...
O olaydan sona hiç konuşmadık, hesap sormadım onu sorgulamadım sadece susmayı tercih ettim. Çünkü onunla konuşursam yaram daha da derinleşecekti, bunu biliyordum.
Hayatımı tekrar yoluna koymaya çalışıyordum. Yaz mevsiminin getirdiği enerjiyle geziyor, fotoğraflar çekiyor ve uzun uzun yazılar yazıyordum. Yazlık sezonu dolayısıyla yazlığa gidip sessizlik içerisinde kendime zaman ayırmaya başladım. Kitaplar okuyor plajda müzik dinleyip dağları inceliyordum. Bir gece dışardan eve dönerken telefonum çaldı, onun arkadaşı arıyordu ve hemen açtım. Merhaba dedi ve konuşmaya başladık. "Ayrıldığınızı öğrendim" dedi, evet dedim biraz olanlardan bahsettim çok üzülmüştü. Onlarda tartışmış uzun süredir konuşmuyorlarmış. Bana bir şey söyleyeceğini ama asla üzülmememi istediğini söyledi, Tabi dedim ve dinlmeye başladım... Onun beni defalarca aldattığını ve bildiklerimin sadece anlattıklarının yarısı olduğunu söyledi. İnanır mısınız hiç üzülmemiştim çünkü artık onun bu sürprizlerine o kadar alışmıştım ki çok normalleşmişti. Doğrudur dedim, Yapmıştır. Uzun uzun konuştuktan sonra telefonu kapattım ve yazdığı kitabı yanımda getirdiğimi hatırlayarak "okuma" dediği sayfaları okumaya başladım. Eski sevgililerine adadığı sayfalardı... Kızmadım çünkü gemişti. "Geçmiş"...
Ertesi gün ailem yurt dışına tatil için bilet aldıklarını söyledi ve o gece uçağa yetişmemiz gerekiyordu. Acımı unutmuş tatil için hazırlanmaya başlamıştım. Uçakta gidene kadar onun nasıl şehir değiştirdiğini düşünüyordum. Yani bu kadar mı canı yanıyordu? Bu kadar mı üzülmüştü? Sanmıyordum... Bunun için gitmezdi başka bir sebebi olmalı diye düşünüyordum. Uçaktan indiğimde gittiği şehirden günler önce paylaştığı bir fotoğraf gördüm... Yanındaki kız arkadaşıydı ve sosyal medya hesaplarından onlarca fotoğraflar paylaşıyordu. Artık sevgilisi vardı... Yani tamamen unutulmuştum...
O an tüm hesaplarını takipten çıkarttın, numarasını sildim çünkü onunla ilgili göreceğim tek bir şeye daha tahammülüm yoktu. O gün benim için bu ilişkinin sonuydu...
Ama aslında o da gittiğim ülkedeydi, kader bizi birleştirmek istemişti...
Devamı diğer bölümde...