Bölüm Şarkısı: Jaymes Young- Infinity
DİKKAT: FEELS UYARISI!💥
Okurken dikkatli olunuz efenim......
Sevgilerimle.. İyi Okumalar❤️
Yer: Seokjin's Party House, Sangnam
Zaman: 03.05.2018 23:35"Ah...." diye inledi Jungkook. Buraya daha az önce ulaşmıştık ve daha şimdiden Jeon'un dırdırını çeker olmuştum. "Karnım çok şişti, Tae... Bir şey yap yalvarırım.."
"Ben mi dedim sana tabak tabak mantıyı ye, diye!" dedim çemkirerek. Mutfakta kendisini öylesine kaybetmişti ki onu durdurmak resmen babama düşmüş ve adamcağız benim Jeon'u mide fesatı geçirmemesi için zar zor zaptedebilmişti. "Bak başının çaresine. Hem ben partiye geldim, çocuk bakacak halim yok." diye de devam ettiğimde çevrede yalandan da olsa bir gözümü gezdirdim. Okulun yarısı buradaydı ve tüm ergenler kendi çapında takılıyordu.
Ha tabii kimileri de alıcı gözle birilerini süzüyordu, o ayrı mesele.. -ki süzülenlerin içinde ben de vardım-
Ergenler işte..
"Ya ne partisi Taehyung?" dedi. "Sevgilisine insan böyle mi davranır?" diye de sorduğunda tek kaşım havada asılı kalmış kızarık yanaklarla ona dönmüştüm. "Sen bu işi ciddiye aldın, bakıyorum da?" diye sordum. Canının acıdığını yüzünün geçirdiği duygu değişiminden anlamıştım. Ama takmadım. Çünkü bir yerde ipleri de elime almak zorundaydım yoksa bir çuval inciri berbat ederdim. "Sahte sevgiliyiz biz... Unuttuysan..." dediğimde sözüm kesildi.
"Farkındayım." dedi Jungkook. Dans eden insanların yanından geçen garson bir kızın elindeki tepsiden bir bardak içki almış ve ağrıyan karnına rağmen kafasına dikmişti. "Ben lafın gelişi söyledim. Şaka olsun, diye..."
Burun kıvırdım. Erkek bir garsondan bu kez ben bir içki almış ve partinin sahibi Seokjin bize doğru yaklaşırken Jeon'a gülümsemiş ve bir yudum içkinin vücuduma girişinin kısacık keyfini yaşamıştım.
"Hoş geldiniz!" dedi Seokjin neşeyle yanımıza ulaştığında. Kahvemsi saçları arkaya doğru jölelenmiş ve onu öylesine olgun göstermişti ki ağzım açık ona bakarken Jeon belimi cimciklemiş ve aniden toparlanarak -en azından ağzımı kapatmıştım- kendime gelmiştim. "Hoş bulduk!"
Jeon konuştuğunda Seokjin bulunduğumuz odanın karşısındaki kocaman odaya doğru bir bakış atmış ve alt dudağını ısırmıştı. "DJ:RM..." demişti ilk önce. O her kimse ondan bahsederken bile gözlerinin içi parlıyor ve alnından ufak ufak terler sıkıntıyla boynuna süzülüyordu. "Karşı odada.. Öylesine seksi bir varlık ki... Bence hayatımdaki en ateşli flörtüm resmen o olabilir.."
"Öyle mi?" dedim neşesine ortak olmaya çalışarak. Okuldan birileri Seokjin'in bahsettiği RM'in çaldığı güzel şarkıda dans ederken bana bakmaya devam ediyorlardı ve istemsizce kızaran yanaklarımla Jeon'a sokulmak istiyordum.
Koru beni şunlardan, demek geliyordu içimden..
Ama tabii ki gıkım bile çıkmıyordu.
"Ne güzel.." diye de devam ettim. Seokjin gülmeyi bırakmış ve Jeon'u kastederek "Bunun niye keyfi yok?" diye sormuştu. Burukça gülümserken "Karın ağrısı var.." dedim. "Sen kırılma bize, diye geldik."
"Sağlığından önemli değildi, Taehyung." dedi endişeli bir şekilde kaşları havalanırken. "Ciddi bir şeyse bu partiyi iptal ettiğim gibi hastaneye gidebiliriz?" diye devam ettiğinde gülümsedim. İyi bir çocuktu. "Tabii RM'i yatağa atamadığım için çok üzülürüm ama olsun.. Jungkook'tan önemli değil asla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helpmate :: Taekook
FanficTaehyung, en yakın arkadaşı Jungkook'a karşı hissettiklerini içinde bastırmaya çalışırken aynı zamanda da onun takıntılı halde hoşlandığı eski sevgilisiyle de uğraşmak zorundaydı. Fakat belki de Jungkook'un takıntılı olduğu kişi eski sevgilisi değil...