7 AY SONRA

455 9 2
                                    

Bu gün okulun son günü. 4.sınıfların mezuniyeti var ve biz de orada olacaktık. Çünkü 5 ay önce kurduğumuz müzik grubu bu geceki etkinlik te performans sergileyecekti.

Çok mutluydum hatta belki mezun olanlardan daha çok. Bu kadar kalabalık bir gurubun önünde ilk defa söyleyecektik. Gurubun gitaristi Göktuğ, baterist Kutay, back vokal Hilal ve solist benim. Sahne arkası gurubunda da  (Daha her ne kadar tanınmasakta belki ilerde bir şeyler olur diye oluşturduğumuz gurup.) manejerimiz Özge, sahne ve kostüm yönetmeni de Duru.

Eğlenmek için kurduğumuz gurubun ilk büyük gösterisi buydu.

Bir de bu anlatamadığım 10 ayda ne oldu kısa bir özet geçeyim. Ben hala Göktuğ ile mutluyum. Duru ve Sinan birbirlerinin aileleri ile tanıştı. Aileleri de tanıştırdı. Mert aramıza 3 ay önce döndü. Kendini toparlamak için okulu dondurdu ve Avrupa'ya gitti. Hilal ve Deniz her zamanki gibi. Ceylin ve Buğra da öyle. Kaan ise Bernis ile tanıştı. Şuan beraberler ama yavaştan alıyorlar daha ailelerinin haberi bile yok mesela.

Gurubumuz yine eskisi gibiydi. İrem'se nerede onu bile bilmiyoruz. Ben Göktuğ ile barıştıktan sonra okuldan ayrılmış. Kayıtlardan öğrendik. Ama nerde bilmiyoruz. Zaten Mert için en iyi olan buydu. İrem konusu unutuldu gitti. O da yeni aşklara yelken açardı belki. Biz kendi aramızda mutluyduk. Göktuğ ile ayrılma olayımız ise hala bizim aramızda küçük bir sır.

.............................

Sonunda tüm hazırlıklar bitti. Sahneye çıkmaya hazırdık. Kuliste oturup son provaları yaparken Duru geldi:
- Tamam. Artık çıkabilirsiniz.

Çok heycanlıydık. Önce Kutay sahneye çıktı. Sonra Göktuğ, sonra Hilal ve en son ben. Herkes sahneye çıkınca alkış koptu. Çok, çok mutluydum. İlk olarak slow bir şeylerle başladık. Zaten bize program verilmişti. 2 aydır hazırlık yapıyorduk. Sonrasında da eğlenceli bir şeyler çaldık. Gece böyle devam etti.

.............................

NEDEN OLMASIN Kİ?  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin