18/2- Onun dudaklarını tadıyorum sanki dudaklarından

5.1K 567 538
                                    

Bölüm Şarkısı: Sam Smith- How Do You Sleep? (Acoustic) 🖤

İyi okumalar bebeklerim❤️





Yer: Sangnam Lisesi, Futbol Sahası
Zaman: 25.05.2018          15:45



Maçın 65. Dakikası

Maç güzel gidiyordu.

Jaehyun benimle uğraşmayı bir kenara bırakmıştı sanki ve tüm takım kafa kafaya vererek bir gol atmayı başarmıştık. Bu gol tüm takıma büyük bir moral olmuştu ve gol sevincimiz de izlenmeye değerdi.

Golü Hoseok'un pasıyla Wonho atmıştı ve tüm takım kendimizi onu kovalayıp üstüne atlarken bulmuştuk. Ah tabii o sırada Jeon benim üzerime atlamakla meşguldü ama neyse. O anları hatırladıkça sahada değil de yatakta olduğumu farzediveriyordum ve bu olacak iş değildi. Eheehe..

"Sevgili Taehyung..." dedi Bogum ayağındaki topu bana kaptırmamaya çalışırken. Pür dikkat topu almak için uğraşıyordum fakat sözleri hiç yardımcı olmuyordu. "Maç sonunda bir öpücüğüne bu topu sana verebilirim..."

Gözlerimi devirdim ani bir hamleyle topu ayağından yakalayıp karşı kaleye doğru koşmaya başlamıştım. Ah tabii Bogum'a son bir laf çarpmadan da edememiştim. "Rüyanda görürsün Bogum!"

"Kim Taehyung! Kim Taehyung! Kim Taehyung! Kim Taehyung!"

Babamın bağırışları kulağıma dolarken derin bir nefesle beni engellemeye çalışan Seokjin'i de geçmiş ve karşı takımın ceza sahasına kadar gelmiştim. Başımı kaldırdığımda bana doğru koşan Jooheon ile onun arkasından bana "Pas at!" diye bağıran Hoseok'u görmüştüm ve ani bir muhakemeyle topu kaptanıma atmaya karar vermiştim.

Jooheon bana doğru koşmaya devam ederken bu pası atmak aslında çok zordu ama eğer bunu atabilirsem Hoseok kesinlikle bir gol atardı ve ben de böylece hem güzel oynadığımı kanıtlardım hem de takıma bir sayı kazandırmakta benim de bir katkım olurdu.

"Kim Taehyung! Kim Taehyung! Kim Taehyung! Kim Taehyung!"

Babamın bağırışlarıyla güçlenip topu havalandırdığımda tam da tahmin ettiğim gibi Hoseok kafasıyla karşılık verip kaleye golünü atmıştı.

Gol atmıştı!

Benim pasım ile hem de!

"GOLLLLL!"

Herkes sevinçle bağırmaya başlarken Hoseok bana doğru koşmaya başlamış ve ani bir hareketle kucağıma atlamıştı. "Aferin be Taehyung! Aferin!" Refleksle onu tutup kendi kaleme doğru koşarken herkes üstümüze atlamaya başlamıştı. Çok mutluydum ve kahkahalarım sevincimize ortak olurken Hoseok'u kucağımdan indirmiş ve derin bir nefesle yere uzanmıştım. Gülmeye devam ederken üzerimde bir anda Jeon'u bulmamla şaşkınlıkla ona bakmıştım. "Hey! Ne yapıyorsun?!"

Onun üzerine de diğer oyuncular tabiri caizse çullanmaya devam ederken üzerimdeki ağırlık git gide artmaya başlamıştı ve buna aldırmayıp nefes nefese sevincimi yaşamaya devam etmeye karar vermiştim. Fakat sevincimi bölen daha doğrusu o sıra gerçeklikle aramdaki tüm bağı bölen bir şey yaşanmıştı.

Helpmate :: TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin