19- Doğum günü

2.8K 288 200
                                    


(Bol bol yorum asklarım)

"Jimin!"

Taemin Jimin'e koşarak sarıldı.

"Bugün doğum gününmüş!"

Jimin gülümsemişti. Onun doğum günleri çok güzel geçerdi babası o kadar güzel pastalar yapardı ki, hazır pastalardan da güzel olurdu.

Evlerini güzelce süslerlerdi doğum gününün tadını çıkarırdı. O günler aklına geldikçe içini huzur kaplıyordu.

"Evet, bugün doğum günüm."

"Ee hangi mekanda kutluyoruz?"

Jimin derin bir nefes aldı. Her şey değişmişti hayatında. Önce babası bir adamla evlendi sonra üvey kardeşi oldu, üvey kardeşinin 'Rabbit JJ' olduğunu öğrendi bu da yetmezmiş gibi onunla defalarca yattı ve şuan ise ona karşı hissleri var.

Söylenişi belki basit ama yaşadığı şeyler o kadar da basit değildi. Bunlar aklına her geldiğinde utanıyordu. Bazen Jungkook'un ona dokunuşlarını düşünüyordu ve 'Belki de o kadar kötü değildir' diyordu ama sonra hemen bunu aklından siliyordu.

Aylar önce normal bir hayatı vardı bazen 31 çekse de bunu ergenliğine veriyordu. Şimdi ise ergen olduğunu değil iğrenç bir insan olduğunu düşünüyordu.

"Bilmiyorum..."

Taemin kaşlarını çattı.

"Neyin var?"

Jimin onu çekiştirerek okulun bahçesindeki banka oturttu. Saçlarını karıştırıp içindekileri dökmeye başladı.

"Bilmiyorum, Taemin. Aylar önce normal bi hayatım vardı. Babamla ben sakin ve sessiz bir şekilde kutlardık doğum günlerimi."

"Ee, şimdi de sakince kutlayacaksınız? İstersen sizde kutlarız bir mekana gitmemize gerek y-"

Jimin Taemin'in lafını böldü.

"Anlamıyorsun! Jeon'lardan bahsediyoruz. Bugün çok büyük bir parti yapacaklarını söylediler. Kameralar, beni baştan aşağıya süzen insanlar, pahalı lüks kıyafetler- ha bir de yazılı güzel bir konuşma... Ben bunları istemiyorum."

Jimin içindekileri dışarı atınca rahatladığını hissetti. Ona ağır gelmişti.

"Anlıyorum, alışması zor."

"Evet."

"Ama bu alışman için güzel bir başlangıç. "

"Belki de alışmak istemiyorumdur?"

Taemin iki elini havaya kaldırarak,

"O zaman bilemem."

Dedi.

İkisi uzunca konuştuktan sonra zil çalmış derse girmişlerdi. Jimin ve Taemin yerlerine geçmişti. Jungkook ise Jimin'in yanına oturmuştu.

Jimin sınav haftası yüzünden kendine bir program hazırlamıştı. Notlarını yüksek tutmalıydı. Hocanın dediklerini bir bir not alıyordu. Sınıfta o ve bir kaç öğrenci dışında kimsenin umrunda değil gibi gözüküyordu.

Nasıl olsa isteseler hocaları notlarını yükselecekti. Diğerleri bunu bilmelerine rağmen yine de çalışıp yazılıya giriyorlardı, Jimin ise bunu bilse emin olun çalışmazdı.

---

Jungkook ve Jimin eve gidiyorlardı. Jungkook arabayı ilk defa yavaş sürüyordu. Jimin bunun lafını yapmak istemişti ama şuan hiç onunla muhattap olmak istemiyordu.

Rabbit Daddy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin