Eğik yazılanları iç ses gibi düşünün nasıl anlatayim bilemedim 🤷♀️
•
"Ben Jeon Jimin değilim?"
Jungkook kıkırdadı.
"Bak, hem kardeş değiliz diyorsun, hem de bana Jeon Jimin deyip duruyorsun?"
"Kardeş değiliz?"
"Jeon Jimin deme bana."
Jungkook Jimin'in suratına yaklaştı.
"Bana yaklaşmayı da kes."
Jungkook kaşlarını çatmıştı.
"Neden?"
Jimin ona 'Sen ciddi misin?' der gibi bakmıştı.
"Biz kardeşiz Jungkook? Bu yaptığımız çok yanlış."
Jungkook göz devirip nefes vermişti. Onlar kardeş değildi ve bunu asla kabul etmeyecekti.
"Daha kaç defa, kardeş değiliz diyeceğim?"
Jimin işaret parmağını Jungkook'a uzatmıştı.
"İster kabul et, ister etme. Ama şunu bil ki, biz kardeşiz."
Jungkook asla Jimin'i ciddiye almıyordu. Babası babası ile evlenmiş olabilirdi ama bu onların kardeş olacağı anlamına gelmiyordu...
"Daha dün benimle sevişen kişi mi bunu diyor?"
Jimin Jungkook'u göğüsünden sert bir şekilde itti. Fazla ileri gidiyordu, sonuçlarını düşünmeden. Jimin bu dediklerine sinirlenmişti.
Tamam doğruydu ama kendisi başlatmamıştı. Ondan önce Jungkook istemişti onunla sevişmeyi.
"Haddini aşıyorsun!"
Jungkook Jimin'e tekrar yaklaştı.
"Hah, demek-"
"Sana bana yaklaşma dedim!"
Tekrar Jungkook'u göğüsünden itmişti ve Jungkook sarsılıp arkasında ki duvara çarpmıştı.
Jimin'in ani ruh değişimi Jungkook'u şaşırtmıştı. Şuan aklından geçenleri okumak istiyordu. Sanki, kendi ile çelişkide gibiydi.
Gözlerine bakınca hiç bir şey anlaşılmıyordu. Az önce dışarda olan Jimin ile alakası yoktu. Gözleri dolu dolu Jungkook'a bakıyordu.
Jungkook bakışlarını ondan çekmiş hızlı adımlarla tuvaletten çıktı.
---
Jimin'in başı ağrıyordu. Bir elini beline koymuş diğer eli ile başını ovuyordu. Partiden geleli iki saat olmuştu. Jungkook tuvaletten öyle çıktıktan sonra Jimin'i garip bir his ele geçirmişti.
Boşlukta hissetmişti. Kendini yere atıp ağlamak istiyordu ama, neden? Kendine bir dur demek istiyordu artık. Jungkook her istediğinde ona dokunamazdı.
Buna izin yeterince izin vermişti değil mi? Dün de düğün gecesi de onu seks için kullanmıştı, amacı sadece buydu.
Sikik bir pornocudan ne bekliyordu Tanrı aşkına?!
Ona kızgındı, her ne kadar da belli etmek istemese de. Onunla flört gibi takılmaya çalışıyordu ama onlar kardeşti.
Evet, o senin kardeşin Jimin. Unutma!
Jungkook seni kullanıyor. Jungkook seni kullanıyor.İçinden bunu tekrar edip duruyordu. Derin bir nefes alıp verdi ve odasının kapısını açıp çıktı. Mutfağa gidip ağrı kesici bulacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabbit Daddy | Jikook
Fanfiction"Unutma, biz kardeş değiliz." --- Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin