Bölüm Şarkısı: Marilyn Manson- Coma Black
Yazar yazmaz atıverdim, yanlışlarım olmuşsa affola efenim🥺🥺🥺
İyi okumalar dilerim🖤💖
Yer: Kim Dairesi, Sangnam
Zaman: 25.05.2018 18:10Aşk:
Çaresizlikten ne yapacağını şaşırmaktır.
Nasıl davranacağını; nasıl koruyacağını şaşırmaktır.Değişmektir. Farkında olmadan.
En iyisi olmaya çalışmaktır.Tek olma çabasıdır.
Bir nevi bencilliktir.Ve en sonunda kaybetmektir.
Derin bir nefes alacakken kaburgalarını acıtacağını hatırladığın bir kaybediştir.
"Oğlumu..." dedi babam, beni düşüncelerimden çekip alarak. Elindeki kahve dolu kupayı büyük bir sinirle dudaklarının arasına götürdü ve hızlı bir yudum aldı. "Nasıl bu hale getirdin?" diye sordu karşısındaki Jungkook'a. Eğer onu tanımasam Jeon'u şuracıkta öldüreceğini falan düşünürdüm.
Çünkü bakışlarında avının canını almak isteyen bir kaplan görüyordum sanki.
"Ben onun için her şeyin en iyisini yapmaya çalıştım Jungkook ama sen gelip onu alt-üst ettin." diye devam ederken annemin pansuman yaptığı elimi dudaklarımın önüne getirip biraz üfledim. Sürdüğü batikon yüzünden daha çok yanıyordu. "Geceleri inleyerek ağlayan bir çocuğa çevirdin onu."
"Sen gözünü dahi kırpmadan birini öldüresiye döven birine çevirdin, onu..."
"Ne yapmam gerekiyor?" dedi Jungkook başını yerden kaldırıp bize döndüğünde. "Beni affetmesi için ne yapmam gerekiyor?" diye ekleyip gözlerimin tam içine baktı.
"Sizin bana yeniden güvenmeniz için me yapmam gerekiyor, Kim Amca?"
"Seninle konuşmuştum, Jungkook.." dedi babam. "Uyarmıştım." diye de ekleyip onun yanına doğru ilerledi. "Ona karşı ne yapmaman konusunda seni uyarmıştım..."
"Ama sen hata yaptın."
"Kim amca be-" diye söze başlamıştı Jungkook ama babamın havaya kaldırdığı eliyle durmuştu. "Jungkook.. Jungkook..."
"Belki de oğlumdan uzak durmalısın."
"Yapamam!" dedi Jungkook aniden, annem mutfaktan çıkarken. "Kim amca! Taehyung... S-sevgilim, bir şey söyle biz bir şekilde çözeriz, de hadi."
"Ü-üzgünüm, Jungkook.." dedim titreyerek. "Ben ihaneti kaldırabileceğimi sanmıyorum."
"Taehyung..." dedi, dolu gözlerini kırpıp gözyaşlarının yanağından süzülmesine izin verdiğinde. "Sana çok ihtiyacım var, biliyorsun. Ben, ben.. Ne yaparım? Belki biraz daha konuşu-"
"Git Jungkook." dedim sözünü keserek. "Git." diye tekrarladım yeniden ve ifadesizleşen suratını izledim bir süre. Daha sonra ise alt dudağının titreyişine tanık oldum. Titrek bir nefes alıp gözlerini yumuşuna baktım birkaç saniye. İçim düğümlendi biraz, kalbim sıkıştı ama çekemedim bakışlarımı. En sonunda da gözlerimiz kesişti.
"Son sözün bu mu?" dedi ve burnunu çekti. Cevap dahi beklemeden "Ben seni daima çok seveceğim." dedi ve ardındansa ayağa kalkıp yanıma geldi. Tam karşımda durmuş ve elimi tutup okşamıştı. "Böyle olsun istemezdim." deyip annemin az önce sardığı elimi dudaklarına doğru götürüp avucumun içine dudaklarını bastırmıştı. "Her şeyim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helpmate :: Taekook
Fiksi PenggemarTaehyung, en yakın arkadaşı Jungkook'a karşı hissettiklerini içinde bastırmaya çalışırken aynı zamanda da onun takıntılı halde hoşlandığı eski sevgilisiyle de uğraşmak zorundaydı. Fakat belki de Jungkook'un takıntılı olduğu kişi eski sevgilisi değil...