*RAVEN*
„Čo je?" opýtala som sa ho, keď som si všimla, že ma už dlhšie sleduje.
„Nič," vyšlo napokon z neho a otočil tvár smerom na hviezdy.
„Fajn," vzdychla som si a tiež som sa zahľadela na hviezdy.
Nastalo medzi nami ticho, ktoré prerušovalo len zvuk vĺn narážajúcich na pobrežie. Vlhký soľný vzduch sa jemne obtieral o naše telá.
„Prečo si sem nezobral aj svoju priateľku?" opýtala som sa. Sama neviem ako ma napadla táto otázka. Predsa len sedím na piesku a kukám krásne hviezdy a ja sa opýtam... toto.
Počula som slabé zasmiate a William sa posadil. No odpoveď sa nedostala žiadna.
Otočila som na neho pohľad. Nohy mal skrčené a cez nich prehodené ruky. Sledoval more a usmieval sa.
„Chceš počuť tajomstvo?" povedal bez toho aby sa na mňa pozrel. Nevedela som ako odpovedať. Nevedela som, či to chcem počuť.
„Nemám priateľku," odpovedal bez toho aby čakal dokým niečo poviem. Spokojne si ľahol do piesku a pod hlavu si dal vlastné ruky.
„Ona o tom vie? Či si si to zmyslel práve teraz?" Nadvihla som pravé obočie a premerala si ho.
Will sa zasmial a pozrel sa na mňa.
„Prdelka nikdy som nepovedal, že som s ňou vo vzťahu," zašepkal mi. „Bolo to len niečo čo si si ty myslela a ja som to nejak nevyvracal."
„Takže si mi klamal?" pritvorila som oči. Možno som sa naozaj momentálne cítila trochu nahnevaná.
„Nikdy by som ti neklamal. Erin je len moja veľmi dobrá kamarátka," vyceril na mňa rad bielych zubov.
„Takže si s ňou nechodil hej?" Nadvihla som obočie.
„Nie," pokrútil hlavou.
„Nevrav mi, že si ju aspoň nepretiahol?"
William ostal ticho. Nakoniec si odkašlal.
„Niekedy spím aj s kamarátmi."
Zasmiala som sa. „Neuveritelné. Nájdeš ospravedlnenie na všetko."
Poškrabal si brucho, čím si trocha nadvihol tričko. Bolo samozrejmé, že som sa tam ihneď pozrela a hľadela na V-čko, ktoré bolo vidieť aj v tejto tme.
„Vlastne si sa jej dosť páčila," zaškeril sa na mňa. „Celkom nám dvom fandila."
Prevrátila som nad ním oči. Nechcela som si to priznať, ale celkom sa mi tá Erin pozdávala. Aj keď som jej ja za chrbtom vyviedla celkom blbosti, ešte keď som si myslela, že spolu chodia.
„A čo ty a Sean?" opýtal sa ma z ničoho nič. Chvíľu som sa na neho pozerala ale potom som odvrátila pohľad k nebu. Žalúdok mi robil jemné kotrmelce.
„Čo s ním?" zahrala som sa na hlúpu.
„Ako to je medzi vami dvoma?" Ľahol si, pretočil sa na bok a hlavu si oprel o ruku. Otočila som na neho pohľad a musela som sa zasmiať nad jeho strapatými vlasmi plnými piesku.
„Je to medzi nami nijak," odvetila som mu nakoniec, keď mi venoval nahnevaný pohľad. „Ukončili sme to. Teda ak sme mali vôbec čo," vzdychla som si.
„Takže žiadne rande ďalšie a bozky?" nadvihol neveriacky obočie.
Celého som si ho premerala. „Prečo máš blbé otázky Will?"
Will sa nepríjemne zamrvil a klesol pohľadom na piesok. „Rád sa o tebe dozvedám nové veci Prdelka." Znova sa na mňa pozrel s tým jeho sebavedomím úsmevom.
ESTÁS LEYENDO
GO HARD
HumorRaven Stark neverí na lásku ani na vzťahy a rozhodne si nedáva servítku pred ústa. Povahou by ju väčšina jej blízkych prirovnala ku chlapovi. Na svadbe svojej sestry spozná sympatického Williama Stona. William je šarmantný chlap, plný humoru a zvodn...