Byl večer a skoro nikdo nešel na večeři.
Respektive už se všichni dozvěděli o Ronově smrti. Tragédie, která zasáhla celé Bradavice.
„Harry?" Zeptala se Hermiona.
„No?"
„Mužů u tebe spát místo R-Rona?"
„Klidně navždycky. Jsi jediný člověk, který mi zbyl."
„Co Ginny?"
„Rozešla se se mnou. Prý teď není připravená na vztah. Pojmenovala to jako pauza, ale tomu nevěřím."
„To mě mr-"
„Nemusí."
„Tak jdeme spát? Jsem unavená."
„Jasně."„Blaisi? Co je s Dracem?" Zeptala se ho Pansy.
„Nechce mít s nikým vztah, svěřil se mi. Chce se ti vyhýbat."
„Cože?"
„Slyšíš dobře, Pans. Potřebuješ někoho, kdo tě bude oceňovat."
„A kdo by to mohl být?"
„Noo.. co třeba.. já?"
„Jo, tak na to ti neskočím."
Blaise vykouzlil jediným pohybem hůlky růži, kterou dal Pansy.
„Díky?"
Vzal jí růži z ruky, hodil jí na zem, stoupnul si, zvedl černovlasou zmijozelku a přitisknul ji k sobě. Tvrdě a rychle.
Byla překvapena. Vlastně, takhle jí k sobě nepřitisknul ani Malfoy.
Sáhl jí pod tričko a sundal jí ho. Viděl její krásná prsa v černé podprsence. Začal jí líbat, ale ona ho odstrčila.
„Promiň." Začala si oblékat tričko. „Já radši budu spát u sebe, dobrou noc."
„Ehm. Dobrou."
Rukama si promnul obličej a chodil dokola po pokoji.
Zaklepal na Dracovo dveře.
„Posral jsem to."
„Co?" Promluvil ospale Draco. „Už jsem spal. Pojď dovnitř."
„Díky." Zamumlal a sedl si na postel. „Začal jsem Pansy líbat a ona mě odstrčila, řekl jsem, že se jí vyhýbáš a že jsi s ní skončil."
„Idiote!"
„Vždyť jsi to chtěl."
„No, prosimtě jdi, jo? Chci se vyspat a vstřebat to, co jsi řekl. Dobrou."
„Dobrou."Ráno bylo chaotické. Dneska se žáci naposledy vyspí a poté jedou domu na prázdniny. Ronova rodina ještě neví, že je jejich syn mrtvý.
Jaký to bude 7. ročník bez Rona? A co to budou za prázdniny bez Rona? Harry si to nedokázal představit.
„Harry, vstávej!" Zaťukala na jeho rameno Hermiona. „Přijdeme pozdě na Bylinkářství."
„Nech mě spát."
„Hned!" Strhla z něho deku.
„No jo, furt."
Hnědovláska šla na chodbu se svou brašnou a kontrolovala si výpisky.
„Grangerová." Pošeptal jí do ucha hlas.
Vybavila si ho. Byl to Draco. Ten jemný, tichý hlásek. Šeptal jí ho do ucha při vyvrcholení.
„Ano, to jsem já. Co chceš?" Odsekla ho.
„Vzpomněla sis na to?"
„Na co?" A pak jí to došlo. Zčervenala se a ihned pocupitala pryč. Prasák.„Jelikož je dnes poslední den školy, připravili jsme si pro vás hru. Dostavte se všichni do Velké síně." Zařval do mikrofonu ředitel Severus Snape.
Sedli si ke stolu a Snape začal.
„Budete ve skupině čtyři. Každý člověk z jiné koleje. Takhle můžeme budovat vztahy mezi kolejemi.
Budu říkat přijímení a půjdete k sobě.
Potter, Chang, (někdo z Mrzimoru) a Parkinsonová.
Grangerová, Láskorádová, (někdo z Mrzimoru) a Malfoy.
Longbottom,(havraspar) (mrzimor), Greengrassová....."
A tak to pokračovalo.
„Budete vymýšlet lektvar, který by pomohl kráse."
Všichni se smáli a začali si šuškat něco jako. „Měl by vymyslet lektvar na jeho mastnou hlavu."„Lenko? Budeš kreslit?" Zeptala se Hermiona.
„Jasně."
„Tak a my tady s Malfoyem budeme vymýšlet, co tam bude za přísady. Ty ————— můžeš pomoct Lence."
„Jojo."„Tak nejlepší lektvar vymyslel tým druhý. Se 107 body. Vítězi vyhrávají jeden lektvar štěstí."
„Děkujeme." Zajásala Hermiona a všichni ostatní tleskali. Poté se žáci odebrali do ložnic, kde si balili věci.„Tohle tričko jsem na sobě vůbec neměla." Zamumlala si pro sebe hnědovláska. „A přitom je takový hezký."
Zabalovala si i učebnice, které si vždy nechává.
Je zvědavá, jaký bude příští rok, jak to bude s Malfoyem? Ne, na to zapomeň! Žádný Malfoy nebude. Už s ním skončila. Možná. Srdci neporučíš.Byl večer a bylo teplo. Vlastně už byla noc.
Blaise ale nespal. Pořád si zabaloval věci. Když vtom někdo zaklepal. Řekl „Dále."
Vyšla do místnosti Pansy. Měla krásné černé šaty, které odhalily její krásné křivky.
Omotala se mu okolo krku a šáhla mu do rozkroku. On zakňučel a začal se svlékat. Líbali se a poté jí Blaise přirazil ke zdi. Rozepnul si zip od kalhot. Líbal jí krk a položil ji na postel. Byli už nazí.
Lehl si na ní a proniknul do ní. Šel pomalu, ale poté zrychloval.
Takové vzrůšo Pansy s Dracem nikdy nezažila.
Blaise měl od Pansy škrábance po celých zádech.
***
Milostný kruh.. jsem zvědavá jak to dopadne. Takový scény neumím dělat btw😂 a moc děkuju za 4K přečtení! Je to hrozně moc velké číslo a nikdy bych nevěřila, že toho kdosáhnu a to jen díky vám❤️
ČTEŠ
Dramione Story
FanfictionVždy se měli rádi, ale nedokázali si to přiznat. Mnohokrát se pohádali, ale vždy se usmířili. Dokáže Hermiona odpustit Dracovi po tom všem, co udělal?