•
"S-saçmalıyorsun."
Dudaklarıma nefes verip yaklaştı. Beni öpeceğini düşündüm ve elimde olmadan gözlerimi yumdum.
Vücudum benim istediğim gibi hareket etmiyordu. Fakat Jungkook beni şaşırtarak kulağıma eğilmişti. Yine rezil olmuştum.
"Sen beni istiyorsun."
Kulağıma nefesini vererek konuşması karnımın sıkışmasına neden oluyordu.
"Vücudun beni istiyor."
Burnunu kulağıma sürtüp devam etti.
"Bu yüzden yarım kalan işi tamamlayacaksın, Jimin."
Seslice yutkundum. Ellerini belime yerleştirip kendisini bana bastırdı. Altındaki sertliği hissediyordum ve lanet olsun çok güzel hissettiriyordu!
Kulağımı yalamaya başlamıştı. Aman Tanrım, çok pis zevk alıyordum! Ellerini yavaşca kalçama indirdi ve şimdi ise kulağımı dişleri ile çekiştiriyordu.
Kullağımda olan işi bitmiş olacak ki, yanağımı öpüp dudağıma gelmişti.
Önce durmuş gözlerime bakmıştı. Kalbim o kadar çok hızlı atıyordu ki, şuan düşüp bayılabilrdim.
Hâlâ gözlerime bakmaya devam edince biraz garip hissetmiştim. Gözlerimizin en derinlerine bakıyorduk. İkimiz de şuan birbirimizi istiyorduk.
Her ne kadar yanlış olsada..
Dayanamamış dudaklarıma kapanmıştı. Ellerimi saçlarına çıkarmış hafif çekiştiriyordum.
Gözleri kapalı beni öperken bende gözlerimi kapattım ve öpüşlerine karşılık vermeye devam ettim.
Kalçamda olan elini bacağıma koyup beline sardı ve beni duvara daha çok yaslayıp kendini bastırdı.
Az olan tırnaklarımı elimde olmadan boynuna gerçidim.
"Iğh!"
Sert ve hızlı öpüşmelerimizi kesen telefon sesini şuan ikimizde umursamıyorduk.
İki defa çalmış kapanmıştı ve şuan tekrar çalmaya başlayınca dudaklarımı Jungkook'dan ayırdım.
"B-bakmalıyım-"
Nefesim kesildiği için kekelemiştim. O ise sözümü bitirir bitirmez dudaklarını tekrar dudakların üstüne koymuştu.
Dudaklarını benden ayırmadan,
"Bakma."
Demişti. Telefonun sesi kesilince beni kucağına almış kendi ile beraber yatağa uzandırmıştı.
Dudaklarını dudaklarımdan çekip boynumla ilgilenmeye başladı.
Telefonum tekrar çalmaya başlayınca küfür savurdu.
"Sikeceğim!"
Hızla inip kalkan göğüsüm yüzünden konuşmam biraz zorlansada ona önemli galiba dedim ve altından çıktım.
Ayağa kalktı o da benim gibi ceplerimi kontrol ettim ama yoktu. Düşmüş olmalı. Kapının orada gördüğüm telefonumu aldım ve kimin aradığına baktım.
Siktir babam. Bittim ben bittim.
"Kim?"
"Babam."
Derin nefes vedikten sonra açtım.
"Alo, bab-"
"Baba mı?! Sen beni çıldırtmak mı istiyorsun?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabbit Daddy | Jikook
Fanfiction"Unutma, biz kardeş değiliz." --- Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin