- 16.kapitola -

67 4 0
                                    

*WILLIAM*

Spoločne s Mattom sme už sedeli v reštauračnej časti. Vybrali sme stôl čo najďalej od ľudí. Nad nami bola slamená strecha a pred nami výhľad na široký oceán. Ledabolo som sa opieral o stoličku a nohu som mal vyloženú na druhej. Matt obžúval jablko a stále si ma premeriaval.

„Čo je?" nevydržal som a opýtal so sa ho.

„Ako dopadlo to vaše obchodné stretnutie?" opýtal sa ma a zobral si do ruky ďalšie jablko.

„Fajn. Prdelka sa tam s každým bozkávala," ledabolo som mykol plecami a presunul som pohľad znova na more. Žiaľ Matt sa začal dusiť jablkom, čo znova upútalo moju pozornosť.

„Čo robíš?" ohriakol som ho, keď som videl ako si búcha po hrudi. Tvár mal celú červenú a snažil sa zrejme zo seba dostať kus jablka.

„Ona sa tam so všetkými bozkávala?" zapišťal, keď konečne vypľul jablko.

„Nie v tej chvíli," prevrátil som nad ním oči. „Bol tam Sean a na tej Halloweenskej párty sa s ním bozkávala. Zdá sa, že má o ňu záujem."

„A ty ho necháš?"

Poklepal som prstami po stole. „Mám dôvod mu brániť?"

Matt sa zasmial a poškrabal sa na hlave. „Brácho, nepovedz mi, že ani trocha nežiarliš!" Znova si odhryzol z jablka a zasmial sa.

Na chvíľu som sa zamyslel.

„Môžem pripustiť, že tam je možnosť, ktorá ma núti žiarliť. Ale to je čisto chlapská záležitosť. Nič viac."

Pomyslenie na Seana s Raven ma nenechávalo určite chladným. Ale pripisoval som to tomu, že.... ani neviem čomu.

„Bro. Aj ja som si myslel, že Chloe bude jednorazová záležitosť a pozri sa, kde sme to dotiahli," vzdychol si, ale z hlasu bolo počuť, že sa usmieva.

Chvíľu ostalo medzi nami ticho. Moje myšlienky putovali rôznymi smermi, takže Mattovi nebolo jasné, prečo som sa rozrehotal.

„Čo sa smeješ?"

„Len som si predstavoval to, ako by to vypadalo keby sme boli s Raven partneri nedajbože manželia."

Matt sa chvíľu na mňa pozeral a potom sa rozrehotal tiež.

„Pravdepodobne by som ju už po svadobnej noci nikdy nevidel," smial som sa a Matt spoločne so mnou.

„Ale je milé, že nad tým uvažuješ," Matt sa usmial a oprel sa lakťami o stôl. „Mali by ste pekné deti."

Odfrkol som. „Vieš že znieš ako tvoja žena?"

Matt len mykol rukou. „Ale to preto braček, že vidím akú máš na ňu slabosť." Doširoka sa usmial a ja som mu mal chuť v tú chvíľu vybiť všetky zuby.

„Nemám na ňu slabosť, len je podľa mňa sexy," zavrčal som na neho.

„To isto," zasmial sa Matt.

Z konverzácie nás vyrušilo zakašlanie za mojim chrbtom. S nezáujmom som sa otočil a skoro mi vypadli oči. Nevedel som prečo, ale ihneď som sa postavil na nohy a narovnal som sa.

Chloe sa na mňa doširoka usmievala a vedľa nej stála Prdelka, ktorá sa na mňa divne pozerala.

Prdelka mala svoje tmavé vlasy elegantne začesané dozadu. Vždy ich mala nejak strapaté alebo jej len tak poletovali, takže toto bola zvláštna zmena. No čo ma prekvapilo viac boli biele šaty, ktoré kde-tam boli prešité čipkou. Šaty jej siahali niečo pod zadok a lepili sa na jej dokonalé telo vďaka jemnému vetru, ktorý tu pofukoval. Oči mi padli na jej dve guľaté krásky, ktoré jej vytŕčali z výstrihu.

GO HARDWhere stories live. Discover now