Všichni na sebe koukali.
Hermiona se držela za ruku s Dracem, vedle nich byl Theo, který byl v bezvědomí.„Do kabinetu, hned!" Zakřičela McGonagallová.
Takhle ji snad křičet ještě neslyšeli. Snape mezitím zavolal madam Pomfreyovou, která Theodora odvedla na ošetřovnu.Draco s Hermionou seděli v útulném kabinetu, ale to co říkala McGonagallová nebylo tak dobré.
„Co vás to popadlo?! Vše se bude zkoumat, ale myslím, že není co. Tohle je těžké ublížení na zdraví a použili jste kletbu, kterou používat nesmíte. Možná zemře, to vám je jedno? Užijte si Bradavice, protože tady už moc dlouho nebudete." Hodila po nich nenávistný pohled a hnědovláska začala vzlykat.
„Jestli se mohu obhájit." Začal Draco.
„Jistě, pane Malfoyi."
„Grangerová měla sraz s Theodorem Nottem, který chtěl, aby se sešli v astronomické věži. A tak tam šla a já šel potichu za ní a myslím, že jsem udělal dobře a nelituji toho, co jsem udělal, protože on si to zasloužil.
Začal ji osahávat a ucpal jí ústa a tak jsem tam běžel a vyslal kletbu."
McGonagallová polkla a prokroutila oči.
„Vypadněte."„Draco, moje budoucnost je v háji." Začala brečet v jeho náruči. „Všechno jsem podělala.
„Je to moje chyba a ty to víš.. nevěděl jsem, co dělám. Blaise přetrhnu, to ti slibuju." Snažil se ji ukonějšit a dával ji polibky do vlasů.
„To nesmíš! Pořád máme 6,87% šanci, že tady zůstaneme. Vypočetla jsem si graf a-"
„Určitě to dopadne dobře, Grangerová. A pokud ne, u nás doma jsi vítána, pokud tedy chceš."
Oba dva si lehli na postel a Draco ji pořád utišoval, ale věděl, že nemají skoro žádnou šanci. Podělal to.Další ráno šli normálně na výuku, Hermiona brečela i tam. Nebelvírští koumali, co jí je a nakonec se dohodli, že se Ginny po hodinách zeptá a tak i učinila.
„Ahoj, Hermiono, co ti je?" Zeptala se zrzka a falešně se usmála.
„S Dracem n-nás vyhodí." Posmutnila a Ginny se úplně lekla.
„C-cože? Co jsi udělala?-"
„To Draco poslal Cruciatus po spolužákovi, který mě obtěžoval a-"
Ginny otevřela ústa a běžela pryč říct to svým kamarádům.Ve společenské místnosti začala vyprávět.
„Hermionu s Malfoyem vyloučí, to on použil kletbu Cruciatus." Vyhrkla ze sebe a posadila se k Harrymu, který sebou trhnul.
„Počkat co?" Zeptal se Neville, který si myslel, že jen špatně slyšel.
„Přišli jsme o Rona a teď i o Hermionu? Kdyby nebyla s tím Malfoyem, tak by se to nestalo!" Naštval se Harry a běžel pryč. Všem je jasné kam. Měl takové štěstí, že blonďáka potkal na chodbě.„Malfoyi! Zastav se!"
„Co chceš, Pottere?"
„Co chci? Chci, abys dal Hermioně pokoj! Zničil jsi jí celý život."
„Do toho ti nic není a navíc, zachránil jsem ji před znásilněním, ale uznávám, že jsem mohl použít jiné kouzlo, to jsi chtěl slyšet? Já tu pro ni byl za to ty.-"
Harry mu dal pěstí. Velkou, až Dracovi tekla červená z nosu.„Co se ti stalo, Draco?" Zeptala se starostlivě Hermiona.
„To se ptáš zrovna ty? To jsi všem musela říct, že nás vyloučí?"
„Já- řekla jsem to jenom Ginny a-"
„Je mi to jasný. Nech mě na pokoji. Potřebuju být sám a ty si můžeš jít za tou tvou Ginny." Ušklíbl se a utřel si krev do rukávu.Byl večer a všichni šli spát, až na Hermionu, která seděla v knihovně s 10 rozevřenými knihami a brečela, protože to jsou unikáty a už si je nikdy nepřečte, protože jsou jen v Bradavicích.
„Ahoj." Šeptl za ní známý hlas. Harry?!
„A-ahoj." Setřela slzy z tváře a podívala se mu do jeho zelených očí. Chybí jí.
„Slyšel jsem o tom, že vás prý vyloučí."
„Tak to jsi slyšel d-dobře." Odpověděla a zaklapla knížku Jak na Draka: limitovaná edice.
„Mrzí mě to." Posmutnil a obejmul ji. Neví proč to dělá, ale nechce ji ztratit jako ztratil Rona.
„Harry a teď upřímně.. proč jsi přišel?" Zeptala se a podívala se směrem na své boty.
„McGonagallová vás chce v kanceláři. Je to naléhavé." A sakra. Buď je tam nechá a nebo jdou jednoduše domů.
*****
Ahooj<3 chci vám popřát šťastné Vánoce a hlavně hodně zdraví❤️ děkuju mooc za 9k, je to neuvěřitelné a jsem za vás ráda:3
ČTEŠ
Dramione Story
FanficVždy se měli rádi, ale nedokázali si to přiznat. Mnohokrát se pohádali, ale vždy se usmířili. Dokáže Hermiona odpustit Dracovi po tom všem, co udělal?