Pov.Taehyung
Nᴜɴᴄᴀ ɴᴀᴅɪᴇ sᴇ ʜᴀ ʟʟᴇɢᴀᴅᴏ ᴀ ᴘʟᴀɴᴛᴇᴀʀ ϙᴜᴇ ʜᴀʏ ᴍᴀ́s ᴀʟʟᴀ́ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ, ᴏ ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴅᴇ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴠɪᴅᴀ, ᴘᴜᴇs ʏᴏ ᴛᴀᴍᴘᴏᴄᴏ ʏ sɪ ɴᴏ ғᴜᴇʀᴀ ᴘᴏʀ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ʜᴀʙʀɪ́ᴀ ᴘᴇɴsᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟʟᴏ.
Uɴ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ʏᴀ ʜᴀᴄᴇ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴄᴀɪ́ ᴇɴ ᴜɴ sᴜᴇɴ̃ᴏ ᴏ ᴍᴀ́s ʙɪᴇɴ ᴇɴ ᴜɴ ᴀʙɪsᴍᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴜᴀʟ ᴍᴜʏ ᴘᴏᴄᴏs ʜᴀɴ ʟᴏɢʀᴀᴅᴏ sᴀʟɪʀ, ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴀ.
Pᴏᴅɪ́ᴀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀʟᴇ, ᴘᴏᴅɪ́ᴀ sᴇɴᴛɪʀʟᴇ ʏ sᴀʙɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴇ́ʟ ᴛᴏᴅᴀᴠɪ́ᴀ sᴇ ᴍᴀɴᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴀ ᴍɪ ʟᴀᴅᴏ, ʏ ᴀϙᴜᴇʟ ᴇʀᴀ ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ ᴅᴇ ᴍɪs ᴅᴏʟᴏʀᴇs. Mᴇ ɴᴇɢᴀʙᴀ ᴀ ᴀᴛᴀʀʟᴏ ᴀ ᴍɪ, ᴀ sᴇɢᴜɪʀʟᴇ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴀɴ̃ᴏ sɪᴇɴᴅᴏ ʏᴏ ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ ʀᴇsᴘᴏɴsᴀʙʟᴇ ᴅᴇ sᴜs ᴘᴇɴᴜʀɪᴀs.
Nᴏ ᴘᴏᴅɪ́ᴀ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ɴᴀᴅᴀ, ɴᴏ ᴘᴏᴅɪ́ᴀ ᴠᴇʀʟᴏ ɴɪ ᴇ́ʟ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀᴍᴇ ᴀ ᴍɪ, sᴜᴘᴏɴɢᴏ ϙᴜᴇ ᴀ ᴇʟʟᴏ ʟᴏ ʟʟᴀᴍᴀɴ ᴇsᴛᴀʀ ᴇɴ ᴄᴏᴍᴀ.
Pᴇɴsᴇ́ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ʏ ᴄᴏᴍᴏ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅᴇsᴘᴇʀᴅɪᴄɪᴀᴅᴏ ᴍɪ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴊᴜɢᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴠɪ́ᴅᴇᴏ ᴄᴏɴsᴏʟᴀ ᴏ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴘᴀɴᴛᴀʟʟᴀ ᴅᴇ ᴍɪ ᴛᴇʟᴇ́ғᴏɴᴏ ᴍᴏ́ᴠɪʟ. Hᴀʙɪ́ᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴠɪᴅᴀ ʏ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ ᴀᴍɪɢᴏ.
Dᴇsᴇᴀʙᴀ ᴠᴏʟᴠᴇʀʟᴇ ᴀ ᴠᴇʀ ʏ ᴇsᴛʀᴇᴄʜᴀʀʟᴏ ᴇɴ ᴍɪs ʙʀᴀᴢᴏs, ɴᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴍɪ ᴀᴍɪɢᴏ sɪɴᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴍᴀ́s, ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ϙᴜᴇ ʟʟᴇᴠᴀʙᴀ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴇ́ɴᴅᴏʟᴇ ᴅᴇsᴅᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ʏ ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ sᴇʀ ғᴇʟɪᴢ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀ ᴇ́ʟ.
Pᴇɴsᴇ́ ᴛᴏᴅᴏ ᴀϙᴜᴇʟʟᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍɪ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ sᴇ ᴍᴀɴᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴀᴛᴀᴅᴏ ᴀ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ғʀɪ́ᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴅᴇ ʜᴏsᴘɪᴛᴀʟ, ᴅᴏɴᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴅᴜʟᴄᴇ ᴠᴏᴢ ᴄᴀɴᴛᴀʙᴀ ᴄᴀᴅᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴇɴ ᴍɪ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ, ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀ́ɴᴅᴏᴍᴇ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴇɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ʜᴀʙɪ́ᴀ sɪᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛɪ, ʏ ɴᴏ sᴏʟᴏ ᴜɴᴀ ᴀʟᴜᴄɪɴᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ᴍɪ́ᴀ.
Tᴀʟᴠᴇᴢ ᴛᴇ ϙᴜɪsᴇ ᴅᴇsᴅᴇ ᴀϙᴜᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ sᴏʟᴏ ᴇ́ʀᴀᴍᴏs ᴜɴᴏs ɴɪɴ̃ᴏs, ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴛᴇ ᴄᴏᴍᴇɴᴄᴇ́ ᴀ ᴀᴍᴀʀ ᴇɴ ᴀϙᴜᴇʟ ᴄᴀᴍᴘᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴠᴇʀᴀɴᴏ ᴇɴ ᴇʟ ϙᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴇ́ʀᴀᴍᴏs ᴀᴍɪɢᴏs. Mᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴇ́ ᴅᴇ ᴜɴ ᴅᴜʟᴄᴇ ɴɪɴ̃ᴏ, ϙᴜᴇ ϙᴜɪsᴏ ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇʟ ᴘʀɪᴍᴇʀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏs ᴄᴏɴᴏᴄɪᴍᴏs.
Cᴏɴ ᴇʟ ᴘᴀsᴀʀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴀɴ̃ᴏs ᴘᴜᴅᴇ ᴀғɪʀᴍᴀʀ ᴀϙᴜᴇʟ sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ϙᴜᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴛᴜᴠᴇ ᴘᴏʀ ᴛɪ, ʏ ᴘᴏʀ ᴛᴇᴍᴏʀ ɴᴏ ϙᴜɪsᴇ ᴅᴇᴄɪʀ. Nᴏ ϙᴜɪsᴇ ᴘᴇʀᴅᴇʀᴛᴇ, ʏᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴠᴏʟᴠɪ́ ᴀᴅɪᴄᴛᴏ ᴀ ᴛᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ, ᴀ ᴛᴜs ᴀʙʀᴀᴢᴏs ʏ ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ᴀ ᴛᴜs ᴄᴀʀɪᴄɪᴀs.
Y ᴀʜᴏʀᴀ ᴍᴇ ᴀʀʀᴇᴘɪᴇɴᴛᴏ, ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴘᴇᴏʀ ᴅᴇ ᴍɪs ᴇʀʀᴏʀᴇs ᴇʟ ɴᴏ ʜᴀʙᴇʀᴛᴇ ʙᴇsᴀᴅᴏ ʙᴀᴊᴏ ʟᴀ ʟᴜᴢ ᴅᴇ ʟᴀ ʟᴜɴᴀ ʏ ʜᴀʙᴇʀɴᴏs ᴇᴄʜᴏ ᴜɴᴏ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴇsᴛʀᴇʟʟᴀᴅᴀ.
Hᴏʏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ ᴛᴜ ᴠᴏᴢ ᴀᴛʀᴀᴠᴇs ᴅᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ᴛᴇ ᴠᴇᴏ ᴀ ᴛɪ ʏ ᴀ ᴍɪ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ sᴏʟᴏ ᴇ́ʀᴀᴍᴏs ᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴏs ʏ ᴄᴏᴍᴏ ᴀᴄᴀʙᴇᴍᴏs sɪᴇɴᴅᴏ ᴍᴇᴊᴏʀᴇs ᴀᴍɪɢᴏs, ᴛᴇ ᴠᴇᴏ ᴀ ᴛɪ ʏ ᴀ ᴍɪ sɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴏs sɪᴍᴘʟᴇs ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇɴᴛᴇs ϙᴜᴇ ᴄʀᴇᴄɪᴇʀᴏɴ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ᴅᴇ ʜᴀʙᴇʀ sɪᴅᴏ ᴀᴍɪɢᴏs.
Cᴀᴅᴀ ϙᴜɪᴇɴ ᴘᴇʀᴅɪᴏ́ ᴀʟɢᴏ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ʏᴏ ᴘᴇʀᴅɪ́ ʟᴀ ᴄᴏʀᴅᴜʀᴀ ʏ ᴛᴜ́ ᴘᴇʀᴅɪsᴛᴇ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ, ᴀʟ ᴠᴇʀᴍᴇ ᴀ ᴍɪ́ ᴇɴ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ᴄᴀᴍɪʟʟᴀ.
Mɪᴇɴᴛʀᴀs ʏᴏ ᴍᴇ ᴍᴀɴᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴇɴ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ғʀɪ́ᴀ ʏ ᴅᴇsᴏʟᴀᴅᴀ, ᴛᴜ́ ᴇsᴛᴜᴠɪsᴛᴇ ᴀʜɪ́ sɪᴇɴᴅᴏ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ʏᴀ ɴᴏ ʜᴀʙɪ́ᴀ, sɪᴇɴᴅᴏ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅ ᴅᴏɴᴅᴇ sᴏʟᴏ ʜᴜʙᴏ ᴍᴇʟᴀɴᴄᴏʟɪ́ᴀ.
Tᴀʟᴠᴇᴢ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ sᴇ ᴀsᴜsᴛᴏ ᴀʟ ᴠᴇʀɴᴏs, ᴛᴇᴍɪᴏ́ ᴀʟ sᴇɴᴛɪʀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴜɴᴏ sᴇɴᴛɪ́ᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴏᴛʀᴏ, ʏ ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ғᴜᴇ ᴀϙᴜᴇʟʟᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴍᴀɴᴛᴜᴠᴏ ᴇɴ ᴠɪᴅᴀ. Lᴏs ᴀ́ɴɢᴇʟᴇs sᴇ ᴀᴘɪᴀᴅᴀʀᴏɴ ᴀʟ ᴠᴇʀᴛᴇ sᴏɴʀᴇɪ́ʀ, ᴘᴇɴsᴀʀᴏɴ ᴇɴ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ᴛʀɪsᴛᴇ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ϙᴜᴇ ᴇʟʟᴏs ᴍɪsᴍᴏs ʜᴀʙɪ́ᴀɴ ᴄᴏɴᴛᴇᴍᴘʟᴀᴅᴏ ʏ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴇʀᴏɴ ᴏᴛᴏʀɢᴀʀᴍᴇ ᴜɴᴀ sᴇɢᴜɴᴅᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ, ɴᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ́ɴɢᴇʟ sɪɴᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ.
Lᴀ ᴠɪᴅᴀ ɴᴜɴᴄᴀ ʜᴀ sɪᴅᴏ ᴊᴜsᴛᴀ, ɴᴜɴᴄᴀ ɴᴏs ᴛʀᴀᴛᴏ ʙɪᴇɴ, ʏᴀ ϙᴜᴇ ʟᴀ ᴇɴᴠɪᴅɪᴀ ᴇs ᴍᴀ́s ғᴜᴇʀᴛᴇ ϙᴜᴇ ʟᴀ ᴘʀᴏᴘɪᴀ ᴠɪᴅᴀ. Y ᴀϙᴜᴇʟʟᴏ ғᴜᴇ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴄʀᴇɪ́ ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ ᴅɪ́ᴀ ᴇɴ ᴇʟ ϙᴜᴇ ᴘᴜᴅᴇ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ ᴠᴇʀᴛᴇ sᴏɴʀᴇɪ́ʀ.
Hᴏʏ ʏ ᴘᴏʀ sɪᴇᴍᴘʀᴇ sᴇʀɪ́ᴀ ғᴇʟɪᴢ ᴀ ᴛᴜ ʟᴀᴅᴏ , ʟᴏ ᴘʀᴏᴍᴇᴛᴏ...
ESTÁS LEYENDO
Mi amor invisible /Vkook/
Fanfiction¿Que pasaría si una mañana despertarás y encontrarás un chico durmiendo al lado tuyo y tan solo lo pudieras ver tú? Jungkook es un joven que asiste al instituto como otro cualquiera y que adora pasar tiempo estudiando. Una noche de tormenta, el ciel...