Každopádně Hermiona zachvilku, kdy se svlékla odstrčila od sebe Malfoye.
"Draco to nejde." A začala si oblékat oblečení. „Nemůžeme se spolu vyspat."
„Ehm proč?" Zazubil se. „Už tě nepřitahuju?"
„O to nejde! Vždycky, když se usmíříme, chceš se se mnou jen vyspat, o nic jiného ti nejde." Zašeptala, už byla oblečená.
„Okey?"
„No a teď bych byla pro, abychom šli spát."
„Dobrou, no."
Leželi vedle sebe, bez deky, bez polštáře, v zimě. Připadaly si jako ve skále, jako nějaká zvířata. Avšak čekaly je zřejmě poslední hodiny života, takže nejlepší je se vyspat. Vyspat se na svojí smrt je ti nejlepší co můžete udělat.„Vstávejte lenoši!" Zařval okolo sedmé ráno Červíček. „Jste líný!"
Narcissa běžela k Dracovi a chytla ho pevně za ruku.
„Červíčku, přineseš nám aspoň trochu jídla?"
„Jdu se zeptat Luciuse." Zakroužil očima. Kdyby věděli co jim Lucius odpoví, ani by se neptali, ale měli pořádný hlad.
„Ahoj Cissy,Draco a mud.. ehm Grangerová, slyšel jsem od Červíčka, že máte hlad." Promluvil tiše Lucius.
„Ano pane Malfoyi, jedli jsme naposledy včera, když nás chcete zabít, tak nás aspoň zabíte s plným žaludkem." Promluvila Hermiona.
„Hermiono!" Okřikl jí blonďák.
„Tebe se nikdo neptal šmejde." Přimhouřil oči a pohrozil jí. „Půjdeš jako první za tu tvojí drzost."
„A po mně půjde váš syn?" Zeptala se ještě drzeji. Malfoy starší otevřel pusu, ale potom jí zase zavřel.
„Nemůžu vám vyhovět, promiňte."
„To myslíš vážně, Luciusi?" Zapištěla jeho žena. „Tvůj syn a já ti zachvíli zemřeme!"
Hermiona si zakašlala a Cissa se na ní omluvným obličejem koukla.„Ááá" Lekl se Harry.
„Co je Harry, spi ještě je brzo." Řekl otravným tónem Ron.
„Viděl jsem Hermionu."
„Kdy? Však jsi celou dobu spal."
„No právě, viděl jsem jí v mých vidinách."
Ron vstal z postele a šel si obout pantofle. „Už zase?"
„Rone! To byla realita! Vím to, tak reálnou vidinu jsem ještě neměl."
„Prosimtě, byl to sen. Hermiona to dělá s Dracem někde v lese a ty si myslíš bůhví co."
„Weasley!"
„No jo. Tak mi řekni co jsi viděl."
Harry si zakašlal a začal. „Viděl jsem Hermionu, Malfoye a Narcissu, jak jsou v nějaké cele. Přišel Lucius a nechtěl jim dát jídlo a pak řekl něco ve smyslu, že Hermiona půjde první na porážku."
„Víš to jistě?"
„Jasně."
„A v jaké to bylo cele?"
„Napadá mě jen jedna. Malfoy Manor."
„To dává smysl, Harry!"
„Už mi věříš?"
„Ne." Uchechtl se Ron.
„Proč?!"
„Je to mimo. Hermiona by teď měla být na ošetřovně a nebo někde s Malfoyem."
„Unesli ji z ošetřovny!"
„Možná se tam do Malfoy Manoru můžeme jít podívat."
„Tak jo, jdeme!"
„Počkat, Harry, ty to myslíš vážně?"
„Ano."
„Jedu jenom s posilami, sám s tebou nepojedu."
„Ty mi nevěříš?"
„No.. co si budem, kdyby tam byl i Vol, ehm Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit, tak bychom tam asi moc dlouho nepřežili."
„Dobře, domluvíme se s pár lidmi."„Zlato, mrzí mě, že máš otce takového tupce." Zesmutnila Narcissa. „Kdybych se rozhodla pro Severuse, ach."
„Mami o tom ani nepřemýšlej!"
„Hej!"
„Co je Herm?"
„Slyšíte to?"
„Luciusi! První půjde Draco! Potom Cissy a nakonec šťavnatá mudlovská šmejdka." Řval Voldemort.
„Nechte mi tu aspoň Cissu, prosím." Řekl Lucius.
„Ty myslíš, že by s tebou byla, když si jí zabil syna?"
„Já budu zabíjet Dra-"
„Jistě. Co jsi čekal? Chceš mojí podporu? Tak to uděláš, jinak zemřeš i ty."
Slyšeli i Bellatrix.
„Mám Cissy ráda, ale kvůli Pánovi zla udělám vše."
„Bello!" Zařval Lucius. „To já ho zabiju! Já!"
Všichni v cele zírali s otevřenou pusou. Nedokázali probrat co to vlastně Cissy manžel řekl. Byli překvapeni. Kdyby aspoň měli hůlky..
***
Tak snad dokáží Ron s Harrym a posilami zachránit Hermionu, Draca a Narcissu ^~^
Jinak tohle je trochu kratší kapitola, tak snad vám to nevadí.
Od pondělí nám začíná on-line výuka, takže jsem ready umřít:D
Jinak se můžete kouknout na můj příběh, který píšu a jmenuje se "Girl who believed", děkujuu<3
ČTEŠ
Dramione Story
FanfictionVždy se měli rádi, ale nedokázali si to přiznat. Mnohokrát se pohádali, ale vždy se usmířili. Dokáže Hermiona odpustit Dracovi po tom všem, co udělal?