První setkání

2.8K 42 11
                                    

Na nádraží King's Cross bylo hlučno.
Hermiona si nevěděla rady, přece jenom jak se má dostat na nádraží 9¾? Je tu poprvé a nikdo jí nic neřekl, tak co má udělat?
Blonďatý nagelovaný chlapec byl přímo za ní a pronesl „Ty jsi ta Grangerová, co?" Hermiona mu odpověděla „Ano to jsem, ty jsi ten kluk Malfoyovic? No to není důležité, nepověděl bys mi prosím, jak se mám dostat na nástupiště 9¾? Jsem už zoufalá." Chvíli bylo ticho.
„No jasně, musíš si vzít vozík a projéct sloupem mezi 9 a 10." Řekl Draco.
Hermiona tak učinila, poprvé se bála, ale zvládla to.
Přijíždějící vlak se blížil a tak se všichni loučili se svými rodiči. Vlak přijel a Blonďatý kluk ještě přiběhl ke krásné hnedovlásce a tiše pronesl „Nechtěla by sis se mnou a Crabbem i Goylem sednout do kupé? Jen kývla a šla za nimi.
„Hermiono tohle je Crabbe, no a tady to je Goyle, jsou to mí kamarádi. Goyle, Crabbe tohle je Hermiona-skamarádil jsem se s ní před chvílí" Goyle a Crabbe najednou hlasitě a najednou zařvali „VÍŠ VŮBEC, ŽE JE TO MUDLOVSKÁ ŠMEJDKA?!" Draco pohlédl na Hermionu a jen tiše snesl „Já nesnáším mudlovský šmejdy, ale Grangerová se nechová jako ostatní, nechte jí být. Zbytek cesty na sebe všichni jen mlčky hleděli a nedělo se nic zvláštního.

Vlak zastavil a studenti se rozuprchli a hlasitě jásali. Hermiona se nenápadně oddělila od kluků a jen se procházela a mířila do hradu. Ron s Harrym byli za
ní a zakřičeli „Hej jsi to ty? Hermiona Grangerová? Slyšeli jsme o tobě, nechceš si s náma pokecat?" Hermiona se ušklíbla a pronesla „Ano jsem to já, Hermiona Grangerová, hádám, že ty jsi Ronald Weasley a ty.. Harry Potter!" „Stejnak nechápu co pořád všichni se mnou máte, jsem obyčejný kluk.. Rone koukej narazil jsi do Nevilla." Hnědovláska rychlostí blesku řekla „Jdeme si sednout? Draco asi bude sedět u jiného stolu, ale to nevadí." „To myslíš vážně? Ty jsi měla v plánu sedět s tím syčákem Malfoyem? Vsadím se, že jsi s ním a jeho kumpány seděla v kupé" Vykřikl zrzavý chlapec. „Rone pleteš se, Draco není tak špatný, pomohl mi a je milý. A ano byla jsem a ním v kupé. Nechápu co proti němu máte. Mimochodem ve které koleji chcete být? Mě láká Nebelvír. Hlavně nechci být ve Zmijozelu..". Řekla Hermiona. Teď se prosadili ke stolu ve Velké síni. Ron s Harrym naráz řekli „Nebelvír, jo a vlastně proč nechceš jít do Zmijozelu, když tam máš svého miláčka?" Hermiona je ignorovala a asi udělala dobře.
Brumbál řekl pár slov a předvedl ředitele každé koleje a pár slov na uvítání.
Moudrý klobouk už byl na svém místě, řekl proslov a Brumbál volal jména žáků. "Draco Malfoy.. aa jasný Zmijozel!". "Hermiona Grangerová, nono je to těžké, máte vysokou inteligenci-což znamená Havraspár, ale někde v hloubi duše máte vlastnosti Nebelvíru, takže Nebelvír" "Harry Potter nechce být ve Zmijozelu? Ajajaj, byl by z vás obrovský čaroděj, co se dá dělat tak Nebelvír" "Crabbe Zmijozel" "Ronald Weasley má srdce ze zlata-tedy Mrzimor, ale já vás pošlu do Nebelvíru, patříte tam"....
McGonagallová teď dovedla všechny Nebelvírské prvňáčky do ložnic a Hermiona se s Ronem a Harrym rozloučili.
Hermiona však spát nešla a šla hledat Draca. "Hlavně pozor na Filche pomyslela si" Blonďatý chlapec se potuloval po chodbě s Crabbem a Goylem. Malfoy si Grangerové všiml, nakázal svým kumpánům, aby běželi odsud a vydal se za kráskou. Ona mu vyšla rychlým krokem naproti a pozdravila ho a usmála se. Chlapec úsměv opětoval. Hermiona s Dracem si další 3 hodiny povídali na chodbě kde našli tajemné místo, kam nikdo nechodí. Náramně si rozuměli. „Víš mám tě moc rád." Řekl Draco a nakonec Hermionu silně obejmul. Byla teď šťastná, že takového kamaráda má. Oba se tedy vydali do postelí a šli spát do ložnic...
***
Ahoj všichni! Tady je první kapitola. Slova se často opakují za což se moc omlouvám. Jinak nemám s psaním zkušenosti, takže je to amatérské. Můžete mi napsat do komentu jaký na to ze začátku máte názor<3No tak se mějte hezky a u další kapitoly čau!

Dramione StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat