Týden uplynul jako voda a žáci už se pilně učili. Venku bylo mrazivé počasí, tudíž všichni byli vevnitř.
Hermiona byla celý týden v knihovně a dnes byla ve společenské místnosti. Ron, Harry a Neville si hráli na kouzelnickou schovávanou a nemírně se bavili. Hnědovláska na ně vykřikla „Co si myslíte, že děláte? Můžete být trochu potišejší?" A ihned utekla na chodbu. V uličce viděla Crabbeho a Goyla jak se smějí a dělají blbosti. Překonala se a pověděla jim „Hele nedělá mi nějakou radost, že se s vámi musím bavit, ale budiž. Můžete mi prosím říct, kde je Draco? Už ho hledám týden." „Milá nafrněná dámo, Draco je zaneprázdněn a nechce se o tebe starat. Asi už si uvědomil, že jsi jen špinavá mudlovská šmejdka!" Odpověděl Crabbe. Hermiona se otočila zády a šla hledat Snapea (napadlo ji totiž, že možná bude něco vědět).Došla ke kabinetu a slyšela nějaké hlasy, tak šla rychle poslouchat. „Snape, udělej něco, aby se Grangerová nebavila s mým synem Dracem. Špinavé mudlovské šmejdy nemám rád" „Oh Luciusi, ty víš, že já Grangerovou nemám rád, ale obávám se, že s tím nic nenadělám." Pronesl tiše Severus.
„Tati! Ty mi nebudeš zakazovat s kým se mám bavit a s kým zase ne! Na týden si mě kamarádíčkoval s Pansy Parkinsonovou a dál už to nevydržím!"Hlasitě zařval Draco. „Ach synáčku, jsi tak naivní, ty to poznáš až tě zklame, znáš přece mudlovské šmejdy. Dávám ti tři dny bavení se s tou nánou a pak je konec" pronesl chladným hlasem Lucius. „A dost otče! Nebudeš mi zakazovat se bavit s mýma kamarádama, nebaví mě poslouchat ty tvoje kecy. A neříkej jí nána!" Vykřikl blonďatý chlapec a vytáhla hůlku. V tom momentu do kabinetu vletěla vyčerpána Hermiona. „Panebože Draco, jsem tak ráda, že tě zase vidím, prosím nepoužij tu hůlku."A silně ho objala. Lucius Malfoy jí, ale rychlostí blesku odtrhl.
„Jak sladké milá dámo, dotírat se mému synovi, který je z čistokrevného rodiny? Ještě jednou šáhneš na Draca, tak se postarám, aby jsi byla z této školy vyhozena. Teď zmiz." Hermiona už byla na odchodu, ale Draco jí chytil za ruku a pošeptal jí do ucha „Herm, prosím omluv mého otce, je nějaký napruzený. Můžeme se zítra v 10 hodin večer sejít na našem tajném místě? Popros Pottera, aby ti pučil jeho neviditelný plášť, chci ti něco ukázat. Crabbe s Goylem to objevili, když potřebovali na záchod hah, no nic měj se hezky a zítra tam buď, dobře?" Hermiona se usmála a na Luciuse prohodila vražedný pohled. „Dobrou noc Grangerová" pronesl Snape. Hned v tu chvíli odpověděla „Dobrou pane profesore." A tiše odešla. Teď cítila k Dracovi nesmírně krásné pouto. Vždyť se postavil svému otci!
Ve společenské místnosti seděl jen Harry a Ron. „Kde jsi byla Hermiono?" Zeptal se Ron. Pověděla jim to, přece jenom jsou to její nejlepší kámoši. A k tomu dodala „Víte, nečekala jsem, že se mě Draco zastane." „No mně to přijde divný, protože to by normální Malfoy nikdy neudělal." Řekl Harry. Hermiona ho probodla ošklivým pohledem a jen tiše řekla „Harry prosím, Draco mě požádal, abych si od tebe pujčila neviditelný plášť. Chce mi něco ukázat, neboj všechno vám pak povím, slibuju." brýlatý chlapec se otočil na Rona a ten pokrčil rameny. Harry kývnul a o něco jí poprosil „Prosím, Hermiono, plášť chraň, hlavně ať to Malfoy neukradne." Hnědovláska jen potichu dodala „On takový není, jinak moc děkuju, Harry, dobrou noc všem." Potter s Weasleym vše probrali a pak si šli lehnout.
***
Čau! Tak dneska je tu další kapitolka, užívejte pár dní prázdnin, protože zachvíli jdeme do školy..(ach ne) snad to tich 10 měsíců ve škole zvládneme<3
ČTEŠ
Dramione Story
FanfictionVždy se měli rádi, ale nedokázali si to přiznat. Mnohokrát se pohádali, ale vždy se usmířili. Dokáže Hermiona odpustit Dracovi po tom všem, co udělal?