15- İlk görüşte aşka inanıyor musun, Taehyung?

8.6K 643 688
                                    

Bölüm Ben Şarkısı: Taylor Swift- Lover


Kontrol edemedim, yazar yazmaz da yayımlayıverdim. Umarım fazla yanlışım olmamıştır🥺🥺

Kısacık bir bölüm belki ama beğenmeniz dileğiyle💙

İyi okumalar🧡








Yer: Aşıklar Sahili, Sangnam
Zaman: 20.05.2018 21:03

Rüzgar ilk kez birinin teninde böylesine süzülmekten gurur duyuyordu bir akşam vakti.

Gözlerim ise o gururlu rüzgarın uçurduğu ipeğimsi saç tutamlarını seyrederken mest olmanın tarifsiz keyfini yaşıyordu.

"Ben..."

Ve kulaklarım; onun ağzından çıkacak herhangi bir kelime uğruna pür dikkat kesiliyordu.

"Aslında sen okula gediğin ilk andan beri sana karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştım."

Jeon Jungkook söyledikleriyle beni çok şaşırtıyordu.

"Ama adını koyamıyordum."

"Seni hep yanımda tuttum, hep korudum." dedi derin bir nefes alarak. Tüm olup biteni anlatmak adına beni getirdiği sahil, gece karanlığına merhabalar sunarken o; güzel silüetiyle yanıma oturmuş ve simsiyah gökyüzünün içine aktığı denize içli içli bakıyor ve sağ eliyle sıkıca tuttuğu elime elleriyle öpücükler veriyordu.

"Sanki Jaehyun değil de sen benim sevgilim gibiydin. Böyle hissediyordum fakat hiçbir zaman belli etmedim." dediğinde göz göze gelen göz bebeklerimiz aynı anda ufacık parıltılara ev sahipliği yaptı ve istemsizce gülümsedim.

Aptallığıma gülümsedim.

Gözümü kör eden aşkıma ve bu aşk yüzünden onun aşkını bir türlü göremeyen kendime gülümsedim.

"Belli edemedim çünkü sen en yakın arkadaşın olarak görüyordun beni. Çok güveniyordun." diye devam etti sözlerine.

O devam ettikçe de ben daha çok yandığını hissettim içimin. Rüzgar da sanki öylesine sıcak esiyordu ki daha da kavuruyordu benliğimi.

"Kendimi sanki boşluktaymışım gibi hissettiğim bir zamanda da Jaehyun benden ayrıldı ve ben tamamen kendimi kaybettim." diye de eklerken dalgaların ufak tefek kıyıya vuruş sesleri gittikçe hırçınlaştı.

"Sana karşı hissettiklerimi bastırmaya çalıştım."

Tıpkı Jeon'un dediği cümleler gibi hırçınlaştı.

"Bunun için Jaehyun'u geri elde etmeye çalıştım. İçimde ona karşı gram kadar bir sevgi yokken bile gelip senin omzunda sanki onun içinmişçesine ağladım."

İstemsizce nefesim kesildiğinde duraksadı.

"Senin içindi aslında tüm gözyaşlarım ama Jaehyun sayesinde kamufle ettim." deyip elimi tutan elini daha da sıkılaştırdığında dolu gözlerini bir-iki saniyeliğine karanlık gökyüzüne çıkardı ve yutkunup yeniden bana baktı.

"Özür dilerim." diye de fısıldadı ardındansa.

"Senin bana olan güvenini sarsmamak adına yaptım bunları. Beni o gözle görmezsin, sandım... Hislerimden de çok utandım." dediğinde yanağında süzülen bir damla yaşı hemen parmaklarımla silmiş ve ağlamaması için zorla da olsa gülümsemiştim.

Helpmate :: TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin