9- Sana daddy olacağı(M)

8.9K 457 352
                                    

Jungkook kendini durduramıyordu. Bugün bu odada Jimin'i sikmeden yapamazdı. Ellerini Jimin'in kalçasına attı ve iki eli yoğurmya başladı. Bu onun hayatındaki en güzel sexlerden biri olacaktı.

Jimin'in elleri bir rahat durmuyor Jungkook'u kışkırtıyordu. Ellerini Jungkook'un saçlarına daldırdı ve çekiştirmeye başladı. Jungkook boğukca inliyor ve daha fazla istiyordu. Ellerini Jimin'in kalçasından kaldırmadan onu yatağa sürükledi.

Yatağa ikisini birden düşürünce nefes alamadığını hissedip dudaklarını dolgun dudaklardan ayırdı.

Sanki hiç nefes almamışlar gibi göğüsleri hızla inip kalkıyordu.  Jungkook Jimin'i süzmeye başladı.

Altında sikilmeye hazır bir sürtüğe benziyordu ve bu onu çılgına çeviriyordu.

Tanrım lanet olsun, Jimin'i çok fazla istiyordu. Hızla tekrar dudaklarını birleştirdi. Jimin bacaklarını ayırıp Jungkook'un araya girmesi için yer açtı.

Jungkook, Jimin'in üzerindeki ceketi çıkarttı ve ardından tişörtü çıkarttı.

Zaten Jungkook'un altında sadece bir havlu vardı ve o da düşmek bilmiyordu. Jungkook beline astığı havluyu çıkarttı ve ardından Jimin'in pantolonunu çıkarttı.

"Jungkook-ah..."

Jimin zevkten boğukca inledi. Jungkook da Jimin gibi inleyip yavaşça onun boxerini çıkarttı. Jimin'in penisi onunkine göre baya küçüktü.

Tam oraya eğileceği sırada Jimin onun kaslı kollarını sardı ve altına aldı.

Jimin de çok pis istiyordu. Bugün ikisi birbirini istiyordu. Jimin Jungkook'u yatağın başlığına yasladı ve penisine oturdu.

"Jimin-ah..."

Jungkook'un ensesinden tutupbaşını boynuna gömdü. Jimin Jungkook'un boynunu dişleri ile emiyordu.

Ayrıca... fazla hırçın, severim diye düşündü Jungkook. Jungkook ellerinin Jimin'in kalçalarına koydu tekrar.

O lanet ve dolgun kalçalar tam Jungkook'un eline göre idi. Jimin kalçasını Jungkook'un penisine sürtmeye başladı. Sanki her zaman yapıyordu. O çok profesyoneldi.

"Ah!"

Jungkook dayanamayıp onu altına aldı. O lanet tasma kolyesini çıkarmamıştı. Ah, hadi ama bu kadar becerilecek biri olamaması gerekti. Jungkook, Jimin'in şişmiş penisini ağzına aldı ve emmeye başladı.

"A-a-ah!"

"Sakin ol güzelim. Sana güzel bir daddy olacağım"

Jungkook dudaklarını Jimin'in penisinden çekip kasalarına götürdü. Oraları etme eme çekiştiriyordu.

"Seni güzel siktiğimi söyle"

"AH!"

Jungkook Jimin'in boynunu ısırmaya başladı.

"Söyle!"

"B-beni çok güzel s- sikiyorsun"

Jungkook gülümseyerek başını Jimin'in boynundan kaldırdı ve gözlerinin buluşmasını sağladı.

Yatakta doğruldu ve Jimin'i bacak arasına oturttu. Eli ile Jimin'i kendine yasladı ve bir elini onun penisine diger elini de sertleşmiş göğüs ucuna götürdü.

"A-a-ah!"

Bir eli ile Jimin'in penisi oynuyor diğer ile göğüs ucunu içine batırıp batırıp çıkartıyordu. Jimin hem aldığı zevkten hem de aldığı acıdan dolayı ayağa sıçrıyordu.

"Rahat dur, Jiminnie"

"Yeter artık. Bece-becer beni kookie~"

Jungkook derin bir nefes verdi ve başını arkaya attı. Tam ayağa kalkıp kayganlaştırıcıyı  alacaktı ki Jimin onu tuttu.

"Ben onu istemiyorum"

"Canın acır ama"

"B-boş ver"

Jungkook Jimin'in dudaklarını öpüp onu ters çevirdi.

"Giriyorum"

Deyip penisini içeriye yollamaya çalıştı. Lanet olsun çok dardı!

"Ç-çok darsın Jiminnie!"

Dedi ve aniden kendini içeriye itti.

"A-AHHH!!"

"AHHH!"

Jimin gelen acıdan dolayı bağırarak inliyordu. Jungkook hızlı hızlı hareket edince Jimin daha fazla dayanamayacağını anladı. Jungkook da öyle.

"G-geliyorum"

"Ah, lanet olsun daha erken-"

Demeye kalmadan ikisi de boşaldı. Jungkook Jimin'in içine boşalmıştı. Yavaşça penisini kalçasından çekerken spermler yapış yapıştı ve onu rahatsız ediyordu. Ardından Jimin ters dönüp sırt üstü yatakta uzandı.

Ikisi de derin derin nefesler alıp veriyordu.

Jungkook Jimin'in boynunu incelemeye başladığında çok fazla morluğun olduğunu ve tasma kolyenin olmadığını gördü. Herhalde koptu diye düşündü.

"Hadi gel banyo yapalım"

----

Bütün sırlar biliniyordu. Jimin muhtemelen Jungkook'un bir pornocu olduğunu düşünüyordu, Jungkook bu durumu beğenmemişti.

O gece yaşananları bir hata olarak sayacaktı. Jimin'e de böyle diyecekti tabii ki. Saçma sapan hayaller kurup ümitlendiremez di.

Bu konu Jungkook'un canını yakmaması gerekti lâkin yakıyordu. Neden? Diye düşündü. Nedendi?

Neden canı yanıyordu? Yoksa ona üzülüyor muydu?

"Kesinlikle hayır! Ben ona acıyorum."

Diye konuştu kendi kendine odasında. Ayağa kalkıp saçını yavaş yavaş çekmeye başladı. Çaresiz hissediyordu.

Bir tek annesinin ölümünde çaresiz hissetmişti o! Babasının düğününde üvey kardeşi ile birlikte olmuştu. Bu onu kahrediyordu..

O gecenin ardından 1 hafta geçmişti. Bir hafta Jimin'i de görmemişti. Pek umrunda değil gibiydi ama o da nerede olduğunu aşırı merak ediyordu.

O hep gittiği yerde kalacak değildi ya, muhakkak evine gelecekti. Bu yüzden o geldiğinde eskisi gibi olmalıydı. Soğuk, umursamaz, play boy...

O buydu, Jeon Jungkook bundan ibaretti. Bunu hiç kimse bozamazdı.

Jeon Jimin bile...

.

.

.

🥵

Rabbit Daddy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin