6 dní uběhlo rychle a Hermiona se už večer chystala jít do "skrýše" kde se s Dracem vždy schází.
Musela uběhnout několik pater a byla celá udýchaná. Blonďák už tam čekal s nasazeným arogantním pohledem.
„-Ahoj-"
„-Ahoj-"
„Hermiono, tys dostala dopis od mojí mamky? Že mi o tom nic neřekla, prosím řekni mi co psala." Procedil Draco.
„Ano, psala mi. Napsala něco ve smyslu, že ty Vánoce musí být jen mezi námi, protože by se jinak tvůj otec dozvěděl, že tam jsem." Dodala Hermiona. „A jaká je ta Parkinsonová, když už jsi jí lépe poznal?!"
Malfoy pokroutil očima. „Proč sakra naražíš na Pansy? Tak je z mé koleje, nemůžu za to, že ses do Zmijozelu nedostala." Hnědovláska už začala zuřit. „Draco Malfoyi, já bych se do Zmijozelu dostat nikdy nechtěla. Jsem pyšný Nebelvír. A teď se můžeme přestat hádát a domluvit se na ten zítřek."
„Takže.." Začal Draco. „Zítra v 10:00 je oficiální odjezd z Bradavic na vánoční prázdniny. Takže budeš v 10:00 přesně u Snapea v kabinetu a pomocí letaxové sítě se dostaneme do našeho sídla."
„Proč zrovna u Snapea??! Nemá nás náhodou rozdělit?" Odsekla ho.
„Taky jsem si říkal, ale on mě dotáhl do svého kabinetu a řekl, že se mužů bavit s kým chci, nehledě na to, že jsi z mudlovský rodiny, stačí?" Odpověděl Draco. „Už teď musím jít, nebo nás zachvíli někdo najde, tak nazdar."
O den později.
Hermiona s Ronem a Harrym se šli najíst do Velké síně. Všichni si nabrali co nejvíce mohli a nebyl slyšet ani hlásek. Hermiona se s Nebelvírskýma rozloučila a pak si všimla, že je půl desáté, tak šla do své ložnice a tam si dobalila pár věcí. Šla pomalu do Severusova kabinetu (s nechutí) a zaklepala na dveře. „Dobrý den, pane profesore." On jí však neodpověděl.
„Ještě není deset hodin, Grangerová." Sdělil jí. „Draco přijde asi za 5 minut, tak si budete muset počkat."
Ale mýlil se, Malfoy se vřítil do dveří bez zaklepání a když spatřil Hermionu málem omdlel. „Co-co proč jsi tady přede mnou?!" „To sem ani nemůžu jít dřív?" Pronesla Hermiona.
Severus se mezi ně vstoupil. „Nechte zbytečných sporů a je už 10 hodin, tak si vemte letax do ruky, pak do krbu hoďte prášek a řeknete Malfoy Manor."
Oba přikývli a do krbu vstoupil jako první Draco a pak Hermiona.
Ocitli se na velkém pozemku a šli bránou k sídlu, které bylo obrovské.
„Tak tady bydlím."
Když šli ke dveřím, tak je hned Narcissa uvítala. „Draco, drahoušku, jsem tak ráda, že jsi dorazil zdravý!" A dala mu pusu na tvář. „A ty budeš určitě Grangerovic holka, že? Vítám tě u nás doma." Hermiona byla ohromená. „To-to je váš dům?"
„Jistě." Odpověděla Cissa. „Pojďte, dovnitř a tebe rád můj syn po Malfoy Manor provede."
„-Promiňte, Malfoy Manor?"
„-Tak nazíváme naše sídlo."
„-Aha, promiňte, jenom jsem si nebyla jistá."
Když vešli dovnitř ihned uviděla Hermiona krásnou prostornou chodbu s různými kouzelnickými potřebami a botami. Šla teď za Dracem do další místnosti a ihned poznala obývací pokoj. Všechno bylo sladěno do temných barev. Vidělá velký gauč, dvě křesla a krb. Když se podívali o místnost dále, tak to byla krásná kuchyň s jídelnou (stůl byl tak pro 100 lidí). Hned vedle byla další chodba, která vedla do koupelny a místnosti, která byla strašně veliká (asi pro nějaké schůzky) Potom šli po schodech a bylo tam 5 dveří, a v každých byli ložnice. „Tak Hermiono, tady budeš spát. Není to dokonalé.. ale snad ti to nevadí." Vyprsk Draco.
„Ne, vůbec. Je krásná, děkuji."
"Matka asi už dělá oběd, nepůjdeme si sednout už do jídelny?" Poprosil Draco s kručením v břiše. Hnědovláska přikývla a šli o patro déle „Tam nahoře máte i půdu, že?"
„No.. ano, ale otec mě tam nepouští.. prý tam má pracovní věci."
Tak si sedni na židli. Zabručel Draco. „Matko kdy bude ten oběd? A co bude?"
„Ryba z jezera, pochází z Antarktidy. Pak také knedlíky po kouzelnicku s omáčkou z draka. Už se vám to dává na talíř." A sedla si k ním ke stolu. „Zachvilku jídlo přiletí." Když přiletělo, tak se všichni naládovali jídlem. Narcissa se zeptala chladným, ale zároveň milým hlasem Hermiony.
„-Ty se bavíš s Potterem a Weasleym?"
„-Ano, paní."
„-Neříkej mi tak." „Oh počkej máme tady ten telofgón, nebo prostě to s čím se volá, a takhle si voláme s manželem a teď ten telofgón zvoní, takže běžte do další místnosti. Blonďák si došel na záchod a tak hnědovláska poslouchala za dveřmi. „-Ahoj Cissy. Jak se máš?
-A-ahoj L-luciusi.
-Proč jsi tak nervózní?
-J-já nejsem nervózní!
-Ty tam máš nějakou dívku, že?
-Cože? Ne! Takové vážné obvinění, Luciusi! Co si o mně myslíš?
-A neznáš tak náhodou tu mudlovskou šmejdku Grangerovou ?
-Ne, to neznám, j-jak tě to napadlo, miláčku?
-Náš synáček o tom mluvil s jistou Pansy Parkinsonovou. Její rodiče mě o tom informovali. Domů nepřijedu, ale dávej si pozor. Až se Pán zla objeví může nás kvůli ní zabít.
-Ale on se neobjeví.
-Objeví, ve škole už je v Quirrelovo těle."
Teď za Hermionou přiběhl Draco. „Děje se něco Herm?" „A-ano, myslím, že bych měla jéct domů.. tvůj otec zjistil, že jsem tady od Parkinsonových."
„U merlinových vousů! Já jí zabiju! Zahučel Draco. „Přijede táta domů nebo ne?"
„Pravděpodobně ne.. ale..." Pokračovala Hermiona. „Já myslím, že sem může třeba v noci přijéct, když budeme spát.. co bysme pak dělali?"
„Pojď jdeme za máti." Rozkázal Malfoy.
„Draco synu." Přiběhla Narcissa a obejmula ho. „J-já myslím, že tady není bezpečné být.. pro nás všechny."
„A kam jako půjdeme?!" Vykřikl blonďák. „To jako se máme tady bát o to, že otec přijede?!"
„Zlatíčko moje, musíte se vrátit do Bradavic, ale vyhýbejte se profesoru Quilerrovi.. Tvoje kamarádka to asi slyšela. Pán zla se vrací." Pověděla Narcissa.
„Půjdu s vámi do Bradavic, protože během vánočních prázdnin není ve škole tolik bezpečí, snad mě chápete a nezlobte se na mě. Zítra ráno se můžeme ihned přemístit. Informovala jsem o tom Brumbála. Teď jděte do svých ložnic, musím něco dořešit."
Když šli do ložnic Hermiona Draca obejmula. „Sice nám to nevyšlo, ale ten týden co jsme se nebavili jsi mi chyběl, Draco." „Teď už půjdu do ložnice a budu se připravovat do školy, tak zatím ahoj."
Pak došla do svého pokoje, svalila se na postel a psala Harrymu dopis. „Vím, že jsi ve škole na Vánocích, proto ti to píšu. Zítra se s Dracovo matkou a Dracem přemistíme kousek od školy, všechno ti řeknu, posílám Malfoyovic sovu, snad ti dorazí dneska, přečti to i Ronovi.
Hermiona.
Takže teď je v Bradavicích nebezpečno pomyslela si. Co s tím má ale společného Lucius Malfoy? Teď se šla učit a plnit úkoly. Běžel čas rychle a tak se koukla na hodiny, byla už půlnoc, tak šla spát a přemýšlela o tom telefonátu.
***
Proč si myslíte, že se Narcissa ptala na Harryho a Rona?
Btw. mám předepsané kapitoly, ale jelikož jsem jí vydala i včera, tak další vyjde příští neděli nebo pondělí:) zítra zase školaaa:((
ČTEŠ
Dramione Story
FanfictionVždy se měli rádi, ale nedokázali si to přiznat. Mnohokrát se pohádali, ale vždy se usmířili. Dokáže Hermiona odpustit Dracovi po tom všem, co udělal?