12

45 8 3
                                    

3 yıldır hayatıma ondan başka kimse girmemişti ve hâla onu merak ediyordum. Nerede olduğu, neler yaptığı ve kimle olduğu gibi soruları kendime soruyordum. Ondan ayrıldıktan sonra farklı sebeplerden dolayı tüm sosyal medya hesaplarımı kapatmıştım ve ne numarası vardı ne de onunla ilgili başka bir bilgi... Hiçbir şey bilmiyordum.

18.10.2019

2019 Ekim sonu içimdeki merakı dindiremiyor, kendime yeni açtığım sosyal medya hesabımdan onu bulmaya çalışıyordum. Buldum ama istek göndermek için karar vermem tam 10 günümü aldı. 10 gün sonunda cesaretimi topladım ve istek gönderdim, şaşırmıştım çünkü 5 dakika bile sürmeden geri dönüş yapmıştı. 3 gün sessizce takip ettim, iyiydi sevgilisi yoktu ve kendine çok farklı bir yaşam kurmuştu. Aynı ülkede değildik, farklı bir yerdeydi... 3 gün sonunda, geçmişte yazdığı şiir kitabından bir bölüm paylaştı. Ben ise kendimi durduramadım ve "10" yazan bir yorum yaptım. Anlamı ise farklıydı. 10. sayfada babasından bahsediyordu ve bu ikimizin de en derin yarasıydı. 10 dakika geçmeden mesaj attı... Mesaj içimi acıtmış fakat derinden umut çiçekleri yeşertmişti. Şöyle yazıyordu "Anlamadım" ... O an beni hatırmadığını anlamıştım, üzüldüm ve 10. sayfadan bahsettiğimi söyledim. Yine de anlamadığını söyledi ve kim olduğumu sordu. Adımı söyledim ve beni hatırlamasını diledim. Şaşırdı ve onu nasıl bulduğumu sordu, bense tüm hikayeyi anlattım. Onu niye bulduğumu sordu ben ise onu merak ettiğimi söyledim. Beni çok az hatırladığını ama sadece gülüşümün gözünün önüne geldiğini söyledi. Anılarımızdan bahsettim ve konuşmamızın ikinci gününde artık beni birazda olsa hatırlıyordu.

Verdiğim kitabı hatırlıyor, babamın resmini ona vermemden bahsediyordu. 1 yıllık ilişkisinin bittiğini ve o kadar da üzgün olmadığından bahsetti. Sesimi merak ettiğini ve duymak istediğini söyledi ama saat gece 4'e vurmuş olması büyük bir sorundu. Evde çıt çıksa evdekiler uyanırdı... Arayamadım ve konuşamadık... Sabah olduğunda ise aradım, yaklaşık 2 saat konuştuk. Telefonda söyledikleri içimi acıtmış, çaresizliğim de beni bir kez daha yıkmıştı.

Yitmek (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin