🍦Episodio 5🍦

994 139 11
                                    


Pov.Jungkook

Aϙᴜᴇʟʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴜɴ sᴜᴇɴ̃ᴏ sᴇ ʜɪᴢᴏ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ɴɪ́ᴛɪᴅᴏ ᴇɴ ᴍɪ ᴍᴇɴᴛᴇ, ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴜɴ sᴜᴇɴ̃ᴏ sɪɴᴏ ᴜɴ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴅᴇ ɴᴜᴇsᴛʀᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ...

****

Esᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ, ᴅᴏᴄᴇ ᴀɴ̃ᴏs ᴀᴛʀᴀ́s ᴇɴ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ᴛᴏᴅᴏ sᴇɢᴜɪ́ᴀ ɪɢᴜᴀʟ ᴄᴏᴍᴏ ᴇɴ ᴀϙᴜᴇʟ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs; ᴍɪs ғɪɢᴜʀᴀs ᴅᴇ ᴀᴄᴄɪᴏ́ɴ ᴀᴅᴏʀɴᴀʙᴀɴ ᴍɪ ᴇsᴛᴀɴᴛᴇʀɪ́ᴀ ʏ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴛᴏᴅᴀᴠɪ́ᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘɪɴᴛᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴀᴢᴜʟ ᴍᴀʀɪɴᴏ.

Bᴀᴊᴇ́ ᴍɪ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ʏ ᴘᴜᴅᴇ ᴀᴅᴍɪʀᴀʀ ᴀ ᴜɴ ᴀɴᴛɪɢᴜᴏ ʏᴏ, ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇ ʏᴀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ. Mᴇ sᴇɴᴛɪ́ᴀ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ᴀʟ ᴠᴏʟᴠᴇʀᴍᴇ ᴀ ᴠᴇʀ ᴀ ᴍɪs ᴏᴄʜᴏ ᴀɴ̃ᴏs, ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴀᴅᴍɪʀᴀʀ  ᴜɴᴀ ᴀɴᴛɪɢᴜᴀ ғᴏᴛᴏ ᴍɪ́ᴀ, ᴏ ᴍᴀ́s ʙɪᴇɴ ᴜɴ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ɪɴғᴀɴᴄɪᴀ ᴏʟᴠɪᴅᴀᴅᴀ.

Sᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀɴ ʀɪsᴀs ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴀ ʟᴀ ᴘʟᴀɴᴛᴀ ʙᴀᴊᴀ, ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴠᴏᴢ ᴀʟᴛᴀ.

Mᴇ ᴀᴄᴇʀϙᴜᴇ́ ᴀ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴍᴀᴅᴇʀᴀ, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ɢᴏʟᴘᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴇ ᴜɴᴀ ᴠᴏᴢ ғᴀᴍɪʟɪᴀʀ.

- Kᴏᴏᴋɪᴇ~ ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀs ʙᴀᴊᴀʀ ᴀϙᴜɪ́ ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ, ᴛᴇɴɢᴏ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ϙᴜᴇ ϙᴜɪᴇʀᴇ ᴄᴏɴᴏᴄᴇʀᴛᴇ!- ᴇxᴄʟᴀᴍᴏ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴀ ᴘʟᴀɴᴛᴀ ʙᴀᴊᴀ.

Lᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀʙʀɪ́ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ᴠɪᴇᴊᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴍᴀᴅᴇʀᴀ ʏ ʙᴀᴊᴇ ʟᴏs ᴘᴏᴄᴏs ᴇsᴄᴀʟᴏɴᴇs ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ sᴀʟᴏ́ɴ. Aʟʟɪ́ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴜɴᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ, ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴀ ᴜɴ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴏ ɴɪɴ̃ᴏ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴀ sᴜ ʟᴀᴅᴏ.

-Cᴀʀɪɴ̃ᴏ~ ᴇsᴛᴇ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ɪ́ɴ ᴅᴇ ᴀϙᴜɪ́ ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ᴇs Tᴀᴇ, ᴇ́ʟ, sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ ʏ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ ᴀᴄᴀʙᴀɴ ᴅᴇ ᴍᴜᴅᴀʀsᴇ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇ ᴀϙᴜɪ́ ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ, sᴀʟᴜᴅᴀʟᴇ - ᴅɪᴊᴏ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ sᴏɴʀɪᴇɴᴛᴇ.

- Hᴏʟᴀ, ᴍᴇ ʟʟᴀᴍᴏ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ...- ᴅɪᴊᴇ ᴛᴇɴᴅɪᴇ́ɴᴅᴏʟᴇ ᴍɪ ᴍᴀɴᴏ- Tᴜ ᴛᴇ ʟʟᴀᴍᴀs Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ, ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ?

Aᴜɴϙᴜᴇ Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴀ sɪᴅᴏ ᴅᴏs ᴀɴ̃ᴏs ᴍᴀʏᴏʀ, ᴇɴ ᴀϙᴜᴇʟ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs ᴘᴀʀᴇᴄɪ́ᴀ ᴛᴏᴅᴀᴠɪ́ᴀ ᴍᴀ́s ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴏ ʜᴇ ɪɴᴅᴇғᴇɴsᴏ ϙᴜᴇ ʏᴏ.

- Sɪᴘ...-ᴅɪᴊᴏ ᴄᴀsɪ ᴇɴ ᴜɴ sᴜsᴜʀʀᴏ- Y ᴛᴇɴɢᴏ...- ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ́ ᴀ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ʟᴏs ᴅᴇᴅᴏs ᴅᴇ sᴜ ᴍᴀɴᴏ - Oᴄʜᴏ! Tᴇɴɢᴏ ᴏᴄʜᴏ ᴀɴ̃ᴏs- Exᴄʟᴀᴍᴏ́ ᴅᴇ ɢᴏʟᴘᴇ

- Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀs ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀʀ ᴀ Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ᴀ ᴛᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ, ʏ ᴊᴜɢᴀ́ɪs ᴀʟʟɪ́ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ, ʏᴏ ᴍᴇ ϙᴜᴇᴅᴀʀᴇ́ ᴀϙᴜɪ́ ʜᴀʙʟᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ Kɪᴍ, ᴠᴀʟᴇ ? - ᴅɪᴊᴏ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴏᴍᴀʙᴀ ᴜɴ sᴏʀʙᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴛᴀᴢᴀ ᴅᴇ ᴛᴇ́

Sɪɴ ᴘᴇɴsᴀʀʟᴏ ʟᴏs ᴅᴏs ɴᴏs ᴇɴᴄᴀᴍɪɴᴀᴍᴏs ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴀ ᴘʟᴀɴᴛᴀ ᴅᴇ ᴀʀʀɪʙᴀ, ᴇɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s.

Yᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ, ɴᴏs sᴇɴᴛᴇᴍᴏs ᴄᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴀʟғᴏᴍʙʀᴀ ϙᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴇɴ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ.

- ¿Y ᴀ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴊᴜɢᴀʀ, Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ? - ᴅɪᴊᴇ sᴏɴʀɪᴇɴᴅᴏʟᴇ ᴄᴏᴍᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴍᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴇɴsᴇɴ̃ᴀᴅᴏ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ, ϙᴜᴇ ᴅᴇʙɪ́ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴄᴏɴ ʟᴀs ᴠɪsɪᴛᴀs.

- Nᴏ sᴇ́...- ᴅɪᴊᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴜᴄʜᴇʀᴏ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴘᴇɴsᴀʙᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀ-ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴘᴀsᴀʀ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴄᴏɴ ᴍɪ ᴘᴇʀʀɪᴛᴏ Yᴇᴏɴᴛᴀɴ, ʏ ᴊᴜɢᴀʀ ᴄᴏɴ ᴇ́ʟ, ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴊᴜɢᴀʀ ᴀ ᴠɪᴅᴇᴏᴊᴜᴇɢᴏs, ᴀᴜɴϙᴜᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴊᴜᴇɢᴏ sᴏʟᴏ.

- A ᴍɪ́ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴊᴜɢᴀʀ ᴀ ᴠɪᴅᴇᴏᴊᴜᴇɢᴏs, ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀᴍᴏs ᴊᴜɢᴀʀ ᴊᴜɴᴛᴏs Tᴀᴇ ¿Tᴇ ᴘᴜᴇᴅᴏ ʟʟᴀᴍᴀʀ Tᴀᴇ?- ᴅɪᴊᴇ ғɪᴊᴀɴᴅᴏ ᴍɪ ᴠɪsᴛᴀ ᴇɴ sᴜs ᴛɪᴇʀɴᴏs ᴏᴊᴏs ᴀᴠᴇʟʟᴀɴᴀ.

-Bᴜᴇɴᴏ...- ᴅɪᴊᴏ ᴄᴏɴ ᴄɪᴇʀᴛᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsɪsᴍᴏ- ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴍᴇ ʟʟᴀᴍᴀ Tᴀᴇᴛᴀᴇ, ᴀ ᴍɪ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴍᴀ́s ϙᴜᴇ Tᴀᴇ.

- Dᴇᴄɪᴅɪᴅᴏ! Aᴘᴀʀᴛɪʀ ᴅᴇ ᴀʜᴏʀᴀ sᴇʀᴀ́s ᴍɪ ɴᴜᴇᴠᴏ ᴀᴍɪɢᴏ Tᴀᴇᴛᴀᴇ, ¿ϙᴜᴇ ᴛᴇ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ? - Exᴄʟᴀᴍᴇ́ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ́ɴᴅᴏᴍᴇ ᴅᴇ ɢᴏʟᴘᴇ ᴅᴇ ᴇ́ʟ sᴜᴇʟᴏ- ¿Tᴜ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ϙᴜᴇᴅʀɪᴀs sᴇʀ ᴍɪ ᴀᴍɪɢᴏ?

Aʟ ɴᴏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ᴜɴᴀ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀ ᴘᴏʀ sᴜ ᴘᴀʀᴛᴇ ʙᴀᴊᴇ ʟᴀ ᴠɪsᴛᴀ, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀ́ɴᴅᴏᴍᴇ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴏ Tᴀᴇ sᴏɴʀᴏᴊᴀᴅᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀs ᴏʀᴇᴊᴀs, ʏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴛɪᴇʀɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ϙᴜᴇ ᴀᴅᴏʀɴᴀʙᴀ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇʀғᴇᴄᴄɪᴏ́ɴ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ.

- Lᴏ ᴛᴏᴍᴀʀᴇ́ ᴘᴏʀ ᴜɴ sɪ...- ᴅɪᴊᴇ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴅᴇ sᴜᴘᴇʀɪᴏʀɪᴅᴀᴅ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍᴇ ᴠᴏʟᴠɪ́ᴀ ᴀ sᴇɴᴛᴀʀ ᴇɴ ғʀᴇɴᴛᴇ sᴜʏᴀ.

Y ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴍᴀ́s ᴍᴇ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴏ́ ғᴜᴇ ϙᴜᴇ ᴀϙᴜᴇʟ ᴛɪᴇʀɴᴏ ʏ ᴛɪ́ᴍɪᴅᴏ ᴄʜɪᴄᴏ sᴇ ᴀʙᴀʟᴀɴᴢᴀʀᴀ sᴏʙʀᴇ ᴍɪ, ᴘᴀʀᴀ ᴅᴀʀᴍᴇ ᴇʟ ᴍᴀ́s ᴅᴜʟᴄᴇ ᴅᴇ ʟᴏs ᴀʙʀᴀᴢᴏs ϙᴜᴇ ʜᴇ ʀᴇᴄɪʙɪᴅᴏ ʏ ʀᴇᴄɪʙɪʀᴇ́ ɴᴜɴᴄᴀ.

Y ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴜs ʙʀᴀᴢᴏs ʀᴏᴅᴇᴀʙᴀɴ ᴍɪ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ, ᴘᴜᴅᴇ sᴇɴᴛɪʀ ᴇɴ ᴜɴ sᴜsᴜʀʀᴏ;

- Mᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀʀɪ́ᴀ sᴇʀ ᴛᴜ ᴀᴍɪɢᴏ, Kᴏᴏᴋɪᴇ~ -ᴍᴜʀᴍᴜʀᴏ ᴇ́ʟ ᴄᴇʀᴄᴀ ᴅᴇ ᴍɪ ᴏɪ́ᴅᴏ.

Y ᴀsɪ́ ғᴜᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴏɴᴏᴄɪ́ ᴀ Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ, ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sɪᴍᴘʟᴇ ᴀᴍɪsᴛᴀᴅ ᴅᴇ ɪɴғᴀɴᴄɪᴀ ϙᴜᴇ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ sᴇ ᴄᴏɴᴠɪʀᴛɪᴏ́ ᴇɴ ʟᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ϙᴜᴇ ᴜɴɪʀɪ́ᴀ ɴᴜᴇsᴛʀᴀs ᴀʟᴍᴀs.

Sᴏʟᴏ ᴇ́ʀᴀᴍᴏs ᴅᴏs ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴏs ɴɪɴ̃ᴏs, ϙᴜᴇ sɪɴ sᴀʙᴇʀʟᴏ ᴀᴄᴀʙᴀʙᴀɴ ᴅᴇ ᴄʀᴇᴀʀ ʟᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴀʀᴄᴀʀɪ́ᴀ sᴜs ᴠɪᴅᴀs. Asɪ́ ᴅᴇ sɪᴍᴘʟᴇ ʏ sᴇɴᴄɪʟʟᴏ ғᴜᴇ ᴇʟ ɪɴɪᴄɪᴏ ᴅᴇ ɴᴜᴇsᴛʀᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ, ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴅᴜʟᴄᴇ ʏ ᴛɪᴇʀɴᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴜʏ ᴘᴏᴄᴏs ʟʟᴇɢᴀʀɪ́ᴀɴ ᴀ ᴄʀᴇᴇʀsᴇʟᴀ.

****

Y ᴀsɪ́ ʟᴀ ᴏsᴄᴜʀᴀ ʟᴜɴᴀ ᴅᴇᴊᴏ ᴘᴀsᴏ ᴀʟ ʙʀɪʟʟᴀɴᴛᴇ sᴏʟ, ᴍᴀʀᴄᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ɴᴜᴇᴠᴏ ᴅɪ́ᴀ, ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ sᴇʀɪᴀ ᴇʟ ᴄᴏᴍɪᴇɴᴢᴏ ᴅᴇ ɴᴜᴇsᴛʀᴀ ɴᴜᴇᴠᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ...Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ.

Mi amor invisible /Vkook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora