- 13.kapitola -

102 5 0
                                    

„Prečo sa smeješ?" opýtala som sa s prižmúrenými očami, keď som otvorila dvere. Scott stál netešene predo mnou a v ruke držal vešiaky so šatami, ktoré boli zabalené v nepriesvitnom obale. Za ním stála Cynthia a oči mala plné sĺz ako sa smiala.

Zvieravý pocit v bruchu sa znova oživil.

Cynthia sa pretlačila cez moje plece dnu do hotelovej izby a začala otvárať fľašu. Oči mi behali z nej na Scotta, ktorý sa záškodnícky tváril.

„Pamätáš si tie časy, keď si povedala, že ak sa budem hrať, že ťa nepoznám pred jedným mužom, tak to budem mať u teba?" opýtal sa ma Scott a vošiel dnu.

Zatvorila som dvere a následne som sa o nich oprela. Prižmúrila som oči. Bol to jeden týpek, s ktorým som raz spala a náhodou sme na neho narazili... a náhodou poznal aj Scotta a snažil sa od neho dostať nejaké informácie o mne. Scott si už predstavoval to, ako by nás dal do kopy, ale musel mi sľúbiť, že nič také nespraví ale bude sa hrať, že ma nepozná.

„Spomínam si, prečo?" povedala som opatrne. Scott položil vešiaky so šatami na gauč a otočil sa na Cynthiu, ktorá mi podávala do ruky pohár vína. Cynthia sa veľmi snažila aby sa nesmiala.

„Nech sa deje čokoľvek, musíš mi teraz sľúbiť, že si oblečieš kostým, ktorý som doniesol. Bez toho aby si niečo menila alebo namietala nedajbože šomrala. Vyberám si aj ten tvoj sľub aj štetkovský sľub." Scott sa postavil predo mňa a vystrel ruku na potrasenie.

Oblial ma studený pot. Vedela som, že ten kostým sa mi určite nebude páčiť. Žiaľ... štetkovský sľub bol pre nás niečo neporušiteľné. Museli sme na to prikývnuť nech sa deje čokoľvek. Každý mal len jeden sľub ročne, preto som vedela, že keď použil aj ten a aj tú láskavosť, tak to nebude určite nič dobré.

„Fajn," povedala som skrz zuby a potriasla som mu rukou.

„Dnes bude špeciálny večer, gurlll," spokojne zapriadla Cynthia a všetci sme si spoločne štrngli.

„Môžeme ísť teda na to?" Cynthia vytiahla z kabelky malý reprák a pustila nám hudbu.

***

Krv mi v žilách vrela a keby môžem, tak prerazím aj betónovú stenu. Stála som pred zrkadlom v celom kostýme. Pohár s vínom som vypila na ex a položila som ho vedľa na stolík.

„Toto ozaj?" opýtala som sa Scotta, ktorý stál za mnou s fascinovaným pohľadom.

„Všetci sme oblečený tématicky!" zvolal nadšene.

„Ty jeden-"

„Nezabudni, žiadne šomranie," usmial sa sladko.

Do riti aj so štetkovským sľubom! Scott a jeho stupídny vkus na pojašené veci! Vďaka tomu som tu teraz stála ako Fembot z filmu Austin Powers. Telo mi zakrývala jemná ružová látka, ktorá na vrchu aj spodku bola pokrytá chlpmi. Cez to mi presvitali ružové nohavičky. Možno to by nebolo najhoršie, keby som na hlave nemala blonďavú parochňu. Vyzerala som ako niekoho sexuálna predstava. Zato Scott bol oblečený ako Austin Powers v modrom obleku. A Cynthia? Tá bola prezlečená za Foxxy z Austina Powersa, teda Beyonce. Jediný teda z našej skupiny, ktorý bol polonahý a oblečený ako štetka som bola ja.

„Gurll, podľa mňa vyzeráš fantasticky," zapriadla Cynthia a oprela sa zozadu o mňa. Hlavu si položila na moje plece a usmiala sa do zrkadla.

Snažila som si nevšímať tlak na pravom spánku a šteklenie v ruke, ktorá chcela udrieť Scotta.

„Dnes sa opijeme," zhodnotila som situáciu. Prešla som ku plášťu, ktorý som na seba hodila aby som zakryla moje polonahé telo.

Scott zobral do ruky fľašu vína a sladko sa zasmial. „Môžeme ísť na to, zatiaľ čo pôjdeme na tú párty."

GO HARDWo Geschichten leben. Entdecke jetzt