritlačil mi ruku na jeho tvrdý penis," dodala som a pozrela som sa na neho. Scott sa na mňa pozeral bez akejkoľvek emócie. „Neviem, čo mám robiť." Vzdychla som si a sledovala som jeho pohľad, ktorý sa menil na zamyslený.

„Možno ho vyfajčiť?" nadvihol ruky v otázke a ja som prevrátila oči.

„Scott."

„Fajn, fajn," zasmial sa. „Páčilo sa ti to?" spýtal sa ma s nadvihnutým obočím. Znova som sa pozrela na strop a prehrávala si náš bozk.

„Zhodnotila by som to tak," povedala som pomaly a znova a znova si prehrávala ten bozk. „Že veľmi so mnou ten bozk nič nespravil."
„Takže si sa s ním nemala chuť vyspať áno?" uistil sa a ja som prikývla. „Tak nie je čo riešiť," mľaskol. Pozrela som sa na neho.

„A čo ak bude znova chcieť aby som mu chytala penis?" opýtala som sa šeptom ako keby mohlo hroziť, že stojí za dverami.

„Tak si kľakneš a-"

„Scott!" Ošpliechala som ho vodou a on sa zasmial.

„Pozri sa," začal vážne a upriamil na mňa svoje modré oči. Začínala som mať nádej, že možno povie naozaj niečo rozumné. „Ak bude chcieť, môžem si kľaknúť ja." Nadvihol ruky. Chvíľu som na neho hľadela a potom som sa zasmiala.

„Určite mu to navrhnem." Znova som ho ošpliechala. Scott sa radšej už posunul ďalej.

„Mala by si sa s ním porozprávať," zhodnotil celú situáciu a ja som prikývla. Aj keď som si vedela predstaviť ako by ten rozhovor pravdepodobne vyzeral.

„Potom mi zavolal Stone," dodala som ešte akoby nič.

„Ako prosím?" opýtal sa Scott s tenkým hláskom. Prešla som si rukami po tvári a zaklonila som hlavu.

GO HARDWhere stories live. Discover now