Byl večer.
„To by byla prdel Harry, kdyby tam vážně nebyli. Co kdyby to byl zase nějaký z pokusů Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit, aby tě tam dostal a zabil by tě?" Řekl Ron.
Ginny na něj vražedně koukla, ale nic neřekla. Opak byl Blaise. Ten se ozval.
„Myslím si, že Potter umí rozeznat pravdu od lži."
Avšak Harry to tak moc jistě nevěděl..Hermiona si oblékla černé džíny a bílou blůzu. Draco si vzal modré tepláky a obyčejné černé tričko.
Najednou někdo kouzlem Alahomora odemkl dveře a vletěl do místnosti.
Zamkl za sebou.
„Chtěl bych vám něco říct. Jak nejdéle přežít." Pověděl chladně Snape.
„Tak pokračujte." Pobídla ho hnědovláska.
„Dám vám lektvar, jehož jméno vám neřeknu. Pomůže vám přežít i po pěti Avada Kedavrách. Poté už je tedy konec, ale mezitím musíte se Smrtijedy komunikovat, nesmíte je urážet, ale třeba se na něco ptát."
„Myslíte, že to na otce zapůsobí? Chce mě zabít!"
„Draco, nezvyšuj hlas." Okřikla ho Hermiona. „Chce nám pomoct."
„Tak to se omlouvám, není to vaše vina, ale jestli přežiju, tak přísahám, že mého otce zabiju!"
„To neříkej, Draco. Nikdy nevíš proč tě chce zabít." Promluvil Sev.
„Vím, chce se udělat před Vold- Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit hezkým. Radši zabije svého syna než aby se postavil jemu. Zbabělec."
Chvilku bylo ticho. Černovlasý zmijozel jim podal dva lektvary se slovy:„Vezměte si je až za vámi přijdu, dříve ne." A vyběhl s místnosti, za sebou opět zamkl.
Posadili se na postel, beze slov.
Vlastně si neměli co říct. Měli by si snad povídat o milostném životě Pansy a Draca?
Hnědovláska to udělala.
„Tak jaká byla Parkinsonová v posteli?"
„C-c-co je to za otázku?"
„Zajímá mě to."
„Radši budeme jen sedět a nemluvit. Vidím, že si už moc v konverzacích nerozumíme." Navrhl blonďák, ale nebelvírka nesouhlasila.
„My si totiž nerozumíme vůbec. Od té doby, co chodíš s Pansy, jako bych pro tebe neexistovala."
„Neexistu- t-teda připadám si jako blbec."
„Chtěl jsi říct, že už pro tebe neexistuju, Malfoyi!"
„Ne necht-"
„Ale chtěl!"
„No tak chtěl."
Hermiona otevřela pusu dokořán jako kdyby chtěla říct "debile", ale místo toho se jí do oči vhrnuli slzy.
Utírala si je kapesníkem a ruce se jí třásly.
„To jsem nevěděl, že tě to takhle vezme."
Místo odpovědi začala ještě více brečet. „Myslela jsem, že jsi se změnil, ale ano vážně jsi se změnil."
„Vážně? Díky."
„Ale víš v čem je problém? Že jsi se sice změnil, ale k horšímu."
„Já jsem nechtěl chodit s Pans, chápej to!"
„Nechtěl, ale teď chceš?"
„Ne-ne-"
„Radši zmlkni."
Další ťukání a vrážení do dveří.
„Jsem tu, vypijte si celý lektvar a pojďte se mnou do haly." Nakázal Snape.„Deane a Seamusi, vy vrazíte do dveří a svážete pomocí kouzla stráže a budete celou dobu hlídat vchod." Začal Harry.
„Vždyť už jsme to probírali." Odporovala Cho.
„Pšsšt. Potom Neville s Ronem budou hledat celu a Ron jí bude odemykat. Jsme všichni spojení vysílačkou, takže se slyšíme.
Cho půjde nahoru hlídat a já s Blaisem, Ginny a Lenkou půjdeme k hlavní hale a kdyžtak zaútočíme.
Jo a ještě Cho.. prohledávej ve druhém patře místnosti, rozumíte?"
Všichni zajásali ano.„Jste celí?" Zeptal se ostatních Blaise.
Byli už u vrat do Malfoy Manoru.
„Buďte silní." Povzbudil je Harry.
Seamus a Dean pocupitali ke dveřím a drželi pevně v ruce hůlku.
Až svázali stráže, tak šli všichni kromě Seamuse a Deamuse po své cestě.„Nagini, koukni se na svojí večeři." Usmál se Voldemort. „Ale ještě chvilku počkej."
Vedli i Narcissu. Měla však přes ústa pásku, to oni ne.
Asi proto, že má Cissa potřebu nadávat ostatním Smrtijedům.. a hlavně Voldemortovi.
Bellatrix už se smála svými žlutými zuby a se Šedohřebetem si leštila hůlky.
Harry s partou se zatím k hale nedostali, takže nic nevěděli.
„Přivázejte je k sobě!" Zahřměl Voldemort. Nic.
„Ihned je přivázejte! Něco řekl snad Pán zla, ne?" Zapištěla Bella.
Přivázali je.
„Máte hezké oblečení, pane." Polichotila Hermiona falešně Voldemortovi.
On se jí vysmál. „Snědla jsi snad vtipnou kaši před smrtí?"
Severus si promnul svýma rukama obličej a poklepal si na čelo ukazováčkem. Hnědovláska ho viděla a věděla, že tomu moc nepomohla.
Voldemort ukázal hůlkou na Narcissu a vykřikl "Avada Kedavra". Nezemřela. Jen omdlela, ale Pán zla to nepoznal. Myslel si, že zemřela, ale Severus jí dal také ten lektvar.
Smrtijedi se smáli.
Pán zla opět slavnostně vykřikl. „Tak a první oběť je mrtvá vážení!"
Smrtijedi zatleskali a jásali.
To už Harry s jeho partou slyšeli. Potřebovali se poradit.
„Já a Blaise půjdeme jako první a Ginny s Lenkou půjdete za námi."
„Harry, počkej." Připlížila se k němu Ginny a rychle ho políbila. „Miluju tě."
Lenka se usmála.„Rone, myslím, že jsem tu celu našel!" Vyjekl Neville. Nikdo u ní nehlídal.
Ron se šel podívat a vystrašil se.
„Nejsou tady, už jsou asi v hale. Musíme tam jít Neville."
„Já zavolám pomocí vysílačky Cho, aby nám šla na pomoc."
„Dobře."„Takže jdeme." Pověděl Blaise a vrazil do dveří.
Začal používat hlavně kouzlo Mdloby na tebe. Lenka s Ginny odzbrojovali a Harry se plížil potichu, aby ho nikdo neviděl k Hermioně, Dracovi a Narcisse.
„Mdloby na tebe. Mdloby na tebe. Mdloby na tebe." Křičel Blaise a mával svojí hůlkou.
„Expeliarmus. Expeliarmus. Expeliarmus." Házela kouzlem Lenka a Ginny používala kouzla Perfectius totalus a její oblíbené kouzlo Reducto.
Voldemort se snažil bránit, ale už neměl hůlku a Ginny ho kouzlem svázala.
Harry mezitím znehybnil Bellatrix, protože byla u Hermiony, Draca a Narcissy.
„Harry! Co tu děláš?" Zajásala hnědovláska a šťouchla do Draca. „Hele!"
„Pššt. Teď vás rozvázám, na Herm tady máš mojí hůlku, kdyby něco, tak jí použij."
Byli volní. Draco vzal jeho matku okolo pasu a položil jí na zem. Snažil se jí probudit.
Snape k ní přišel a použil nějaké zdlouhavé kouzlo, které pomohlo. Probudila se.
„Matko!" Zaradoval se její syn a obejmul jí. Musíš jít odtud."
Harry pokynul, aby mu jeho kamarádka zase podala hůlku, protože jí potřeboval.
„Běžte k východu, hlídá tam Seamus s Deanem." Nařídil jí.
Začal znovu boj. Všichni po sobě házeli kouzla po kouzlem.Šli k východu. Všichni. Celá Záchranná armáda. Nově tam s nimi byli Hermiona, Draco a Narcissa.
Pomocí vysílačky se svolali ke dveřím a běželi k přenášedlu.
Bellatrix vyběhla ze dveří, protože jí Šedohřbet osvobodil ze zaklínadla a po Ronovi vyslala kouzlo "Avada Kedavra"
Ron zemřel. Byl mrtvý. Prostě byl mrtvý. Harry vyslal po Bellatrix stejné zaklínadlo, ale ona už byla pryč.
Nevěřili tomu.
Brečeli a brečeli.
***
Tak konec se mi psal těžko. Moje oblíbená postava zemře? To není možné..
ČTEŠ
Dramione Story
FanfictionVždy se měli rádi, ale nedokázali si to přiznat. Mnohokrát se pohádali, ale vždy se usmířili. Dokáže Hermiona odpustit Dracovi po tom všem, co udělal?