Kafede

3.5K 25 4
                                    

  Bu kafeyi açtığımız yıl biz tanışmıştık. Burada bir sürü anımız vardı.

   Göktuğ bana burada çıkma teklifi etmişti. İlk burda içmiştik ve baya bi dağıtmıştık. Özge, Kutay'la burda tanışmıştı. Hepimiz sınav sonuçlarını burada öğrendik. Ve daha bir sürü şey.

    Annemlerin odası ikinci katta idi. Odaya girip eşyaları bıraktık. Sonra aşağı indik ve büyük bir masa hazırladık. Ben mutfağa gittim ve akşam için bir şeyler hazırlamaya başladım. Göktuğ da akşam içilecekleri ayarlıyordu. Bizimkiler de gelmeye başlamıştı. İlk kadehleri koyduk. Bu gece hepimiz o kadar mutluyduk ki. Biraz oturduktan sonra Ceylin yanıma geldi ve konuşalım mı dedi. Yukarıda ki toplantı odasına çıktık.

          Ceylin  anlatmaya başladı.
- Bu gün dersteyken bir kız yanıma geldi. Adı İrem. Bu gün biz otururken Mert'i görmüş ve hoşlanmış. Kız iyi birine benziyor. Bana sordu sevgilisi var mı diye. Ben de yok. İstersen Mert'le konuşabilirim dedim.
  Biraz şaşırmıştım aslında. Çünkü Mert bu tarz çöpçatanlık oyunlarına gelemezdi. Ceylin'e döndüm:
- Bence biz ilk bizim kızlarla konuşalım sonra İrem'le tanışırız. Hem Mert'e uygun mu bakarız. Şimdi inelim çok kalırsak dikkat çekeriz. Yarın bizimkilerle konuşuruz.
Aşağı indik. Bizimkiler çoktan ikinci kadehlere geçmişti.
- İddia ediyorum. Kimse benden daha fazla içemez. Duru ;
- Ben içerim.
- Tamam. Challenge accepted. En fazla fondip yapan kazanır.
- Tamam.
 

    Bu gece çok eğlenceli olacaktı.

NEDEN OLMASIN Kİ?  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin