22- O kapı eşiğinde öpmek vardı seni

5.5K 458 204
                                    

Bölüm Şarkısı: Zayde Wølf- Walk Through the Fire

Bol bol yorum yapmayı unutmayıııın çünkü yorumlarınızı çok özledim, güzelliklerim benim💜

Umarım hoşunuza giden bir bölüm olur, iyi okumalarr🖤






Yer: Kim Dairesi, Sangnam
Zaman: 31.05.2018       21:50


Yarınki sınav için saatlerdir çalıştığım kimya kitabının kapağını kapatıp arkama yaslandım. Masamdaki pozisyonum yüzünden iki büklüm olmuş sırtımı da gücüm yettiğince ovup rahatlatmaya çalıştım ardındansa. Gözüm yatağıma ilişti ve biraz daha çalışıp çalışmamak arasında gidip geldim. Zaten bu derste iyiydim.

Bu yüzden hiç gerek yoktu...

Kendimle yaptığım kısa bir söyleşinin ardından hızla masamdan kalkıp yatağıma uzandım. Gerçekten tüm vücudum sızlıyor gibiydi ve lise hayatımın son kimya sınavına girecek olmanın stresi de git gide beni geriyordu.

Acaba Jungkook ne yapıyordu?

Yanlış anlamayın; sınav ile alakalı ne yapıyor, diye sormuştum.

Hani acaba yatıyor mu yoksa ders mi çalışıyor?

Ya da o mu sınava girecek yoksa sınav mı ona?

Neyse. Unutun bu ergenus muhabbetimi, ehehe..

"Üf ne boş konuştu bu çocuk ya..."

Beni garip düşüncelerimden ayırarak odama tabiri caizse dalan Jimin'e dönüp şaşkınca baktım. Ben ders çalışmak için odadan onu kovduğumda bir daha buraya gelmeyeceğini söyleyip gitmişti. Ha tabii bir de orta parmağını neredeyse gözüme sokmuştu.

Neyse, onu yine de seviyorum.

Peki siz?

"Buraya normalde gelmeyecektim ama..." diye konuştu. "Şu lanet yatağının rahatlığını unutamıyorum." deyip sızlandı ve ben şaşkınca ona bakmaya devam ederken aniden ciddileşti. "Ha bir de Suga'yla senin eskin hakkında konuştuk da.. Öğrendiklerimi aktarmaya geldim."

"Eskim mi?" diye sordum gülerek. Ben.. Vay be Kim Taehyung.. Resmen bir eskim vardı!

"Evet, Jungkook işte.." diye cevapladı Jimin. "Ne yapıyorsun sen kelime oyunu falan mı ya?" diye de ekleyip yatağıma adımladı ve oturdu. "Neyse.."

"Seninki resmen benimkini ekmiş..."

"Ekmiş mi?" diye sordum şaşkınca. Eğer Jungkook, Suga'yı ekmişse kiminle buluşmuş olabilirdi ki?

Ihm, belki babasının iş yemeği vardır falan...

Hem o severdi iş yemeklerini.. Şerefsiz.

"Evet." diye yanıtladı sevgili kuzenim. "Basbayağı gitmemiş içmeye." deyip tek kaşını kaldırdı. "Aferin Jungkook'a."

"Neden aferinmiş canım?" dedim atılarak. "Kim bilir nerelerde ne yapıyor?" 

"Hım.. Kıskandığını söyleme, düşer bayılırım." dedi sırıtarak. Anında omzuna vurdum. "Saçmalama." dedim. "Ben mi kıskanacağım? Ah.. Gülersem çarpılırım..."

"Tamam Taehyung, boşunu da yaptığına göre artık Jungkook'un nerede ne yaptığını söyleyebilirim." dedi ve ekledi. "Tabii öğrenmek istersen yani..."

"Biliyor musun?" dedim heyecanla. Heyecanım yersizdi ama şey. Aman boşverin. "Çabuk öt."

"Tamam ama bir şartla." dedi işaret parmağını bana doğru kaldırarak. Gözlerimi devirdim. "Tamam kabul şartın, hadi söyle şimdi."

Helpmate :: TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin