...
Tatil yapmak için gittiğim ülkede onunla farklı nedenlerdan dolayı birleşmiştik. Paylaştığım konumu inceliyordum ve bir anda onun adını gördüm... Şok olmuştum "Acaba hâla buralarda mı?" diye düşünmeye başladım. Ama değildi bulunduğum yerden çok uzaktaydı, aynı ülkedeydik tabi yine ayrıydık. O gün ilahi inancımı ve kadere güvenimi tamamen kaybettim. Eğer kaderin vicdanı olsaydı bizi oractıkta birleştirirdi.
Merakımdan duramıyordum "Acaba o neden burada?" sorusu beynimi yiyip bitiriyordu. Merakımı dindirmek için sosyal medya hesaplarından birine girdim ve sebebini öğrenmeye çalştım ama keşke öğrenmeseydim... Bu ülkede üniversiteye başlamıştı... Yani 5 sene o ülkede kalacaktı. Bir kez daha çökmüştüm artık gücüm kalmamış olanları normal karşılıyordum. Orada kalacaktı... %50'lik karşılaşma ihtimalimiz %0'a düşmüştü. Normaldi... İkimizde çabalamamış ağırdan almıştık ama ona olan sevgim zerre azalmıyordu... Sevgimi içimde tutamıyor, dışıma da vuramıyordum. Aynı ülkede olduğumuzu düşününce buruk bir sevinçe bürünmüştüm "Belki karşılaşabilirdik"... Gittiğim ülkenin sokaklarında, tarihi yerlerinde ve cafelerinde gezerken "Umarım görürüm" diye geçiriyordum içimden çünkü onu son görüşümün üzerinden çok uzun zaman geçmiş ve içimdeki özlemi bastıramıyordum. Ve tabi asla karlışamadık... Tatilim bitmiş eve geri dönüyordum. Ayaklarım uçağa gitmiyor, onunla aynı havayı soluduğum yerden uzaklaşmak istemiyordum. Nafile...
Eve döndüğümde her şey farklıydı, çünkü beni çok daha büyük bir ailevi sorun bekliyordu. Onun sayesinde çektiğim acıya şükrettirecek bir sorundu... Onunla bir daha asla konuşmadık/konuşamadık. Onu aramak istedim, iyi olup olmadığını merak ediyordum ama numarası yoktu. Artık pes etmiştim çünkü bizim için yolun sonu olduğunu hissediyordum. Gerçekten de öyleydi, sonumuzdu..
Bir daha asla sesini duyamadım.
9. bölüm sonuna ve hatta kitabında sonuna geldiniz... 10. bölümü yazmayacağım. İçimdeki ses bir gün bir yerlerde karşılacağımızı söylüyor.
10. bölümü karşılaşacağımız güne saklıyorum...
Umarım beğenmişsinizdir, yorumlarınızı bekliyorum.
-espdaem