2- 3 ay sonra

9K 664 1.1K
                                    

"Jimin, oğlum buraya gel!"

"T-tamam baba!"

Jimin, izlediği ıslak videoyu kapattı ve babasının yanına gitmek için yataktan kalktı. Biraz daha izleseydi sertleşecekti ve babasının yanına gidemeyecekti. Tanrıya  şükür ederek salona ilerledi.

Babasını koltukta oturmuş onu beklerken gördüğünde yüzüne bir gülümseme koydu ve yayına yaklaşarak biricik babası Seokjin'i öptü.

"Gel otur, meleğim."

Jimin babasını ikiletmeden babasının oturduğu koltuğa oturdu. Jin, Jimin'in elini tutup kendi dizlerinin üzerine koydu.

"Jimin. Sana çok önemli bir şey demem gerek."

Jimin'in yüzündeki gülümseme soldu ve onun yerine çatık kaşlar yerini aldı. Çünkü şuan babasının yüzünde, endişe, gerilim ve korku okunuyordu. Hayır yani bir sorun mu vardı?

Yani babası ile bu kadar önemli ne konuşabilirdi ki?

"Jimin-"

"Hadi çatlatma baba ya!"

Jin oğlunun bu meraklı haline kıkırdadı. Ama hemen bakışları eskisine döndü.

"Ben, evlendim"

"Ne?!"

Jimin birden gelen itiraf ile şok olmuştu. Babası ondan habersiz biri ile evlenmişti. '

'Artık başka kadını seviyor' diye düşündü. Açıkçası biraz üzülmüştü, hadi ama kimi kandırıyordu? Tabii ki de çok üzülmüştü.

Gözlerinin dolduğunu hisseyi ve bu yüzden başını yere eğdi.

"Kadın güzel mi bari?"

"Sorun da burada işte"

Jimin başını kaldırdı ve babasına baktı. Bunda ne sorun olabilirdi ki? Yoksa bir yaşlı ile mi evlenmişti? Ya da bir erkek-

"O erkek mi?!"

"Evet"

Jimin babasının gay olduğunu bilmiyordu. Yani daha önce hiç fark etmemişti. Tamam kendisi de düz sayılmazdı hatta hiç değildi de... şaşırmıştı.

"Bak oğlum. Bu senin için zor biliyorum ama... lütfen anla beni. Onu yıllar sonra gördüm oğlum, yıllar sonra ilk defa kokusunu içime çektim. Bu, sanki Tanrının bana verdiği bir mucize idi."

"Bir saniye. Yıllar sonra derken?"

---

Jin, Jimin'e her şeyi anlatmıştı. Ara sıra gözyaşları akıyordu ve biricik oğlu küçücük elleri ile babasının göz yaşlarını siliyordu.

Acıklı bir hikâyeleri vardı. Babası Bayan Rin'i yani Jimin'in annesini bir arkadaş gibi görmüştü.

Jimin buna üzülmüştü ama iyi yanından bakarsak Seokjin Bayan Rin'in kanser olmasına rağmen bir dediğini iki etmemişti ona ve Jimin'e bakmıştı. Fakat işte hayat, ne kadar da seversen sev yine de alıyor onu senden.

Jimin babasının hayatını yaşamasını istiyordu. Hayatta ölüm vardı ve babasının ölmesinden çok korkuyordu. Bu yüzden de ona destek olmuştu. Babası bu hayatta onun tek koruyucusuydu.

Jin aslında Jimin'e bunu daha önceden söyleyecekti fakat bir türlü cesaret bulamamıştı.

Sürekli aynaya geçip pratikler yapıyordu ve Jimin onu ara-sıra görüyor, babasının iyi olup olmadığından şüpheleniyordu.

Rabbit Daddy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin