Multimedia: Glee- Marry You (ilk iki çifte dikkat edin!! ve dinlemeyi unutmayın!!)
Yağız
6:30Sabah kalkar kalkmaz hemen Elçini, Mert'i ve Ceren'i aradım. Sanırım ilk önce ben uyandım.
Mal Çocuk aranıyor...
(beşinci çalışta açar; )Yağız niye beni bu saatte uyandırıyorsun ya uykum var uyuyucam daha.
Mert hadi kalk abi sınav var.
Üff tamam beğ uyandık.
Hadi kapat da bizim kızları arıyım. Fatura bana yazıyor.
Tamam bay bay Yağız.
Elçin'im aranıyor....
(ikinci çalışta açar ; )Alo, Yağız noldu ya?
Güzelim hadi kalk sınav var.
Haağğ, saat kaç? hemen hazırlanmalıyım. Giriş belgem nerde benim ya uff. Ay daha kıyafetlerimi giyinmedim. Çok geç kaldıysam pijamalarımla gidiyim bari.
(Yağız kahkaha atmaya başlar.)
Aşkım bir dur. Sakin ol. Saat daha çok erken. Erkenden hazır ol diye aradım seni.
Uff Yağız ya aklımı çıkardın.
Tamam hadi sen giyin kahvaltı falan et sonra beni tekrar ara. Ben bizimkilere haber verdim.
Tamam canın hadi görüşürüz. Teşekkür ederim beni uyandırdığın için. Hadi öptüm görüşürüz.
Ceren aranıyor....
(ilk çalışta açar:; )Efendim enişte birşey mi oldu?
Ceren hanım erkencisiniz.
Evet enişte biraz öyle oldu. Bende bizim yurtta dışarda bir bankta hava alıyordum.
İyi misin Ceren?
İyiyim enişte bir sıkıntı yok.
Tamam hadi görüşürüz.
Görüşürüz enişte.
10:00
Elçin: Yağız, sınavın başlamasına az kaldı. Ay çok heyecanlandım yaa.
Yağız:Güzelim sakin ol. Normal bir sınavmış gibi düşün. Mesela deneme sınavı. Sen zaten çok çalışkansın heyecan yapmana gerek yok. Bak Mert'e, bak Ceren'e hiç heyecan yapıyorlar mı? Siz heyecanlı mısınız?
Mert: Yoo hayır. Heyecan yapmıyorum. Hatta bugün sınava gireceğimi bile unutuyordum neredeyse.
Ceren: Valla bende heyecanlı değilim. Kızım sen zaten zekisin niye heyecan yapıyorsun ki.
Elçin: Ne biliyim ya. Neyse hadi girelim içeri 10 dakika kaldı. Hadi gazamız mübarek olsun. Hepinizi çok seviyorum.
Mert: Arkadaşlar! bu sınavdan eğer sağ çıkamazsam, beni düşünmeyin kaçın gidin.
Ceren: Allah korusun de Mert. Aaa hiç öyle söylenir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker//Tamamlandı
Teen FictionOkulda bir kızın kaybolduğunu öğrenen Yağız, bu maceranın içine atılır. Acaba o kız kurtulur mu? Hiç kimseye aşık olmamış Yağız, aşkı bulabilir mi? Yağız size anlatsın ... Başlangıç Tarihi:24.05.2019 Bitiş Tarihi:31.05.2020 (İlk kurgu kitabım...