20.11.2019
Her şey bıraktığınız gibi, ilişkimiz güzel gidiyor fakat arada iniş çıkışlarımız ve hatta ayrılıp barışmalarımız bile oluyor. Her şeye rağmen birbirimize sabretmeyi öğreniyoruz. İkimizde son zamanlarda birbirimizi tanımadığımızı ve aslında yeniden tanıştığımızı fark ettik. Gerçekten ikimizde kişilik olarak ciddi farklılıklar göstermiş tamamen olmasada değişmiş, törpülenmişiz. Nelerden hoşlanıp nelerden hoşlamadığını yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum, o ise hayatımı anlamaya yoğunlaşıyor. Böyleyiz işte... Doğum günüme 1 ay var, bilet aldı geliyor ve bu yıl doğum günümü beraber kutlayacağız. 20. yaş günümde yanımda olacak... İnanabiliyor musunuz? Henüz alışmış sayılmam ama mutluluğum tarif edilebilir gibi de değil. Bugün itibariyle sağlıklı bir ilişkinin temellerini atmaya çalışıyoruz ve yıllardır hayalini kurmaktan bile utandığım günleri yaşıyorum. Artık benim için hayatın değeri paha biçilemez. Bana yaşattığı güzel her şey için hayatımın geri kalanında da ona minnettar olacağım.
Bu benim, bizim ve sevgimin hikayesiydi... Her ne kadar zor ya da uzak olursa olsun inandığınız, istediğiniz ve hedeflediğiniz hiçbir şeyden vazgeçmeyin. Eğer gerçekten istiyorsanız siz pes etseniz bile inancınız onu size getirecektir.
Dininiz her ne olursa olsun bizide dualarınıza alın ve bizim için evrene güzel mesajlar gönderin. İlişkimiz mutlu bir şekilde devam ediyor... Eğer birgün evlenirsek hepiniz davetlisiniz ahdowjdlwn Random attığıma bakmayın bu konuda ciddiyim... 👌🏻
Tüm yaşadıklarımı okuduğunuz, yanımda olup beni desteklediğiniz için hepinize tek tek teşekkür ederim. Benden, bizden şimdilik bu kadar... Sizi seviyorum.
Lütfen yorumsuz bırakmayın... Hep söylediğim gibi yorumlarınız benim için çok değerli. Mutluyuz ve umarım ki mutluluk sizide bulsun ♥️