•
"Ne saçmalıyorsun?!"
"Videolarımı izleyip 31 çekmiyor musun, ha?"
Jimin derin bir nefes verdi.
"Kes sesini!"
"Ne oldu, haksız mıyım? Tabi ki değilim! Üvey kardeşin harika bir pornocu ve sende onun videolarını izleyen bir-"
Sözünü kesen Jimin'in yumruğuydu. Bu kadar ağır konuşması onu sinirlendirmişti. Poşetlerini alıp masadan kalktı ve çıkış kapısına ilerledi.
Jungkook elini masaya vurmuş ve herkesin dikkatini çekmişti zaten herkesin şuan dikkati onların masasındaydı.
"Siktir."
---
Vücudunu adeta sinir ve öfke kaplıyordu. Pislik herifin tekiydi. Onunla böyle konuşması biraz gururunu okşamıştı fakat bunun gerçek olduğu yüzüne bir tokat gibi çarpıyordu.
Evet ondan etkileniyordu. Lanet olsun ki ondan etkileniyirdu fakat, kesinlikle duygusal anlamda değildi.
Ondan cinsel anlamda etkileniyordu.
Vücudu onu istiyordu.
Kalbi değil.
Çünkü o bir 'Rabbit JJ' idi ve o maskenin altında Jungkook olunca biraz işler değişmiş gibi gözükse de öyle değildi. Ayrıca Jungkook onun kardeşi değildi. Bunu o demişti,
değil mi?
Rabbit JJ ile yatmak istemişti ve yattı Bunun gerçekleşeceği akılının ucundan bile geçmezdi ama sonuç buydu.
Tanrı aşkına, Rabbit JJ ile kim yatmak istemezdi ki! Jungkook işini biliyordu. Bir insanı nasıl tahrik edeceğini, onu nasıl güzel becereceğini her şeyi biliyordu. Sabır diledi, Jimin.
Tanırdan sadece sabır diledi.
---
Sabah alarm sesi ile uyanmıştı Jimin. Alarma lanet okumuş durmuştu. Okulu aksatmıştı ve bunu Jin de biliyordu- Jungkook sayesinde- Oğluna kızmış neden gitmediğini sormuştu.
Jimin de oranın çok yabancı olduğunu ve gitmek istemediğini söylemişti. Jin bunu mazeret olarak kabul etmemişti. Bu yüzden, rutin işlerini halletmiş kıyafetlerini giymişti.
Okula Jungkook'un arabası ile gelmişti. Bu çocuk aptal mıydı? Henüz tam reşit değildi ve araba kullanıyordu?
Araya para girince belki işler değişmiştir?
Diye düşünmüştü, Jimin. Yol boyunca konuşmamışlardı. Hatta Jimin artık onla gelmek bile istemiyordu. Sanırım?
Sonunda okula varmışlardı ve Jimin hemen inmişti arabadan. Bu Jungkook'un sırıtmasına neden oldu.
"Hadi ama! Cidden hâla dünde mi kaldı?"
Diye sesli düşmüş arabadan o da inmişti. Jimin okulun girişine ilerlerken tanıdık bir ses duydu.
"Hey, Jimin!"
Jimin kafasını sesin geldiği yöne çevirmiş ve gülümsemişti.
"Taemin.."
İkili bir birine sarılmış çok sürmeden ayrılmışlardı.
"Dostum! Okula neden gelemdin?"
Jimin oflayarak;
"Biraz yalnız kalmak istedim."
"Hım. Düğün meselesi mi?"
Jimin'in aklına birden o gece yaşananlar geldi. Kalbi gereksiz çarpmaya başladı ve sertçe yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabbit Daddy | Jikook
Fanfiction"Unutma, biz kardeş değiliz." --- Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin