Střetnutí s Pansy Parkinsonovou

813 26 5
                                    

Další den Harrymu a Ronovi Hermiona vše vylíčila, co jí Draco řekl a ukázal.
„Hermiono, já myslím, že se s ním opravdu něco děje.. nikdy nebyl tak hodný a vstřícný. A co ty Vánoce?! To tam ani jeho nejlepší kámoš Zabini a jeho kumpáni nejeli. Nepřijde ti to divný?" Pronesl Zrzavý chlapec. Ona mu nejistě odpověděla „Taky mi to přijde divné, hlavně to, že mu jeho matka dovolila, abych tam strávila Vánoce." Golden trio šli na snídani do Velké síně a najedli se. Po tom, co se najedli šli do společenské místnosti a jak jinak, než se Hermiona ještě před vyučováním našprtala. "Ach poslední dobou se málo učím, co když neprojdu dalším ročníkem?" Myslela si.
Přišla dvouhodinovka jasnovidectví a všichni se nesmírně "bavili". Trelawneyová něco mumlala, ale skoro nikdo jí neposlouchal a povídal si se svým spolusedícím.
O 5 hodin později bylo vyučování ukončeno a tak si Hermiona vzala svojí brašnu a běžela do knihovny. Tam se učila na zítřek a ještě dopředu. Nikdo jiný kromě hnědovlásky nebyl, takže měla skvělé soukromí, ale to se zachvíli prolomilo, do knihovny vešel Malfoy.
„Nazdar Grangerová." „Nazdar Malfoyi." Pak se na sebe vzájemně podívali a propukli smíchem. „Chtěla jsem mít konečně od tebe klid, a ty mě najdeš vždy a všude, jak to děláš?!." Řekla ironicky Herm. „Noo.. jsem stalker, ne kecám. Věděl jsem, že budeš tady. Co se tak společně učit?" Ona přikývla a tak se učili. Už bylo 8 večer, měli vše naučené a také byli hotové úkoly. „Takový šprt jsem nebyl hodně dlouho Hermionko." Řekl Blonďatý chlapec s účkleblem. „No vidíš se mnou se naučíš být vzorný žák." Pověděla mu.
Malfoy řekl „Už asi budu muset jít, no víš slíbil jsem Zabinimu, že budeme hrát kouzelnické šachy, doufám, že tě to nevadí. A poslala si domů rodičům tu sovu? „O můj bože, proč jsem tak hloupá?! Zapomněla jsem. Promiň." Odpověděla mu Hermiona.„Neomlouvej se.. už se těším na ty Vánoce, užijeme si to." „Jo jasně, Draco už musím jít, tak ahoj." A oba se vydali jinou cestou.
Hermiona šla do sovince poslat sovu rodičům o tich Vánocích a pak se rovnou vydala na večeři do Velké síně a nalila si plný talíř polévky.
Nebelvírští tam vůbec nebyli, ale zmijozelští tam ještě dojídali. Pak Pansy Parkinsonová nejdřív Malfoye obejmula a vyslovila její jméno, tak hnědovláska začla poslouchat. „Draco ty jsi takový idiot. Kamarádíčkovat s tou špinavou mudlovskou šmejdkou, klidně sis jí pozval na Vánoce viď? A na nás se vykašleš. Vsaď se, že o Vánocích se dozví celá škola! Blonďatý chlapec jen pokrčil rameny a pak uviděl Hermionu. Hermiona už měla slzy na krajíčku a v duchu si myslela "Proč se mě nezastal? Ach bože už běží sem, musím běžet." Draco teď zařval její jméno a ihned běžel za ní, zastavil jí a smutně řekl „Je mi to líto, že jsem se nezastal, ale.." Do toho tam vlítla Parkinsonová. „Ty špinavá mudlovská šmejdko! Nebudeš mi přebírat mého kamaráda." Hermiona se otočila na Draca jako by čekala, že se jí zastane. Tentokrát se jí zastal a Pansy okřikl „Ty mi nebudeš zakazovat s kým se smím a nesmím bavit, dobře? Já jsem se rozhodl podle svého. A pokud někomu vyklopíš, že k nám jde Grangerová na Vánoce, tak tě zabiju, to myslím vážně ty, ty" to už ho Hermiona tahala od té hrozné dívky pryč a odsekla ho svými slovy „Teď si to jdu s ní vyřídit a ty tu zůstaneš jasné?!" Nečekala na odpověď a vyrazila vpřed za ní. Pak na ní začala nadávat, Parkinsonová vytáhla hůlku a zakřičela „Mám toho dost" a vyslala kouzlo Furnunculus (bolákové zaklínadlo) Pansy utekla a Draco ihned k Hermioně přiběhl a sám pro sebe si mumlal "U merlinových vousů.. Proč jsem jí nechal jít?! A mám to! Dovedu jí za Pomfreyovou."
Malfoy nesl Grangerovou v náručí a dovedl jí na lůžku. Madam Pomfreyová vyjekla „Merline.. takové zaklínadlo jsme tu neměli tak 10 let.. kdo ho na ní vyslal pane Malfoyi?" Nechtěl říct pravdu, ale nakonec ho přemohl vztek, takže jí to pověděl „Pansy Parkinsonová, je z naší koleje-Zmijozelské." „Dobře, dobře zavolám teď Brumbála a dohodneme se, jak to s dámou Parkinsonovou bude.. všechno mu povíte." Pověděla Pomfreyová.
Brumbál se za 10 minut dostavil a promluvil k Dracovi prosebným hlasem ať mu vše vylíčí, jak to bylo.
Malfoy řekl vše popravdě (ale nezmínil se o Vánocích) a tak Albus prohlásil „Pansy Parkinsonová dostane půlroční školní trest a bude se muset Hermioně Grangerové za vše omluvit. Děkuji za spolupráci pane Malfoyi, jděte si lehnout, dobrou noc." Draco bezeslova odešel.
***
Hi guyssss. Snad se vám dnešní kapitola líbila, napište na ní názor do komentu. Teď mám teploty, tak nevím, jak to bude s kapitolama:(

Dramione StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat