16- Ona acıyorum..

4.4K 414 817
                                    

"Çok sıcak!"

Jimin Taemin ve Jaebum bahçede bir bankta oturuyorlardı. Hava bugün diğer günlere göre epey sıcaktı.

Bu yüzden Jimin gömleğinin iki düğmesini açmıştı. Keşke bugün tişört giyseydim diye düşünmüştü.

Jungkook'un 'çok özlediği' kişiyle konuşmasının ardından iki hafta geçmişti. Jimin konuştuğu kişiyi acayip derecede merak ediyordu.

Bir ara ona çaktırmadan ağzından laf almaya çalışmıştı ama becerememişti.

Bu iki hafta boyunca Jungkook yine yayınlarına devam etmişti. Jimin yayına girmemek için kendince büyük bir çaba sarf etmişti.

İlkine hiç girmemişti ama ikinci yayınına girer gibi olmuştu fakat sonra vazgeçmişti. 

Jungkook'dan hiç haz etmese de yine de ona bağlanmaktan korkuyordu. Neydi onu bu korkuya tetikleyen?

Neden bu soruyu kendisine sormaktan çekiniyordu? Bu iki hafta boyunca aralarına bir duvar koymuştu Jimin.

 Jungkook ile aynı ortamda yalnız kalmamaya dikkat ediyordu. Taemin ve Jaebum'la artık fazla yakın olduğundan çoğu zamanlarını onlarla geçiriyordu. Hatta, hafta sonları Jimin ve Taemin Jaebum'un evinde kalmışlardı. 

Önce Jaebum'un ailesinin sorun etmesinden çekinmiş ve kırıcı olmayacak teklifi reddetmişti lâkin, Jaebum ailesinin izin verdiğini söyleyince kabul etmişti. Jungkook, Jimin'in Taemin'in yakınında durmasından bile rahatsızken, Jimin onla koca iki gün geçirmişti. 

Bu da yetmezmiş gibi, okul çıkışında hepsi tekrar buluşuyor ödevlerini yapıyor ve gezip takılıyorlardı.

Kendi bilir, Jungkook onu uyarmıştı.

"Hadi içeri geçelim, son ders zaten."

Jimin ellerini Jaebum'a uzatmış onu kaldırmasına yardım etmişti.

---

Taemin sesli bir kahkaha attı.

"Gülmekten işicem!"

Jimin de arkadaşının bu dediğine kahkaha atmıştı. Konu, Jaebum'un bir kızla seks yapacakları sıra erkek olduğunu öğrenmesiydi.

Kızdan-daha doğrusu çocuktan- kaçmaya çalışmış fakat çocuk manyak çıkmıştı.

Bunu arkadaşlarına anlatırken elbette biliyordu dalga geçeceklerini ama bu kadar olduğunu düşünmemişti!

Jimin sokağın ortasına kendini atmış kahkaha atıyordu. Taemin de gülmekten yere çakılmamak için Jaebum'un kollarına tutunmuştu.

Okuldan eve geliyorlardı ve şuan yolda olan bağazı öğrencilere rezil olmuşlardı.

"Sikik herifler!"

Jaebum kollarını tutan Taemin'i itti.

"Ay, cidden iş-işicem!"

Jimin karnını tutarak ayağa kalktı. Aslında o kadar komik değildi ama Jaebum komik ve içli içli anlatmıştı.

Arkadaşları ise önce ciddi sanmışlardı. Mesela, seks yaparken bir sorun olmuş gibi...

Ama kızın erkek çıkması, hele ki Jaebum'la seks yapacakken, onları güldürmüştü.

"Ay, yeter."

Taemin de zorla olsa gülmesini kesmişti ve yürümeye başlamışlardı. Onlar yürürken önlerini bir araba kesmişti. Bu Jungkook'un arabasıydı.

Rabbit Daddy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin