SVADOBNÝ DEŇ
Sedela som v izbe, kde sa pripravovala nevesta. Krásne biele šaty, jej obopínali jej malú tenkú postavu. Vrch šiat bol čipkovaný a odkrýval jej celé ramená. Blond vlasy mala vypnuté do vrchu a v nich mala rôzne biele kvety. Vyzerala naozaj krásne. Vo vlasoch mala zapnutý biely dlhý závoj, ktorý ladne dopadal na zem.
Odpila som si zo šampanského, ktoré som mala v ruke.
Chcela som, aby tento deň už bol konečne za mnou. Znamenalo by to, že konečne môžem odísť. Byť tak ďaleko od môjho vibrátora mi naozaj neprospievalo a moja dievčina dole sa prebrala a začala nepríjemne spievať túžobnú pieseň sexu.
Chloe sa nervózne obzerala pred zrkadlom a stláčala si ruku.
„Ja.. ja neviem, či to zvládnem," hovorila celá rozklepane a otočila sa na mňa.
„Stačí len povedať 'áno, beriem' ,"odvetila som jej a znova sa napila šampanského. Neholdujem alkoholickým nápojom, ale v tento významní deň si zrejme niečo také neodpustím.
„Nie ja myslím.. čo ak to nie je ten pravý ? Čo ak niekde inde je moja spriaznená duša ? Preboha.. ešte som toho ani veľa neprecestovala... Ja neviem občas sa hádam a neviem, či je to dobré..." začala rýchlo hovoriť a chodiť po veľkej izbe.
„Ak chceš idem naštartovať auto a môžeme utiecť preč," povedala som akoby nič. Chloe zastala a rýchlo sa na mňa otočila. V očiach mala strach a des. Videla som na nej ako sa jej ťažko dýcha.
„Dobre, ale musíme to spraviť rýchlo," povedala takmer potichu. Zabehlo mi šampanské, ktoré som si dala do úst a začala som sa drhnúť. Chrbtom ruky som si prešla po mokrých perách a strelila pohľadom po Chloe. Zrejme ma zobrala vážne. Postavila som sa a prešla ku nej.
Chytila som ju za jej tenké rúčky a pozrela sa jej do tých zdesených modrých očí.
„Nemáme čas... musíme utekať," znova šepla a nadvihla si dlhé šaty, aby sa jej lepšie behalo. Vytrhla som jej ruky a zahľadela sa jej do očí.
„Chloe, upokoj sa," povedala som kľudne. Ona len pokrútila hlavou.
„Som pokojná... len musíme zdrhnúť... HNEĎ!" vravela skrz zuby.
„Vieš, že by som nemala nič proti, ale som si celkom istá, že na druhý deň by si ma zabila za to, že som ti pomohla pri filme nevesta na úteku," povedala som a mykla som plecami. Chloe zatvorila oči a začala krútiť hlavou.
„Chloe.. Chloe počúvaj ma a pozri sa na mňa," hovorila som, „pozri sa na mňa."
Chloe neochotne otvorila oči a pozrela sa do tých mojich.
„Poriadne sa nadýchni. Zhlboka sa poriadne tri krát nadýchni," hovorila som potichu a pokojne. Sama sa čudujem, kde sa to vo mne našlo a upokojujem nevestu pred útekom.
Chloe zatvorila oči a začala poriadne dýchať. Po treťom nádychu už vyzeralo, že je pokojnejšia.
„Lepšie?" opýtala som sa jej s miernym úsmevom. Chloe len sťažka prikývla.
„Ja-ja neviem, čo je to so mnou. Matta naozaj milujem..." začala hovoriť šeptom.
„To sú tie stresy pred svadbou. Z toho si nič nerob."
Chloe otvorila oči a pozrela sa do tých mojich. Chabo sa usmiala.
„Som rada, že si prišla," povedala šeptom. Musela som sa zasmiať.
„Neviem, či by si to povedala aj keby idem dole naštartovať to auto," povedala som so smiechom. Chloe sa uškrnula a pokrútila hlavou.
„Vieš ako to myslím. Nie je veľa času, kedy sme spolu. Dúfam, že tu ešte ostaneš na tých pár dní," povedala s úsmevom. Len som si povzdychla a prikývla.
STAI LEGGENDO
GO HARD
UmorismoRaven Stark neverí na lásku ani na vzťahy a rozhodne si nedáva servítku pred ústa. Povahou by ju väčšina jej blízkych prirovnala ku chlapovi. Na svadbe svojej sestry spozná sympatického Williama Stona. William je šarmantný chlap, plný humoru a zvodn...