თავი 5
დილის ოდნავ გრილი სიო არხევდა ჰამაკს, იქ კი თბილად მოკალათებულიყო ლიზა, ჰარის მკლავებში. სულაც არ უნდოდა ახალგაღვიძებულ კულულას თვალების გახელა, სურდა ძილი შეებრუნებინა და ნანატრი წამებით კიდევ ცოტა ხანს დამტკბარიყო, მაგრამ სურვილმა სძლია მძინარ ჰარისთვის თვალი ოდნავ მაინც შეევლო. მან თვალები ზანტად გაახილა და უხმაუროდ შეხედა ჰარის. მშვიდად ეძინა, ლამაზი ფორმის ტუჩები ოდნავ შესიებოდა და ბავშვური იერიც დაკრავდა, დილის სიოს გამო მის სახეზე რამდენიმე ურჩი კულული ჩამოვარდნილიყო თუმცა თავად მძინარ ჰარის ეს სულაც არ აწუხებდა.
ლიზამ ცოტა ხანს უყურა, შემდეგ კი სურვილმა სძლია და ტუჩებზე შეეხო. თუ ვერ ახერხებდა იმ ტუჩების გემო გაესინჯა, ახლა შანსი ქონდა ხელით მოესინჯა, რბილი იყო, ოდნავ კანაცლილი ალაგ-ალაგ, საერთო ჯამში კი ძალიან მიმზიდველი. ლიზას მოხდენილმა თითებმა ახლა გზა ბიჭის ცხვირამდე, შემდეგ თვალებამდე და ბოლოს თმებამდეც გაიკვლიეს. ლიზამ თმა შუბლიდან გადაუწია და ოდნავ თითზე დაიხვია დატალღული თმა, შემდეგ მისკენ გაქაჩა და ჰარის თმებთან თამაშში გართულმა ვერც კი შენიშნა ახალგაღვიძებული როგორ აკვირდებოდა სახეზე.
ლიზას შერცხვა, სიწითლეს ვერ მალავდა, მისი საქციელის გამო სირცხვილის გრძნობასაც ვერ გაურბოდა, სადაც იყო კანკალის ზღვარსაც მიადგებოდა, მაგრამ ჰარის მიმზიდველმა ღიმილმა სიტუაცია მთლიანად შეატრიალა:
-შეგიძლია ეგ გააგრძელო? საოცრად სასიამოვნოა - ლიზას ზურგზე ოდნავ მოეფერა და ამით თითქოს მის თხოვნას საბოლოოდ დაუსვა ძახილის ნიშანი. ლიზას ოდნავ გაეღიმა, კიდევ უარესად გაწითლდა და მიმზიდველობით შებყრობილი ჰარის თმებში ხელი თავიდან შეაცურა.
ასე ათ წუთში სახლში დაბრუნდნენ, ბეთი ახალგაღვიძებული იყო და ზეინს თმას უწნავდა. ნაილი ჭამდა და დანარჩენებსაც სამზარეულოში უხმობდა საუზმისთვის, ლიამი და ლუი კი ცდილობდნენ სენდვიჩები მოემზადებინათ რაც შეუდარებლად გამოსდიოდათ. ხო, ტურნეში თავად უწევდათ ყველაფრის მომზადება როდესაც ვერ პოულობდნენ ბეთის, ან დამხმარე პერსონალს.
BẠN ĐANG ĐỌC
In Our Little World (სრულად)
FanfictionHarry Styles Georgian Fanfiction ___________ HS & LG - I.O.L.W. only in our little world happiness can be the one home... დაწყების თარიღი: 2019 წლის აგვისტო. დასრულების თარიღი: 2020 წლის მარტი. ////// თანაავტორი: @Iworkin_bakery94 ________________ H...