Mutluluk🖤

273 22 4
                                    

(Rauf Faik- Seni Seviyorum)

("Seni Seviyorum Yağız.")

Yağız

Elçin'in dediği şey beni çok mutlu etmişti. O an hayattaki en mutlu insan ben olabilirdim. Ona sıkıca sarıldım. Sonra elinden tutup yurda gittik. Yol boyunca sınav hakkında konuştuk. Elçin fazlasıyla çalışkan olduğu için. İkimizde hayatımızın son önemli sınavına gireceğimiz için çok heyecanlıyız. Tabi Ceren ve Mert de öyle.
Yurda geldiğimizde Ceren ve Mert de ordaydı. Bankta oturmuş konuşuyorlardı.

Mert: Ooo kardeşim. Bu ne sürpriz böyle.

Ceren: Şükürler olsun. Artık sevgilisiniz değil mi?

Yağız: Evet.

Mert: Yenge mutlu oldum sizin adınıza.

Elçin: Mert ne yengesi be. Utanıyorum. Utandırmayın yaa.

Yağız: Utandırma sevgilimi mal çocuk.

Ceren: Sen o'na bakma eniştecim.

Elçin: Cereen. Bak ben belanın ta kendisiyim valla pıçahlarım.(Multimediadaki fotoya bakın kdkdkdkdkdkd.)

Ceren: Tamam Elçin çok korktum.

Mert: Neyse onu bunu bırakında yarın sınav var.

Yağız: Üff Mert ne diye hatırlattın şu lanet sınavı.

Ceren: Aynen ya. Mert niye böyle şeyleri hatırlatıp moralimizi bozuyorsun.

Elçin: Ya bir dakika niye Mert'e kızıyorsunuz. Çocuk size birşey hatırlattı. Saol Mertcim hatırlattığın için.

Mert: Canım yengem be. Adamsın.

Ceren ve Yağız göz devirir.

Elçin: Şimdi klasik bir soru soruyorum size.

Ceren: Klasik sınavda çıkmıyor ki.

Elçin: Ya öyle demek istemedim neyse. Soruma gelelim. Hangi bölümü istiyorsunuz?

Herkes birkaç dakika düşünür. Ve Ceren konuşmaya başlar.

Ceren: Ben avukat olmak istiyorum.

Yağız: Ben de bilgisayar mühendisi olmak istiyorum.

Elçin: Ben iç mimar. Mert sen?

Mert: A ben şey çok birşey beklemiyorum. Puanıma göre bakarım.

Ceren: A aklıma çok güzel birşey geldi yarın akşam sınavın bitişini bir restaurantta kutlayalım ne dersiniz?

Mert: Benim akıllı sevgilim. Aklınla bin yaşa.
(Deyip Ceren'in anlını öper.)

Elçin: Bana uyar. Yağız sen?

Yağız: Olur ama yarın ki yurt dışı uçuşumu iptal etmem lazım.

Elçin:(Elçin Yağız'a sarılıp;)
Gitmiyorsun. İşte bu. Ne olursa olusun beni hiç bırakma olur mu Yağız.

Yağız: (Yağız anlını Elçin 'in anlına dayayıp;) Ne olursa olsun seni bırakmam Elçin.

Bu bölüm nasıl? Kahramanlarımız yarın sınava giriyorlar sizde onları bir gün bekleyip bu heyecana dahil olursanız çok seviniriz.

Hacker//TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin