...
25.10.2019
Yudum yudum içiyor uzun uzun birbirimizi izliyorduk. Havadan sudan, hayatımızdaki basit değişikliklerden bahsediyorduk, bana ailesini anlatıyor ben ise ona annemle babamın birbirlerine olan büyük aşklarını ve yaptıkları çılgınları anlatıyordum. Konuşma devam ediyor ve anlam veremediğimiz şekilde hızla ilerliyordu. 2 kadeh içmiştim fakat hızlı içtiğim için biraz sarsılmıştım, gözlerimin kaymaya başladığını hissettiğimi ve lavaboya gitmek istediğimi söyledim. O sırada ayağa kalktım ve koridorda yürürken baş dönmem yüzünden duvara tosladım... Evet bildiğiniz duvara çarptım... Çok utandım ve lavaboya girdiğimde sol kasığımın kızardığını gördüm (sonradan uzun süre mor kaldı). Ellerimi yıkayıp kapıyı açtığımda karşımda duran onu gördüm, gözlerimin içine bakıyor ona sarılmam için kollarını açmış beni bekliyordu. Yavaşça yürüdüm ve sakince kafamı göğsüne yasladım, ne kadar öyle kaldığımızı bilmiyorum ama dünyaları önüme serseler vazgeçmeyeceğim anlardan biridir benim için... Kafamı kaldırdım ona baktım ve şöyle söyledim "Çok mutluyum ama bunları asla hatırlamayacağım." tam tersi oldu, sarhoş olunca hiçbir şey hatırlamayan ben, şu an bunları en ince detayına kadar anlatabiliyorum.Başım çok fazla döndüğü için uyumak istediğimi ve beni yatırmasını istedim. Fakat her şey tersine döndü...
-
Gözümü açtığımda onun göğsünde uyuyordum, kafamı kaldırıp ona baktığımda ağladığını gördüm ve şok oldum. Ağlamasının sebebini sordum ama asla bunun cevabını söylemiyordu, ben ise ısrar etmedim ve konu sakince orada kapandı. (Cevabı sonraki bölümde) Uzandığımız yerde eskiden yaptığımız hatalardan bahsediyorduk ve pişmanlıklarımızdan bahsediyorduk. İşte o an artık sevgili olduğumuzu anlamıştım, biraz daha yakın davranıyordum hatta sürekli kafamı göğsüne yaslıyordum... Bu benim için ona karşı attığım en önemli adımdı. Temas... Sarıldığımızda kokularımız üzerimize siniyordu ve bu galiba benim ilişkimizden en çok sevdiğim şeylerden biriydi... (Evet biriydi...)
Uzandığımız yerden kalktık ve acıktığımız için yemek söyledik... Yemeğin ardından evde dağıttıklarımızı toplamak üzere ikiye ayrıldık... Ben mutfak işlerini halletmeye başladım o ise evi toplayacaktı... Dediğimiz gibi de olmuştu, ben bulaşıkları yıkarken arada gelip sarılıyor, öpüyor ardından işine geri dönüyordu. İkimizinde işi bittikten sonra eşyalarımızı toparlayarak evden çıktık. Şanslıydık çünkü ikinci kez bir sonraki buluşma planı yaparak günü bitiyorduk... Yani bizim için mucizeydi.
Vedalaştık ve ben yola çıkmak için toplu taşımaya bindim, eve geldiğimde kokusu üstümdeydi ve kokusunu içime çekerek uyuyakalmışım...
Devamı diğer bölümde... Lütfen fikirlernizi ve duygularınızı yorum olarak benimle paylaşın. Düşünceleriniz benim için çok önemli... 🌸