Kavuşma

278 25 8
                                    

(Billie Eilish, Khalid- Lovely)
Multimedia: Yağız

Elçin

Kafeye giderken o kadar çok şey düşünmüştüm ki başım ağrımaya başladı. Yolun üstündeki eczaneye uğradım ve bir tane ağrı kesici aldım. Bir tane bakkaldan su alıp içtim. Yürümeye devam ettim. Yağız gerçekten beni seviyordu. Sırf benim için gidiyordu. Ama beni tam olarak tanıyamamış. Ben birini sevsem bile belli etmem. Neyse.
Yağız'ın gitmesine izin veremem. Bende onu seviyorum. Emre malını unuttum bile. Demek ki gerçekten sevmemişim onu geçici bir hevesmiş. Ben Yağız'ı sevmeye başladım. Gülüşü falan güzel işte. Bunları düşünürken tabiki de şarkı dinliyorum.( Şarkı yukarıda dinlemeyi unutmayın.)

Kafeye geldiğimde Yağız'ı otururken gördüm. Üzgün görünüyordu. Kulaklıklarımı çıkarıp cebime attım ve yanına gittim.

Ceren

Elçin için gerçekten çok üzülüyorum. Onun Yağız'ı sevdiğini biliyorum. Emreyi unuttuğunu da biliyorum. Ama şu an karar veremiyor ne yapıcağına. İçimden bir ses bana bu akşam Elçin'in buraya tek gelmiyiceğini söylüyor.

Yağız

Artık gerçekten çok yoruldum. Elçin beni sevmiyor. Ama ben ise onu sevmekten vazgeçemiyorum. Benim ona baktığım gibi bakmıyor bana. Gözlerinde en ufak bir parıltı göremiyorum. Onu unutmam lazım bu yüzden gidiyorum. Ama birkaç gün sonra çünkü yarın Üniversite sınavı var. Bu psikolojiyle nasıl girerim bilmiyorum. Zaten yurt dışına gidicem orda çalışıp birşeyler yaparım. Mert'e ve Ceren'e gidiceğimi dün akşam söyledim. Ama Elçin'e özel olarak söylemek istiyorum. Zaten birazdan gelir. Ha, geldi zaten.

Elçin

Geldim ve masaya oturdum. Bir iki dakika ikimizde konuşmadık, göz göze gelmedik. Sessizliği o bozdu.

"Ne içersin?"

"Limonata olabilir."
İstediklerimizi söyledi ve konuşmaya başladı. Ona bakınca kalp atışlarım değişti. Gözlerinde ki ışık beni mutlu ediyordu. Baktıkça bakasım geliyor yeşillerine.

"Elçin, burda mısın?"

"A evet dalmışım pardon."

"Sorun değil. Ben seni şey için çağırdım. Elçin ben ben gidiyorum."

Kekeliyordu konuşurken. İçim acıdı.

"Sınavdan sonra yurt dışına çıkıyorum. Bir daha da dönmeyebilirim."

Bu cümleyi dedikten sonra gözlerim doldu. Ve cümlesi kulağımda yankılanmaya başladı.
Ben hiçbir şey demeden dolmuş gözlerimle onu dinledim.

"Düzenimi oraya kurarım. Ve orada yaşarım. İstanbul çok sıktı. Beni buraya bağlayabilecek birşey vardı o da artık yok."
Hemen aklımdaki soruyu sordum.

"Seni buraya bağlayan şey neydi peki.?"

"Gerçekten merak ediyor musun?"

"Evet."

"Peki. Beni buraya bağlayan şey aslında sensin."
Söylediği cümleyi anladım. Ama tam olarak ondan duymak istiyorum birşeyleri.

"Ben mi? Ne alaka?"

"Elçin görmüyor musun artık. Gözünün önündeki beni görmüyorsun. Seni seviyorum anladın mı seni seviyorum. Sen beni sevmiyorsun ben seni seviyorum. Sırf seni unutmak için gidiyorum. Anladın mı?!!!"
Birden bağırmıştı. Korktum. Gözümdeki yaş kendini birden bıraktı.
Hiçbir şey demeden sadece başımı salladım. Birden elimi tuttu.

"Elçin özür dilerim. Ben birden çıkıştım ama gerçekten aana karşı olan çok fazla. Bu söylediklerim sadece bir tanesi. Çok fazla doldum. Bir yerden sonra taştım. Kusura bakma beni böyle bağırarak görmeni istemezdim."

Elini elimden çekti ve gözümdeki yaşları sildi. Ve tekrardan elimi tuttu. Çekmedim, çekmek istemedim.

"Elçin sana birşey sormak istiyorum. Bana lütfen doğruyu söyle."

Başımı sallamakla yetindim.

"Elçin, beni seviyor musun.?"

İçimden ' Çalıştığım yerden çıktı.' demiştim.

"Yağız, beni aslında tam olarak tanıyamamışsın."

Dudaklarını büzdü ve meraklı gözlerle baktı bana. Bende devam ettim.

"Yani demek istediğim şu. Ben birini ne kadar çok seversem seveyim ona belli etmem."

Bu cümleyi birkaç saniye düşündükten sonra büzdüğü dudakları gülümsemeye dönüştü. Gamzeleri belirmişti güldüğünde. O güldüğünde ben de güldüm. Birden beni kaldırdı ve sıkıca sarıldı. O kadar güzel kokuyordu ki parfüm olarak sıkabilirdim kendime. Birkaç dakika böyle durduk. Sonra ayrıldık. Ve bende üstüne;

"Seni seviyorum Yağız."

_ _ _ _ _

İşte bu be. Sonunda kavuştular. Çok tarlılar gerçekten. Bu bölüm nasıldı? Hala tatildeyim bu kadar yazabildim kusura bakmayın. Diğer bölümde de güzel şeyler olucak kaçırmayın. Peki bu hikayede en sevdiğiniz karakter kim? Ha, bu arada şarkıyı dinlemeyi unutmayın😉😘💜🖤

Hacker//TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin