13- Yayın

4.6K 366 501
                                    

Jimin gördüğü görüntü ile gözlerini pörtletmişti. Jungkook şuan bir kızla seks yapıyordu. Bunu daha öncede yapmıştı lâkin şuan farklıydı.

Şuan içini gereksiz bir öfke ve kıskançlık duygusu kaplamıştı. Onunla yattıktan sonra başka biri ile yatacağını düşünmemişti.

"Ne kadar da aptalım!"

Diye sessizce bağırdı. Cidden kalbi kırılmış hissediyordu. Evet, ondan duygusal anlamda değil cinsel anlamda etkilendiğini kabul ediyordu ama neden kalbini yerden yere vurmuşlar gibi hissediyordu?

Hayır, böyle hissetmemeliydi, Jeon Jungkook ona böyle hissettiremezdi! Üvey kardeşinin ona böyle hissettirmesi çok yanlıştı.

Yavaşca altındaki yastığın üzerinden kalktı ve eline telefonunu alıp dikkatli bir şekilde izlemeye başladı.

Jungkook bugün sadece ağızını kapatacak maske takmıştı ve bu yüzden daha da çekici idi.

Karşısındaki tangalı kızın genital bölgesine penisi sürtüyordu. Daha sonra kız Jungkook'a arkasını dönerek,

Jungook'un penisine kalçasını sürtüyordu. Jungkook kızı kendine çevirerek bir sandalyeye oturtturup kendisi de dizleri üzerine çökmüştü ve daha sonra kızın iki bacağını açtı.

Kız sütyenini çıkarırken o da altındaki kilotu çıkarmıştı.

"Hayır, hayır, düşündüğüm şeyi yapmayacaksın değil mi?!"

Jungkook maskesini çıkarmıştı ama yüzü gözükmüyordu çünkü arkası dönüktü. Kızın bacak arasını yani genital bölgesini yalamaya başladı.

"Ağh, ağh!"

Jimin duyduğu inlemeler ve Jungkook'un ağzından çıkan yalama sesleri ile,

"İgrenç!"

diye söylenmişti. Jimin'in şuan kan beynine sıçramıştı. Kendine neden diye sormak istemiyordu şuanlık. Bir şeyler yapmalıydı.

Ayağa kalktı ama gözü hâla telefondaydı. Telefonunun sesini kapatmış odasının çıkmıştı. Hızlı hızlı aşağıya inmiş salonda babası ve Namjoon'un oturduğunu görmüştü.

Onları sallamamış (babalara ayıp tch tch sksjwj) evden çıkmak için kapıya ilerlemişti.

"Jimin!"

Arkasından seslenen Jin ile duraksamış hızla yanlarına gitmişti.

"Baba, Namjoon amca, çok önemli bir işim var hemde çok. Lütfen izin verin de gideyim."

Jimin çok hızlı konuşmuştu.

"Bu saatte ne işin var dışarda?!"

"Evet oğlum saat geç oldu."

Jin'in ardından Namjoon konuşmuştu. Jimin yutkunup,

"Önemli olmasaydı çıkmazdım zaten!"

Diye bağırmış onları dinlemeden evden çıkmıştı. Arkasından Jin gidecekti ki Namjoon eşinin elini tutmuş ona bugünlük izin vermesini söylemişti.

Jin de eşine gülümseyip başını onun göğüsüne yaslamıştı.

---

Jimin şuan babalarının düğünün yapıldığı yere gidiyordu yani otele, Jungkook'un yanına.

Şoföre önce,

'Beni Namjoon amcanın oteline götür.'

demişti fakat şoför ona hangi oteline diye sorunca kafasını yere vurmak istemişti.

Rabbit Daddy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin