•
Dün güzelce konuşup anlaşmışlardı. Tabii Jungkook ve Jimin pek fazla ses etmese de büyükleri anlamışlardı ve ikisine de sadece kafa sallamak düşmüştü.
Jimin ise kendisinin bile çözemediği bir sessizliğe gömülmüştü.
Gece boyu;
'Neden bu akşam hep sustum ki?! Uff zaten güya kardeşim olacak koca burunlu herif canımı sıktı!
Hem niye o bana ikide bir bakıp duruyordu ki?!'Diye söylenerek odada hızlı hızlı yürüyordu.
En son babası onu uyarmıştı ve o da mecburen yatmak zorunda kalmıştı. Nede olsa uyumak güzeldi onun için, hadi ama, herkes için güzeldi!
Sabah perdeden içeri giren güneş Jimin'in hafif aralık olan gözlerini rahatsız etmişti. Yüzünü buruşturarak yavaşça yatakta doğruldu.
Çekik gözlerini tamamen açtı ve uyku sersemliği yüzünden nerede olduğunu anlamaya çalıştı.
'Salak, kendi evin neye bakıyon sen?'
Diye geçirdi içinden.
Oflayarak kalktı yataktan ve lavaboya girdi. Özel işini hallettikten sonra ellerini ve yüzünü yıkadı.
Gözlerini ellerinden çekti ve aynaya baktı. Göz altlarının morardığını görünce gözlerini büyüttü.
"Yhaa! Bu ney? Şu tipe bak hele Tanrı çarpmış gibi!"
Acilen yüzünü buzlu suda bekletmesi gerekiyordu çünkü iğrenç bulduğu yüzün(?) tek çaresi o gibiydi.
Elini yüzünü kuruladı ve odasına girip saate baktı.
"Oha."
Saat tam 07:15 idi. İlk defa erken kalkmıştı ve bu 'Park Jimin Rekorlar Defteri'ne bir ilk olarak yazılacaktı.
Daha saatin 8 olmasına vardı ve bu yüzden oyalanabilirdi.
Yavaş ve asalak adımlar ile mutfağa girdi. Saçlarını kaşıyarak buzluğu açtı ve donmuş olan buz kabını eline aldı.
Tabi boyu 'biraz' kısa olduğu için hafifçe parmak ucuna yükselmişti. Elinde olan buz kabındaki kare buzları bir kâseye boşalttı. Ardından çeşmeyi açıp kâsenin içine su doldurdu.
---
Jimin, yüzünü buzlu suda bir-iki dakika bekletmiş daha sonra üzerini giyip hafif bir makyaj yapmıştı.
Bugün Jungkook'un okuluna gidecekti çünkü Jin ve Namjoon Jimin'in kaydını o okula aldırmışlardı.
Bunu daha önceden yapmışlar fakat Jimin'in henüz evlilikten daha haberi olmadığı için öğrendiğinde hemen o okula başlayacaktı.
Bu yüzden çok özenmişti giyeceği kıyafetlere, nede olsa zengin okuluydu.
Maddi durumu fazla iyi olmayanları dışlarlardı. Bunun için ezik görünmek istememişti Jimin.
Biraz atıştırıp evden çıktı Jimin. Tam ilerleyecekti ki kendi kendine mırıldandı.
"İyi de, ben okulun nerede olduğunu bilmiyorum ki? UFF!"
Ne yapacaktı? Oturup beklese, ya da bugün gitmese? O bunları düşünürken birden kapının önünde mükemmel bir siyah spor araba durdu.
"O-ha..."
Yavaşça arabaya doğru ilerledi. Bu arabayı sadece filmlerde görüyordu. Ve ona dokunmak çok güzel olurdu!
Saçmalama demeyin çünkü bunu tabii ki yapacaktı! Ellerini hızlı hızlı arabaya sürtüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabbit Daddy | Jikook
Фанфик"Unutma, biz kardeş değiliz." --- Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin