Ďalší deň sme strávili šnorchlovaním a inými vodnými športami. Čím ďalej som z tohto miesta bola viac a viac fascinovaná.
Večer sme mali ísť na večierok, ktorý sa mal konať v rezorte. Chloe bola z toho podľa mňa viacej nadšená ako z celého výletu. Preto už spokojne sedela u mňa na posteli a vedľa nej boli voľné šaty pleťovej farby, ktoré boli na môj vkus dosť krátke a s veľkým výstrihom. Stála som pred ňou len v nohavičkách a rukou som si zakrývala nahé prsia.
„Budeš v nich vyzerať úžasne," skomentovala. Zúfalo som si vzdychla.
„Och bože, budem vyzerať ako štetka." Zamračila som sa. Chloe len na mňa bez hocijakého varovania hodila šaty, ktoré som rýchlo chytila.
„Nepýtala som sa na tvoj názor." Prehodila si nohu cez nohu a žlté šatočky jej pri tom pohybe odhalili opálené stehno.
Venovala som jej grímasu a nakoniec som sa navliekla do šiat.
„Tak ako dopadli včerajšie tehotenské testy?" opýtala sa ma z ničoho nič, keď som si dávala rúž.
„Nijak," zamrmlala som a sledovala som svoj odraz v zrkadle.
Počkať... čo?
Rýchlo som sa na ňu otočila. „Odkiaľ to vieš?" prižmúrila som oči.
Chloe sa zasmiala a prehodila si blonďavé vlasy na druhé plece. „Povedzme si na rovinu. Vy s Williamom nie ste veľmi nenápadný. Hlavne som si všimla tie tehotenské testy v tvojej ruke," prevrátila oči a postavila sa. „Will bude skvelý otec," usmiala sa.
„Nikto žiadny otec nebude!" vyprskla som.
„Oh. Takže nie ste v očakávaní?" opýtala sa ma so smútkom.
„Chloe!" zakričala som, pretože mi bolo jasné, že si ma s radosťou doberá. Na to ona pustila smiech.
„Takže ideme ťa dať trošku dokopy čo myslíš?"
***
Na party sme prišli rovno vtedy, keď sa to tam začalo pekne rozbiehať.
Bol tu dlhý prístrešok zo slamy, neďaleko mora. Za chrbtom sa rozprestierala menšia džungľa. Pod ním bol provizórne urobený parket položený na piesku. DJ-sky pult spoločne s pódiom boli trochu od parketu, končiac sa na začiatku prístrešku. Vedľa parketu bol drevený bar, za ktorým boli dvaja barmani tmavšej farby. Osvetlené to tu bolo malými svetielkami alebo ohňom. Všetko to tu pôsobilo naozaj príjemne. Celý efekt len dolaďovali číre more a hviezdy vysoko nad nami.
Musím uznať, že sa mi to naozaj páčilo.
Pár ľudí sa už zabávalo aj na parkete. Matt a William stáli pri bare a popíjali drinky. Keď Matt zbadal Chloe nemohol z nej spustiť oči. Nechápala som to ako sa na ňu tak stále dokázal pozerať ako keby ju videl prvý krát.
Mne hneď padli oči na Williama. Na čiernom tričku mu nedbalo ležal náhrdelník s krížom. Čierne krátke teplákové nohavice mu dokonale sedeli na bokoch. Všetko podčiarkol hnedým klobúkom na hlave, ktorý mu držal padajúce kučery od tváre.
„Zdravím dievčatá," zvolal nadšene Matt, keď sme ku nim prišli. Will si ma až teraz všimol a ako bolo u neho zvykom obzrel si ma od vrchu až po spodok. Samoľúbo sa usmial a až potom sa mi pozrel do tváre. To už som sa na neho pozerala so zdvihnutým obočím. Nijak extra ho to nevyviedlo zmiery, ba práve naopak, naznačil ústami slovo sexy a žmurkol na mňa. Samoľúbo som mykla plecami a postavila sa vedľa neho.
„Kde máme drink?" opýtala som sa ich.
„Už sa to nesie." Will mykol na barmana, ktorý nám práve niesol pekne vyzdobené drinky a do úst si vložil špáratko.
ESTÁS LEYENDO
GO HARD
HumorRaven Stark neverí na lásku ani na vzťahy a rozhodne si nedáva servítku pred ústa. Povahou by ju väčšina jej blízkych prirovnala ku chlapovi. Na svadbe svojej sestry spozná sympatického Williama Stona. William je šarmantný chlap, plný humoru a zvodn...