- 23.kapitola -

79 6 0
                                    

O mesiac neskôr

*WILLIAM*

Klub osvetľovali rôzne farebné svetlá. Basy natriasali celú miestnosť. Telá sa vlnili do rytmu muziky. Ja namiesto toho som si zobral ďalší pohár whisky a namieril som si to ku zábradliu, kde bola Prdelka. Druhé poschodie klubu, bolo o niečo pokojnejšie ako to spodné. Prdelka stála pred našim boxom a držala sa zábradlia. Jej telo sa vlnilo do rytmu, ale občas sa zapotácala na čom som sa musel zasmiať.

Keď som ku nej prišiel, rukou som jej prešiel po holom chrbte, ktorý mala vďaka čiernemu tričku s dlhým rukávom.

Otočila na mňa celé telo. Jedna ruka sa stále pridržiavala zábradlia, zatiaľ čo druhá mi pristála na hrudi. Hnedé vlasy mala zviazané v cope, ale už aj ten mala rozstrapatený. Modré oči jej doslova žiarili. Nevedel som presne určiť, či to bolo zo svetiel ale opitosti. Plné pery sa v roztiahli v rozkošný úsmev. Pomykala pár krát hlavou v znaku tanca a vtisla mi bozk na líce.

„A kde mám alkohol ja?" opýtala sa ma s nadvihnutým obočím a klesla pohľadom ku whisky, ktorú som držal v ruke.

„Prdelka, ty už budeš na minerálke," zakričal som na ňu aby som prehučal hudbu. Chvíľu na mne nechala nahnevaný pohľad ale potom nedbalo mykla plecami.

„Dobre," zakričala a presunula sa ku našemu boxu. Kráčal som jej tesne za chrbtom a s pobavením som na ňu hľadel. Keď sa pár krát zapotácala tak som ju pridržal.

Spokojne si zobrala zo stola minerálku so slamkou a začala z nej piť. Postavil som sa za jej chrbát.

„Will?" opýtal sa ma mužský hlas. Zdvihol som pohľad k Scottovi, ktorý momentálne sedel v boxe s nejakým pre mňa neznámym mužom. Scott opito prižmuroval oči. Lakeť mal položený na stole a ukazovákom na mňa ukazoval.

„Ty s Raven chodíš, alebo si jej ochrankár?" položil mi otázku.

Zatváril som sa prekvapene. Narovnal som si bielu voľnú košeľu, ktorá mala na seba čierne stonky podobné kvetom.

„Čo to je za otázka?" opýtal som sa.

„Furt beháš za jej chrbtom ako jej ochranka. Myslím, že keby sa jej len niekto dotkne tak ho zabiješ." Zasmial sa a narovnal sa.

Pretočil som nad ním oči. Je to asi pravda... keby sa ku nej niekto priblížil tak ho zabijem. Ona už bola totiž len moja.

Namiesto toho Prdelka reagovala prudkým otočením ku mne. Znova sa nezbedne usmievala. Ruku mi položila na holú hruď, ktorú som mal vďaka odopnutým gombíkom na košeli.

Prešla mi po pokožke až zastala pri krku.

„Ó môj ochranca," zapriadla a nezbedne sa pousmiala. Odfrkol som a pokrútil som hlavou.

„Rozhodne nie som tvoja ochranka," zašomral som.

„Will?" ozval sa ženský hlas za mojim chrbtom. Rýchlo som sa za ním otočil, čím som prestal cítiť Riin dotyk na mojom krku, pretože je ruka padla dole.

Pohľad mi padol na štíhlu hnedovlásku, ktorej vlasy siahali len niečo pod ramená. Plné pery mala namaľované červeným žiarivým rúžom. Šaty striebornej farby žiarili vďaka farebnému osvetleniu. Žiarivo biele zuby sa na mňa usmievali v dokonalom úsmeve.

„Katherine," pozdravil som sa jej s úsmevom. Ihneď sa ku mne nahla aby ma mohla objať.

„Ako dlho si v Los Angeles?" opýtal som sa jej, keď sa odtiahla.

„Nie dlho," pokrútila hlavou a vložila si ruku v bok. „Chystala som sa ti ozvať." Flirtovne sa na mňa usmiala.

Na mojom ramene pristála niečia ruka. Po chvíli sa už vedľa mňa objavila Prdelka. Modré oči sa mračili na ženu pred ňou. Sledoval som ako nenápadne špúli pery a jedno obočie ma nadvihnuté.

GO HARDWo Geschichten leben. Entdecke jetzt