23/1- Senin kalbinden haberin yok

5K 442 490
                                    

Bölüm Şarkısı: Miia- Dynasty

Selamlarr, sizi özlediiim ya şakaklarını öptüklerim💋💋

Bol bol yorum istiyorum sizden, her yorum şakaklarıma birer öpücük niyetinde olsun💖

İyi okumalar❤️




Yer: Kim Pastanesi, Sangnam
Zaman: 06.06.2018          14:30

Jimin tam bir şerefsizdi.

"Senin gelmeni bekledim ama gelmedin yakışıklı..."

Aksini iddia eden tam bir şerefsizdir

Nokta.

Ha bu arada, merhaba!

"Ah çok üzgünüüm..." diye mırıldandım karşımdaki adama. Kendisi sevgili kuzenimin bana ayarlamaya çalıştığı, Obscene barının o meşhur barmeniydi ve isminin Eunwoo olduğunu daha yeni öğrenmiştim.

"O gece kafam pek yerinde değildi açıkçası.." diye devam edip mahcupça bir bakış attım. "Ne yaptığımı da pek hatırlamıyorum." diye de uydurdum. Aslında bal gibi de hatırlıyordum.

Ama şu garip muhabbetimiz bir an önce bitsin de o da buradan gitsin diye hatırlamamazlıktan geliyordum işte. Umarım işe yarardı.

"Bana öpüşme sözü vermiştin.." dedi Eunwoo. Kendince olayları hatırlamamı sağladı ve devam etti. "Yolunu çok gözledim."

"Aslında..." diye mırıldandım. Dükkanın boş olmasından faydalanarak oturup konuştuğumuz masada ona doğru biraz daha eğildim. "Öyle sandığın gibi biri değilimdir..."

"Ne sandığımı nereden bilebilirsin ki?" diye sordu ve önündeki pastadan bir çatal alıp ağzına attı. Aynı zamanda da muzipçe sırıtıyordu. "Bu arada.. Pastan da senin kadar tatlıymış..."

Tepemden bir sinir tüm vücuduma yavaşça yayılırken önümdeki kahveden ufak bir yudum alıp gözlerimi devirdim. Resmen kuzenim ve onun o aptal flörtü tarafından hoşlanmadığım biriyle konuşmak zorunda bırakılmıştım ve bu durum... Bu durum çok berbattı. Üstelik kendimi de nedenini bilmediğim bir şekilde rahatsız hissediyordum.

Hayır, kesinlikle Jungkook'un uyarılarıyla falan alakası yoktu. Buna bağlamayın hemen.

Ciddiyim.

O benim şeyimde bile değildi.

Ya da... Boş verin.

"İltifatın güzel ama teşekkür edemeyeceğim..." dedim o çarpık bir gülüşle bana bakmaya devam ederken. "Bu tarz şeylerden hiç hoşlanmam ben."

Fazla mı serttim?

Bence hayır.

"Neden ki?" diye sordu, Eunwoo. "Gay değil misin?"

"Öyleyim." diye cevapladım. "Ama sence burası yeri ve zamanı mı?" diye de sorup kahvemden tekrar bir yudum aldım. "Yani babamın dükkanında bana asılıyorsun da..."

"Ah haklısın.." dedi güler yüzle. "Meslek alışkanlığı işte.." diye de devam edip istemsizce ufak bir kahkaha atmamı sağladı. Aslında komik biriydi. Ayrıca yakışıklı, alımlı ve şu parfümünün etrafa yayılan kokusundan da anladığım kadarıyla bakımlıydı.

Sadece karekteri sıkıntılıydı sanki... Yani fazlasıyla yavşaktı, evet.

Zaten beni düzgünü de bulmazdı...

"Kendimi bu konuda biraz törpülesem belki de konuşabiliriz, öyle değil mi?" diye sordu istekle. "Aslında ben de senin sandığın o kişi değilim."

Helpmate :: TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin