Sizinleyim

39 4 4
                                    

Tekrardan Selam...

Arada sırada buralara gelip sizlere güncel durumu paylaşmayı görev bilir oldum. Dualarınız, iyi mesajlarınız hepsi yerine ulaştı diyebilirim. Bıraktığınızdan ve hayal ettiğinizden çok daha iyi bir ilişkimiz var artık. 2.5 yıldır döktüğüm gözyaşlarının yerini artık ağız dolusu kahkahalar alır oldu, yüzümüzden gülücük eksik olmuyor... Tabi kavgalarımız oluyor ama inanın barışmamız yarım günden fazla sürmüyor.

İlişkimizin 6. ayı bitti... 7. ayın içindeyiz ve geride bıraktığımız 6 ay bize çok şey kattı. Onu artık çok daha iyi tanıyorum ve aslında daha önce onu hiç tanımamış olduğumu fark ettim. O ise beni hâla hatırlamıyor... Hatırlatacak onlarca anı anlattım fakat asla bazı şeyler yerine oturmuyor, çok sorun etmiyor zaten önemli olan "şu an" gözüyle bakıyoruz...

Ailesinden bazı kişilerle tanışma fırsatım oldu, tesadüf oldu ama tabi önemli olan sonuç. 😂 O ise kardeşimle çok samimi, hergün olmasa bile haftada birgün mutlaka konuşuyorlar. Annem ise ilişkiye çok sıcak bakıyor, yüzümde hergün biraz daha çoğalan mutluluğu gördüğünden midir bilemem ama sanırım huzurlu oluşumu hissediyor.

Malum farklı ülkelerdeyiz fakat ayın 1-2 haftasını beraber geçirme fırsatımız oluyor. Salgın hastalık nedeniyle 40 günü aşgındır Türkiye'de fakat sağlık açısından toplamda yalnızca 1 gün buluşabildik. Tam kavuştuk derken tekrar uzak kaldık birbirimize... Ama tabi bu ilişkimizi asla etkilemiyor, sanırım bazı şeyleri fazlasıyla aştık.

Benden haberler bu kadar, arada gelip bu tür ufak yazılar yazarım. Sizi mutlu edebiliyorsam ne mutlu bana, bize... Hepinizi çok seviyor, yorumlarınızı mutlaka bekliyorum. Sık sık fotoğraflarımızı paylaştığım ınstagram hesabım için bu uygulamadan mesaj atarak bana ulaşabilirsiniz. Sevgiyle kalın... 🌸💫

Yitmek (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin