Multimedya: Duru ve Arca💜
Multimedyadaki Şarkı: Acının İlacı- Adamlar(dinlemenizi tavsiye ederim)Elçin
Gece sonuna doğru pestilim çıkmıştı. Erik Dalı mı desem, Para Bizde mi desem her türden oynadık. O gün hayatımın en mutlu günüydü.
Ta ki o ana kadar.....*****
Düğün bitmişti yavaş yavaş evlere herkes evlerine gidiyordu. Bende bir sandalyede oturmuş giden misafirleri izliyordum. Gerçekten çok yorulmuştum. Misafirleri Yağız, Ceren ve Mert uğurluyordu. Hepimiz mutlu ama yorgunduk. Ta ki o aşağılık herif gelene kadar. Kapının eşiğinde Sedat şerefsizini gördük. Koşarak kapının oraya gittim.
Hepimiz şaşkın bakışlarla izledik. Sonra Mert konuştu."Ne işin var lan senin burada aşağılık herif. Yine ne istiyorsun bizden. Bu seferde umutlarımızı mı öldürmeye geldin. Ulan senin yüzünden ben sevdiğimi kaybediyordum." dedi elini adamın omzuna vurarak.
Üzerine adam konuştu."Biliyorum, farkındayım hepsi benim yüzümden. Ama ben bana ne dendiyse onu yaptım. Mecburdum anlatabiliyor muyum?" dedi bitkin bir sesle.
"Neye mecburdun ha? Nedeen!?"
" Bunu söyliyicem ve hayatınızdan defolup gidiceğim."
Ellerimle gelinliği sıkmıştım. Hepimiz susmuş, adamın ağzından çıkacak lafları bekliyorduk.
"Çünkü, çünkü Ceren benim kızım."
dedi ve öylece gitti. Bu olaydan sonra Ceren'i toparlamak zor oldu ama düzeldi. Kabullenememişti babasının onu öldürmek isteyeceğini. Ama şu an da kendini işe verdi çok daha başarılı.Yağız
"Tamam efendim. Peki. Anladım efendim."
"Yağız bak bu iş çok önemli özellikle senin için. Eğer bu işten başarılı çıkarsan maaşına 2 kat zam yapılacak. Hem sen evlisin ve iki tane çocuğun var. İhtiyacın vardır senin."
(Evet yanlış duymadınız ikizler. Prens Arca ve Prensesim Duru. Arca aynı ben,Duru da aynı Elçin.)
"Saolun efendim. Emin olun yüzünüzü kara çıkartmayacağım.""Sana güveniyorum oğlum."
Evet az önce önemli bir işi üstlendim. Apple markasındaki değişimlerle alakalı bir toplantıya patronumla beraber katılacağız. Ve sunumu ben yapacağım eleştrimenler(umarım doğru yazmışımdır. Yanlışsa çokta şeey yapmayın.) de sunumu beğenip beğenmediklerini söyleyecekler. Kaya abi yani patronum sunumu yapabileceğim konusunda bana çok destek verdi.
Elçin
"Arcaaa! oğlum çekme Duru'nun saçını."
"Ama anni benim oyuncaklayımı alıyooo." dedi o yu uzatarak.
"Duru kızım gel sen benimle biz senle kek yapalım olur mu?"
"Yaşasıın." dedi ve koşarak bana sarıldı. Bunu gören Arca da bana sarıldı. Mutluluk aslında buydu.
"Eveeet çocuklar, kekimizi de yaptığımıza göre babanızı bekleyelim hep beraber yeriz."
"Anne babam ne zaman gelir?" dedi prenses kızım.
"Gelir annem birazdan." ve tam o anda kapı çaldı ve Yağız geldi. Tabi ki bizimkiler üstüne atladı Yağız'ın. Ben de yanağına öpücük kondurup içeri aldım. Sonra kekimizi çıkardım tabaklara koydum ve salona götürdüm.
"Baba film izleyelim mi?" dedi Arca."Tamam ne izleyelim ?"
"Baba şu bir sürü serisi olan bir film vardı, böyle bir sürü olaylar oluyordu hatta geçen gün izlemiştik adı neydi?"dedi Arca'm
"Hızlı ve Öfkeli mi?"
"Aa evet o. Onu izleyelim lütfen lütfen."
"Yaa hayır anne bizim dizimi izleyelim bugün en heyecanlı bölüm." dedi prensesim.
Hah işte çok kötü bir andayız. İkisi de farklı şeyleri izlemek istiyorlar. Yağızla birbirimize bakıp gülmeye başladık. Gerçekten de çok komiklerdi.
Mutluyduk, huzurluyduk, beraberdik. İşte biz Ersoy ailesiyiz. Küçük ve tatlıyız. İşte hep istediğim huzur....SON
————
Eveet arkadaşlar, final. Bu zamana kadar yanımda olan, okuyan, oy ve yorum atıp destekleyen herkese çok teşekkür ederim. Bundan sonra yazacağım bir texting kitabı olacak haberiniz olsun sizleri seviyorum. Kendinizi üzmeyin, hiçbir şeyi takmayın, hayata bir kere geliyoruz istediğiniz gibi yaşayın💜🖤❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker//Tamamlandı
Teen FictionOkulda bir kızın kaybolduğunu öğrenen Yağız, bu maceranın içine atılır. Acaba o kız kurtulur mu? Hiç kimseye aşık olmamış Yağız, aşkı bulabilir mi? Yağız size anlatsın ... Başlangıç Tarihi:24.05.2019 Bitiş Tarihi:31.05.2020 (İlk kurgu kitabım...