Multimedia:Ceren
Ceren
Mert dudaklarını benden çektiğinde donakaldım. Ama ona hala kızgınım.
"Sen naptığını sanıyorsun Mert. Beni öperek seni affetmemimi bekliyorsun."
"Ceren gerçekten özür dilerim. Sana olan herşeyi anlatıcam ama sakin ol."
"Ne demek ya o."
"Ceren bak ben bir ara Pelin'i seviyordum. Pelin Meteyle sevgili olunca onunla konuşmamaya başladım. Sadece merhaba diyebiliyordum. Sonra birgün kaybolduğunu bana söyledi Yağız. O an kötü olmuştum..."
Gözlerim tekrardan doldu. Lanet olsun onu çok seviyordum. Kendimden nefret ediyorum. Ne ara bu kadar bağlandım bu çocuğa.
"Sonra, sonra Yağız beni seninle tanıştırdı. Sonrası da zaten belli."
"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum Mert."
Gözümden akan damlaları sildim. O da ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
"Mert, tamam benden önceki kızları tabiki de öldürmek istiyorum. Ve Pelin de dahil ama lanet olsun ki seni hâlâ seviyorum. Sana son bir şans daha veriyorum. 2 Haftan var. Bu iki hafta da kendini affettirmeyi başarırsan..."
"Evet başarırsam Ceren."
"Başardığın zaman söylerim."
"Seni çok seviyorum Meleğim."
"Maalesef bende aptal sevgilim."
"Hadi gidelim.
Elçin
Ceren ve Mert'in kavga sesleri dışarıya kadar geliyordun. Sonra bir anda ses kesildi. Merak ettim neler olduğunu ama kötü birşey olucağını düşünmedim. Gözlerim Yağız'a kaydı. Saçı başı dağılmıştı. Allahım nasıl olabiliyor da bu kadar yakışıklı görünebiliyordu bu çocuk. Tamam şu lanet olası iç seslerimden biri kazandı. Evet Yağız'ı sevdiğimi kendime itiraf ettim. Bu gerçekten çok zor oldu. Resmen kendimle kavga ediyorum. Gözlerimi Yağızdan alıp Pelin'e çevirdim uyuyakalmıştı. Hiç sevmiyorum bu kızı. Okulda çıkmadığı çocuk kalmadı. En sonda Meteyle sevgili oldu onu da kaçırmak üzere. Yağız, Pelin'e gitmeden önce kulağıma fısıldayıp söylediği şeyi anlamamıştım. Ama kendimi zorluyordum o söylediği şeyi çözecektim. Düşündüm ama bulamadım. Yağız'ın oturduğu banka geldim ve oturdum. Ve söyledim.
"Yağız sen gitmeden önce kulağıma ne dedin gerçekten anlamadım."
Yağız kafasını kaldırıp bana baktı."Elçin ben s..." derken Cerenler geldi. Mert'in ağzı kulaklarındaydı ama Ceren'in yüzünde sadece tebessüm vardı. Bize olanları kısık sesle anlatmaya başladı çünkü şu Pelin denen pislik uyuyordu.
Anlatması bitince gerçekten havanın karardığını gördüm.Yağız: Kızlar gerçekten çok geç oldu biz gidelim siz Pelin'i halledersiniz.
Söz Pölönö höllödörsönöz. Allah allah hala şu kızı düşünüyor çıldırıcam şimdi.
Hıhı hallederiz Yağız bey başka isteğiniz deyip içimden gülüm kafamı kaldırıp baktığımda Ceren gülmekten ağlıyordu. Kafamı ne oluyor anlamında salladım. Allah kahretsin içimdekini dışarıdan söyledim. Yağız'ın sırıtışını gördüm. Ve atıldım.
"İstersen sen hallet Yağız biz çok yorgunuz hem günlerdir böyle bir şey yapmak istediğini biliyoruz." dedim ve ne söylediklerimi idrak etmeye çalışırken Ceren'e döndüm.
"Ceren gidelim de Pelin ve Yapız tek kalsın. Yağız Pelin piremsesini öperek uyandırmak ister belki." ben hâlâ ne diyorum ya ağzımı kapatamıyorum şu an freni patlamış araba gibi tam gaz devam ediyorum ama bir yere çarpacağımdan eminim. Tam giderken Bir el bileğimden kavradı ve beni kendine çekti.
_ _ _ _ _ _Bu bölümde neler oldu ya yazarken heyecanlandım. Tatile gitmeden önceki bölümüm atıp gidiyim dedim sizce nasıl olmuş. O kadar yorgun olmama rağmen tam iki saattir yazmaya uğraşıyorum. Bir vote atsanı gerçekten çok mutlu olabilirim. Bir günde iki hikayeye de bölüm attım. Valla gözlerim doldu yaptığım şeye. Neyse sizi özleyeceğim ama bölüm atmaya çalışırım. Sizi seviyorum Meleklerim💜
Hep mutlu kalın❤️
- Z
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker//Tamamlandı
Novela JuvenilOkulda bir kızın kaybolduğunu öğrenen Yağız, bu maceranın içine atılır. Acaba o kız kurtulur mu? Hiç kimseye aşık olmamış Yağız, aşkı bulabilir mi? Yağız size anlatsın ... Başlangıç Tarihi:24.05.2019 Bitiş Tarihi:31.05.2020 (İlk kurgu kitabım...