Huszonnyolcadik fejezet

173 16 5
                                    


Kim TaeHyung:

Lassan felegyenesedve túrok bele a hajamba, kimerülten pillantva a párom sápadt arcára, nézem a csöveket az orrában, amelyek életben tartották az elmúlt egy hét folyamán, és elszorul a szívem a fájdalomtól, aminek köszönhetően nehezen jut el az oxigén a tüdőmig, a könnyek pedig csípik a szemeimet, majd lecsordulnak az arcomon, egészen az államig.

Ujjaimmal kis köröket rajzolok forró bőrére, erőt véve magamon, hiszen ezt a napot is át kell vészelnem valahogyan, és a semmittevés lehetősége sem kecsegtet semmiféle kívánatossággal, sőt, leginkább csak bevennék valami gyógyszert, aztán egész nap csak aludnék, a sötétség és a tudatlanság mélyére süllyedve.

- Szeretlek...-, súgom a fiúnak, ezt követően gyengéden csókolok kiszáradt ajkaira, utána pedig felállva mozgatom meg az elgémberedett tagjaimat, és kicsit masszírozom a nyakamat, amit sikerült elaludnom a kényelmetlen pozitúrának köszönhetően, amelyben töltöttem az éjszakát. – Kérlek, ébredj fel-, pillantok rá, nézve lehunyt szemhéjait, és elfog a félelem, hogy mi lesz, ha tényleg soha többé nem fog magához térni?

Az ajkamba harapva akarom elnyomni a gondolatokat, hogy mégis milyen lenne, ha nem hallhatnám újra a hangját, ha nem láthatnám a széles mosolyát, a bőre nem érintené az enyémet, a csókjai nem adnának biztonságot, és nem tudnék hozzábújni már. Ezek a képek nagyon rémisztőek, és igyekszem elhitetni magammal, hogy szürreálisak is, de nem vagyok már annyira biztos abban, hogyan is fognak alakulni a dolgok, viszont azt tudom, akármi lesz is, végig fogom majd a kezét, egyetlen percre sem engedve el. Ez az egyetlen, amit tehetek érte, szeretnem kell, akárhogyan is végződik ez az egész.

- Jó reggelt, Tae-, hallom meg apa mély orgánumát a hátam mögül, mire felé fordulva erőltetek halvány mosolyt az ajkaimra, figyelve, ahogyan belép, és leteszi a magával hozott szatyrot a szekrényre. – Gyere, együnk-, mondja nekem, mire bólintva lépek oda, leülve a székre, és sóhajtva nézem, ahogyan kiveszi az ételhordókat. – JaYoung főzte neked, tudja, hogy ez a kedvenced-, nyomja a kezembe az egyiket, amit felbontva szívom be a kellemes illatokat, és görcsbe rándul a gyomrom.

- Köszönöm-, kezdek el enni, legyűrve minden falatot, mert tisztában vagyok a ténnyel, hogy muszáj lenne rendesen táplálkoznom, azonban az aggodalom és a rettegés megnehezíti az egészséges életmódot, ami nem éppen előnyös. – Hoztál kávét is?- érdeklődök, próbálkozva egy baráti csevegéssel, ugyanis az elmúlt időszakban nem igazán voltam kapható a kommunikáció bármely formáira.

- Mondott valami újat az orvos?- érdeklődik apa, mire enyhén megfeszülnek az izmaim, a pálcikák összepréselődnek a kezemben, ahogyan leküzdöm a rossz érzéseket, a hányingert, és inkább folytatom az étel elfogyasztását.

- Nem -, rázom meg a fejemet némi habozás után, felszúrva egy húsdarabot, kicsit levezetve a feszültséget azzal, hogy nem rendeltetésszerűen használom az evőeszközt, hanem kisebb agresszív tettekre. – Folyton csak azzal jönnek, hogy helytelen életmód, túl sok drog, kevés evés és alvás, ettől meg kimerült a szervezete... de nem jutunk előrébb, ha állandóan ezt szajkózzák-, fújom ki a levegőt, utána meg lenyelem az utolsó falatot is, letéve a kiürült dobozt, inkább a koffeines italnak szentelve a figyelmemet.

- Tudom, hogy aggódsz-, figyel apa, megszorítva a térdemet, én meg csak biccentek, kifejezve, hogy mennyire igaza van a lelki állapotommal kapcsolatban. Megint instabil vagyok, ám az öngyilkosság és a vegetálás gondolatai között cikázva, nem tudva eldönteni, melyiknek van több értelme. – Nem tudom, mit hoz a jövő, fiam, de ne felejtsd el, hogy mi itt vagyunk neked, és szeretünk. Tudom, hogy nehéz időszakban vagy, de elmúlik, és minden úgy lesz, ahogyan lennie kell.

Till The Day Of  SpringTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang